Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2014 Perşembe 11:30:11

Ah çekecek analar
Sarılıp mezarlarını
Yanacak sevdiklerine
Dinmeyecek gözyaşı
Hep anılarda yaşayacaklar
Solan resimler de hatıraları

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE EMEK ŞEHİTLERİNE RAHMET YAKINLARINA VE ULUSUMA BAŞSAĞLIĞI...

Kaybolan umutlar, @AYSE 09
21.5.2014 16:50:58
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2014 Perşembe 10:41:56

Sensizlik Senden Çok Sevdi
Beni…!
Sarıp Sarmaladı Bedenimi

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
" sende git sende unut.. kimler unutmadı ki.." DER GİBİYDİ...ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ...

Gidenim, @Şirin Şaire
21.5.2014 18:54:41
KNİSK
@knisk
22 Mayıs 2014 Perşembe 10:39:34


Toprak çökünce salmadı
Vedaya zaman kalmadı
Kader değil katliamdır
Mezarlar ceset almadı

Kavgamız ekmek parası
Maaşımız ev kirası
Tenimize kefen oldu
Sarılan kömür karası

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE EMEK ŞEHİTLER...

Soma,ya, @guleseryorulmaz
21.5.2014 23:44:13
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:32:43


Ya gec karşıma sevdiğini söyle ..!

Yada çek git ardına bile bakma öyle ..!!!

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYG...

Susma öyle, @aşkıma sevdam
19.5.2014 12:23:04
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:27:08

Yollara düşünce bir su dökeçek
Yatağa düşünce of çekmeyecek
Yüzünü asıpta kaş germeyecek
Hain değil bana mülayim lazım

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE HOŞ GELDİNİZ DEMEK İSTİYORUM..SONRA DA SANKİ BU RESMİ DAHA ÖNCE BİR YERLE...

Cennetim* lazım, @HAKİKATÇİ
14.5.2014 01:36:30
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:09:25


Kalplerde acılar sızlar derinden,
İçinin taşları oynar yerinden
Sabredip susarken alın terinden
Ağızda lokmayı sayar bu gurbet...



Emer yudum yudum kanı bitirir
Rahatı huzuru çalar götürür,
Ömrünü yiyip de canı bitirir
Muradın koynund...

Gurbet......, @Hüzünlü peri
17.5.2014 17:54:20
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 14:29:59


Tomurcuk gül gibi, açtın bağımda
Sevdalı bu gönlüm, durmaz kabında
Şimdi olsan nolur, şimdi yanımda
Aşığım birtanem, aşığım sana

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DE...

Aşığım sana, @Sami ASLAN
21.5.2014 14:25:16
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 14:28:44

Sev dedin sevmedim mi?
Gel dedin gelmedim mi?
Ant yemin etmedim mi?
Sen bana sınavsın yâr.!

MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
S...

_yâr_, @Nuray Çakmak
21.5.2014 12:59:32
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 14:05:52


Yaptığın işlere aklım ermedi
Dostum, dedin amma yürek görmedi
Ömürlük diyordun üç gün sürmedi
Senin gibi dostlar düşman başına


Neye güvendimse hep yıkıp attın
Yalanlar söyleyip çamura battın
Dostluk aşımıza hep ağu kattın
Senin gibi do...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 14:02:27

iki terazi kefesi

biri ille de mizan diyor
diğeri naparsın düzen


MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 14:00:36

Köyde her seher vakti kuşların sevişmesi
Gün doğar, güller açar, bitmez bülbül neşesi
Kızlar, delikanlılar mest olur köy çeşmesi.
Bir pastoral şiirdir gönüllerin coşması.
Yaşamayı bilince köyden vazgeçmez insan.

Yemyeşil bir cennettir kalbim...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 10:22:33

Ben sana ne diyeyim hayat
bazen seni tanıdığıma seviniyorum
Mesela;
Gözlerim var diyorum
sevgiliyi gören
Ayaklarım var diyorum
Sevgiliye giden
Ellerim var diyorum
Ona dokunurken titreyen

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE...

Merhaba hayat, @yasyas
16.4.2014 17:58:03
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 10:10:27


Beş yüz elli parmak var yayınlanır yasalar.
Kanundan anlamayan bireyleri kasalar.
Boşa kürek çekenle dağılır mı tasalar.
Kırk küp kırkının da kulpu kırık küp kardeş...

Tv kanallarında yapılan analizler.
Kasıtlı mıdır acep bir çok noktayı g...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 10:08:10


YAŞ der ki; milletçe verip el-ele,
Örnek olmalıyız yedi düvele,
Galeyan yaratır yersiz velvele,
Adalet adına korkutma TOMA;
70 milyon yasta unutma SOMA!


GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜ...

Soma toma, @mehmet yaş
19.5.2014 12:38:24
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 09:59:33

Şu dünyada bir tek seni görürüm
Sende beni anlamadın ki

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE HOŞ GELDİNİZ DEMEK İSTİYORUM BU GÜZEL DOST MECLİSİNE...ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN .....

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 09:11:45

Yıllardır çekerim yeter bu zulüm
Yoldun yaprağı’mı kurudu gülüm
İstedim Hüda’dan vermedi ölüm
Gönlüme sevdanla girdin gireli....


GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA...ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEM...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 09:02:12

bir acı hoyrat çığırırım
bir acı hoyrat
isyanım var
öfkem var oyy oy
yine
dönüp kızarım kendime bir de kaderime

isyanım sana değil ey Tanrım
beni
kula kul edene

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EMEK ŞEHİTLERİNE RAHMET GERİDE KALAN...

KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 08:57:27

Yanarız kimimiz
Giden canlarımızın acısına
Sarılırız bize kalan
Anasına
Ayaline
Balasına
Feryadımızı benzetiriz
Bülbülün figanına
İnanırız yarım kalan mutluluğun
Ahirette olacağına

(Ne demiş şair)
Türkü olan şiirinde


Ne feryad ede...

Divana kalsın, @Minos
21.5.2014 00:00:58
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 08:51:03

Böyle bir garip devran dönüp duruyor biteviye...

Görüyorsun ya sevgili,

Sevdayı nasıl büyütüyoruz?...

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM EME...

Büyütüyoruz, @Melek KIRICI
20.5.2014 23:06:17
KNİSK
@knisk
21 Mayıs 2014 Çarşamba 08:45:42

Görülen güzellikler de !! Gözdedir ‘’AŞK’’….
Uzun hasret dolu seyahattir ,
Farkına varmadan gizemli yüreğin dehlizlerinde dolaşan.
İç dünyasına uzanır ,yaralı yüreğine bakarak,

‘’YARADAN dan ötürüdür,yaratılanı sevmek’’

Yaşanılan hadiseler...

‘’aşk ‘neydi, @Suskunkadın
18.5.2014 00:29:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.473
Şiir Okunma
1.217.409
Yazı Okunma
38.787
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL