Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Derdini büyütme, büyüttüğün derdin seni küçültür! Kul SEYYAH
Kul Seyyah

Kul Seyyah

@kul-seyyah Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Nisan 2015'den beri üye
  • 38

Şiir Yorumları

Kul Seyyah
@kul-seyyah
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:30:10
Gönül sesin hüzünlü ve sitemli dost kalem.Kutlarım yazan kalemi.Selam ve saygılarımla.
Selam söyleyin!, @KAFKASİ
10.5.2017 00:22:36
Kul Seyyah
@kul-seyyah
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:28:24
Gönülden fışkıran sevgi sözleri ne güzel.Kutluyorum dost kalemi.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:27:05
Kutluyorum dost kalem.Gönlüne sağlık.Selam ve saygılarımla.
-son dem..., @AZAP
10.5.2017 01:15:35
Kul Seyyah
@kul-seyyah
10 Mayıs 2017 Çarşamba 07:25:50
İçten yazılan,gönül sesini haykıran şiirler elbette güzel oluyor.Kutluyoprum dost kalem.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
9 Mayıs 2017 Salı 12:00:44
Sevmek güzeldir ama sevilmekte o kadar güzel olsa gerek...Güzel ve anlamlı bir anlatış sevdayı.Kutluyorum şairem.Selam ve saygılar.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
9 Mayıs 2017 Salı 01:43:52
Bu gecenin ıssız bir anında bir hece şiiri okudum ve yazan kalemi kutladım. Hayırlı geceler ŞAİRE..
Soğudum, @BOZOK KIZI
5.5.2017 00:31:22
Kul Seyyah
@kul-seyyah
8 Mayıs 2017 Pazartesi 13:41:38
özün bozuk olduğunu, bilsem sever miydim
vefasız bir nankörsün sen, bize nasıl kıydın
aşkın mezara kadardı, sözden ne tez caydın
sen nefsine tav oldun ya, sana eyvah olsun...

Yüreğine,gönlüne sağlık üstadım."Eyvah olsun" diyerek yerden yer vur...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
8 Mayıs 2017 Pazartesi 12:12:57
Sanki meslek edinmiş, işi gücü hep hile
Savunamaz kendini, kelepçe vurur dile
Başına ne gelecek, sonunu bile bile
Layığını bulurmuş, iftirayı atanlar


Kaldır başını bir bak, musalla taşındasın
Kazmışlar çukurunu, kabrinin başındasın
Kefenin ...

Tamu, @sahrayeli
8.5.2017 12:02:54
Kul Seyyah
@kul-seyyah
7 Mayıs 2017 Pazar 13:30:26
"Emmioğlu" fiğür olarak kullanılmış ama asıl mesaj tüm insanlara...Yüreğine sağlık dost kalem.kutluyorum yazan kalemi.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
7 Mayıs 2017 Pazar 08:33:24
Dostluğa,kardeşliğe vurgu yapan bu güzel şiiri yazan şaire yürekten selamlar.
Şair ve aşk, @İNSANOLDOSTKAL
5.5.2017 01:24:31
Kul Seyyah
@kul-seyyah
7 Mayıs 2017 Pazar 08:31:23
Maşuk'un ısrarına direnen ama sonunda pes eden bir sevgili...Soru ve cevaplar uyumlu,buda şiiri oldukça akıcı hale getirerek güzelleştirmiş üstadım.Kutluyorum yazdıran yürekle,yazan kalemi.Hayırlı bir pazar dileğimle selam ve saygılar.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
7 Mayıs 2017 Pazar 08:26:17
Başımda eserken, sevdanın yeli
Resim karesin de, kalmasın sakın
Bitmesin bir ömür bu sevda seli
Yırtık resim gibi, solmasın sakın

Yüzüme bakarak ne hoş gülersin
Mevlâ’dan her zaman beni dilersin
Gönülden hüzünü, gam’ı silersin
Ayrılık bir ka...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
7 Mayıs 2017 Pazar 08:21:53
Tüm duygularla vefasızlığa ince bir dille sitem edilmiş.Kutlarım şairem.Selam ve saygılar.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
6 Mayıs 2017 Cumartesi 17:26:11
İşte aşkın çölü, böyledir gülüm
Demesin hiç kimse, kurtuluş ölüm
Lüzumsuz çöllere, uğrarsa yolum
*** Ağıtlar giyiyor, kum taneleri
*** Avcumdan kayıyor, kum taneleri

Gönlüne,yüreğine sağlık.Su gibi şirler birbiri ardına geliyor...Kutlarım usta...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
5 Mayıs 2017 Cuma 22:39:49
Mavi gücün simgesi,mavice sevmek ne güzel. Kutlarım sizi şarem. Selam ve saygılar..
Kul Seyyah
@kul-seyyah
5 Mayıs 2017 Cuma 22:35:11
Milli duygular coşmuş,kutlarım yazan kalemi.Selam ve saygılar..
Çağrı, @GÜLDESTE
19.4.2017 00:01:41
Kul Seyyah
@kul-seyyah
5 Mayıs 2017 Cuma 22:30:50
Sevdiği için yaşamaya verilen söz ne güzel... Kutlarım yazan kalemi.Selam ve saygılar..
Üzülme, @L A L E Z A R
5.5.2017 20:22:45
Kul Seyyah
@kul-seyyah
5 Mayıs 2017 Cuma 22:27:40
Yüreğine,gönlüne sağlık. Kutlarım yazan kalemi..
Kul Seyyah
@kul-seyyah
5 Mayıs 2017 Cuma 14:02:10
Hasreti kavurup, gözde tütünce
İflah olmaz o aşk, ahlar tutunca
Ümidin tükenip, her şey bitince
Yollar vardır, hasta eder, yatırır

Değişir mi sonuç, kafanı yorsan
Niye gelmez diye, sorular sorsan
Nerede çok mutlu evli çift görsen
Yollar var...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
4 Mayıs 2017 Perşembe 12:46:08
Bu güzel şiiri okuyunca merhum Abdurrahim Karakoç'un "mihriban" şiiri aklıma geldi,"unutursun Mihribanım" diyorduya.Sevgili şairem,insanlar unutkandır...Sevgide,ahde vefada ve yapılan iyilikte bile unutkandır.Keyifle okuduğum bu güzel şiirin yazarını...

Unutmuş olamazsın, @sahrayeli
4.5.2017 12:39:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
73.767
Şiir Okunma
510.325
Yazı Okunma
21.293
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL