Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:35:15
KUTLADIM DOST ŞAİR.SELAMLARIMLA...
Dönmem, @Ankara Kalesi
5.1.2009 17:51:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:28:00
Kar olup başıma yağdı
Senin bana ettiklerin
Yıldızlara aya değdi
Senin bana ettiklerin

Yazdım oku hece hece
Çözülmeyen bir bilmece
Sabahı olmayan gece
Senin bana ettiklerin

Hep dert verdin hani derman
Şartmıydı kalbimi kırman
Sonu görü...

Ettiklerin, @şenerkahramansoylu
5.1.2009 18:15:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:25:41
Yaşandı bitti yıllar
Geri gelmez nasıl sa
Çok şey değişirdi
Bugünkü aklım olsa

GÖNÜLDEN KUTLARIM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
Bugünkü aklım olsa, @aydizer
5.1.2009 18:59:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:23:57
gÜZEL DİZELERİNİZİ ZEVKLE OKUYUP DEVAMINI BEKLEYECEĞİZ HEYECANLA.sELAM VE SEVGİLER..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:19:15

Çiçeklerle hoş geçin,
Balı incitme gönül.
Bir küçük meyve için
Dalı incitme gönül.

Konuşmak bize mahsus,
Olsa da bir güzel süs,
‘Ya hayır de, yahut sus,’
Dili incitme gönül.

Sevmekten geri kalma,
Yapan ol, yıkan olma,
Sevene diken olm...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:17:58
Nasılda olgun,vakar,sandımdı aynı zaman
Doğmamış sanki,hicran deminde sancılı gün
O duruşu,endamı,bitmeyecek o hazdan
Yaşamakta ruhumda,hatırası günbegün

GÜZEL BİR ŞİİRDİ.GÖNÜLDEN KUTLADIM.SELAMLARIMLA...
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:16:43
YÜREĞİNE SAĞLIK:SELAMLARIMLA...
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:15:42
Adnan’ım yazık şu insanların haline yazık
Su getirmeye giderken bile bulamıyorlar azık
Yüzleri hep gülüyor görünce ediyorlar bay bay
Vaziyet işte böyle buralarda sen,cayarsan cay
Gönülden kutladımdost şair.Selamlarımla..
Su, @Adnan ŞAHİN
5.1.2009 18:16:55
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:06:06
Seni beklerim hep bir ömür boyu
Yüreğim incinsin,bu aşkın kanunu
Bak lazım olur al telefonumu
Nerde darda kalsan;yap buyruğunu
Öldürsen de sanma küs olduğumu!..

Gönülden kutladım dost yürek.Selamlarımla..
Ayşem, @ms-solmaz
5.1.2009 18:37:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 19:04:05
Ağladıkça sen döküldün gözümden
Düşen her damlaya baktım ağladım
Anladıkça can tutuştu közümden
Resimleri yaktım, yaktım

Gönülden kutladım.Selamlarımla...
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:34:37
Kutladım Hasan bey sevgilerimle.Vatan için can verenlere selam olsun.Onun karşılığını bulacaktır.Bilirsiniz ameller niyetlere göredir.Selamlarımla..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:29:42
Yapamazdım!
Çünkü ben sana!
Ben sana ölesiye âşıktım.

Seven yapamaz.Kutladım selamlarımla.
Doğum günüm, @A.KAPTAN
5.1.2009 13:17:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:28:37
Sana olan sevgimden.
Bir daha,bir başkasını sevip de gönülden,
Hiç bu hâllere düşer miyim ben

Kutladım gönülden.Selam ve sevgiler..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:26:37
Gönülden kutladım dost yürek.Selamlar..
Yıldızlar üşüyor, @sair19
5.1.2009 13:39:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 14:26:36
Gönülden kutladım dost yürek.Selamlar..
Yıldızlar üşüyor, @sair19
5.1.2009 13:39:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 13:18:20
Bu güzel şiirinin gönülden kutladım.Selamlaar ve sevgiler....
Bir şey söyle, @sahbeyit
5.1.2009 12:15:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 13:16:08
Kapattım gözlerimi
Ey dünya!
Sevdiklerim bu kadar acı bırakacağım
Bilemezdim

Gönülden kutladım.Hayat bu ve böyle.Selamlar.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 13:11:57
Türkülerle semahlarla,
Duman çöken sabahlarla,
Ataşlarla silâhlarla;
Öldük öldük bin dirildik.

Ergenekon çıkışımız,
Hiç durmadı akışımız.
Değişmedi bakışımız;
Öldük öldük bin dirildik.

Dost Feyzi’yim özümüzle,
Çok şey gördük gözümüzle. ...

Bin dirildik, @OzanFeyzi
5.1.2009 11:01:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 13:09:10
Zulmetleri derdest eden ahenkle
Uçup gittin bir yabancı el gibi
Nemrut Musa sürer gider bu cenkle
Umum İslam sağır dilsiz lal gibi

Taş attın ard arda apansız ümid
Affet bizi affet ey ’Nesl-i Cedid’
Gönülden kutladım gardaş.Yüreğin var o...

Yaralı çocuk, @micingirt
5.1.2009 10:09:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
5 Ocak 2009 Pazartesi 13:07:40
Prangalara vurulmuş,
Varlığınla, sonsuza dek
Kanat çırpacağım martının kanadında
Özgürlüğü yaşayacağım,
Sevdamın diğer yarısı,
sol yanımsın.

Kutaldım efendim güzel eserinizi.selamlarımla..
Sol yanımsın, @bestekar10
5.1.2009 10:50:39
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.446
Şiir Okunma
2.375.053
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL