Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:26:20

Bu Hakkı’nın gönlü yara
Gonca derken düştü hara
Bulacaksan bir dost ara
Bunca sui zan içinde

Gönülden kutladım gardaş.Bu kadar sui zan içinde bulmak fevkalade zor.
Vaziyet böyle, @varsagi
24.12.2008 10:25:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:20:56
Geceler uyandı feryadımdan,
Ezberledi rüzgarlar gönül şarkımızı,
Şen olsun gönlümüz,
Düşler denizinde savrulmasın umutlar,
Sevgi koksun kırmızı gülün rengi,
Ela gözlerimde yeşil gözlerin,
Uyusun bir ömür boyu gözlerimde....

...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:19:56
Bana bir gülün lal hali kalır
Önümden geçerken zaman
Şimdi her mevsim hazan
Takvimler yine aralık
Günlerden ayrılık
Bu kaçıncı yıl dönümüdür
Sayısı bende kalsın
Ben sen diye yokluğunu sevmişim
Boşver bu şiir de sana

Gönülden k...

Siyah uçurtma, @ilteris
24.12.2008 11:22:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:18:31
Neyleyim ben âşkla yandım, sevmişim ben sultanı,
Dönse bir gün aşla sevsem, zevkle kessem kurbanı,
Gün be gün görsem de, her gördükçe olsam hayranı,
Belki gönlüm şenlenir, yâr döndüğünden her gece

Nefis bir şiirdi.Kutladım yürekten S...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:16:27
Sararmış gül yaprağı, dökülür ellerime,
Yerdeki dikenlerin, köklerini tutarım,
Kamburumdaki heybem, yük değil yüreğime,
Tuzuna ekmek banıp, sonsuzluğa çıkarım.

Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:14:35
Öğretmene değeri-vermelisin devletim
Eğitim çok önemli-bilmeli cemiyetim

Elbette..Bekledik durduk değere verilecek diye ama nafile.Selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:08:39
Bahar geçeli çok oldu.
Bülbül değil artık,öten karşı koruda..
Papatyalar yok artık....
Onlar,kırlangıçların kanatlarında,
Başka gönüllere,
Derman olmak üzere fallarda...

Bu mevsim sonbahar.
Sönen yıldızların,kaybolan ışığında.....

...

Bu mevsim sonbahar, @aşiyan052
24.12.2008 00:01:25
Etkili Yorum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Aralık 2008 Çarşamba 12:07:04
Yâr dır yaranla,candır cananla,
Yaralı; anla,O gönül işte

Gönülden kutladım bu güzel şiirinizi.Selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 20:14:48
Kutladım selamlarımla gardaş.
Mobilyacı, @ms-solmaz
23.12.2008 19:13:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 20:11:51
İnsan olmak maharettir
Sanma insan kemik ettir
Bilene büyük servettir
Gerisi beş para etmez

Ayırt etmem fertten ferdi
Namertten az değil merdi
Karayel der ALLAH verdi
Yarısı beş para etmez
Yürekten kutladım.Selam ve sevgilerimle
Beş para etmez, @Bekir Karayel
23.12.2008 17:42:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 20:10:13
Kutladım.En güzeli Allaha havale etmek.selamlarımla
Hayata, @Müfide Decdeli
23.12.2008 19:24:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:59:49
Ben sana gelirdim gülüm
Eğer inansaydın döneceğime

GÖNÜLDEN KUTLADIM.SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:58:44
HASAN BEY,HİÇ KİMSELER BOZAMAZ İNŞALLAH BİRLİĞİMİZİ.ÇÜNKÜ."BİRLİKTE RAHMET,AYRILIKTA AZAP VARDIR"İLKESİNDEN HAREKET ETTİĞİMİZ SÜRECE.SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:47:28
GÖNÜLDEN KUTLADIM CEYHUN. SELAMLARIMLA
Düştün dilime, @ceyhunaltunkas
23.12.2008 16:07:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:33:10
ADAYLINIZI KUTLARIM OYUM SENDE.SELAMLARIMLA KUTLADIM.
Etkili Yorum
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:30:28
Ferhan der,sen özgürmüsün
Bak bıraktın gidiyorsun
Nefsin ile dargınmısın
Bir şeyi unutma!sorumlusun...

GÖNÜLDEN KUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİ VE SİZİ.BİZE SORUMLULUĞUMUZU BİR KEZ DAHA HATIRLATTİNM SAĞ OL.SELAMLARIMLA
Sorumlusun...!, @ferhan
23.12.2008 15:46:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:27:52
GÖNÜLDEN KUTLARIM SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:25:16
Sivas’ın toprağı altın,
Gurbetlere beni attın,
Gözümden yaşı akıttın,
Bu can seni özler gardaş.

kUTLADIM SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:24:02
Kutlarım Ali bey gönülden.
"Ne desen,
Ne nakştır ne desen,
ANLAMAZLAR BİLMEZLER,
OSMAN DAYI NE DESEN" DEMİYORMU ARİF.İŞTE ÖYLE
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Aralık 2008 Salı 19:18:16
Kutladım selamlarımla....
Külümü savursunlar, @zaloğlu
23.12.2008 18:07:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.398
Şiir Okunma
2.374.761
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL