Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 19:46:52
Şiir ve seslendirme de güzel.Ellerinize sağlık.Selamlarımla..
Seni ben anlarım, @Gamze yağmur
23.1.2014 18:20:47
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 19:45:19
Tebrikler Ozan..Dizel uyumlu ve yerinde..Tam istediğim gibi.Selamlar..
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:44:38
Hece ile derin,düşünceli ve anlamlı yazan bir kaç kardeşimiz vardı.O kervana siz de katıldınız Yasemen Hanım.
Ben bazen Yasemin yazıyorum ama bvana göre doğrusu o.Sizi can-ı gönülden tebrik ederim.
Yazdığınız sürece ben de okumaya devam edeceğim.Se...

Affetme beni..., @yasemen akyürek
23.1.2014 01:22:34
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:39:21
Orman demek güzellik demek.beykoz'u ve çayırını çok gezdim Hasan Bey.
Gerçekten övgüye layık bir yer.selamlarımla..
Beykoz korusu, @Hasan Özaydın
23.1.2014 00:09:41
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:37:31
Sen nerelerdeydin Gardaşım.Hayli zamandır ne şiirlerini okuyorduk ne de o güzel yorumlarını?
İnşallah bu günden sonra sık sık karşılaşırız.Artık görüyorsun ben de Edebiyat Defterine yorum yazıyorum.
Güzel şiirini beğeni ile okuduk.Ellerine sağlık.D...

İnsanoğlu, @Ağırdağ
23.1.2014 00:01:01
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:33:52
Tebrikler Ünal Bey..
Selam ve saygılarımla..
şarkı tarzında bir şiir okuduk.
Düğün gecesi, @ünal beşkese
23.1.2014 00:00:25
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:32:19
Büyürüm tüketmeye çalıştıkça el âlem
Kırat’ın elindeyse susmayacak bu kalem.
Hiç susmasın isteriz.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:30:47
Teşekkürler zaralıcan.
Annenin sözü daha çok hoşuma gitti.
Galiba da haklı..Selamlar.
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:24:38
Allah rahmet etsin.Mekanı Cennet olsun!
Dua vakti derdi Annem akşamları..
Bilmem belki de doğruydu?..
Oysa duanın vakti olmaz.
Allah kabul buyursun..
Bir kış akşamı, @zkrytsgn
23.1.2014 01:51:11
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:21:58
Teşekkürler Nuray Ayhan.Ellerine sağlık.Afitap zaten yakıcı güzellik demek.
Söz bile yeterli.Selam ve saygılarımla.
Afitab, @Nuray Ayhan
23.1.2014 08:52:28
k.doğanay
@k-doganay
23 Ocak 2014 Perşembe 11:19:34
Adam dünyayla dalga geçiyor.Ondan sonra da gülüyor.
Bizim muhalefette ona çanak tutuyor.Selamlar ..Ve teşekkürler.
Suriyede vahşet, @Kul Armagan
23.1.2014 10:55:51
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 21:30:11
Tebrikler şair.Gönlüne sağlık.Güzel bir şiir yazmışsın ve okuduk.
Selam ve saygılarımla..
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 21:28:20
Gönlü Taş Eyleme Kadri Bey..Güzel bir şiir okuduk.
Selam ve saygılarımla..
Gönlü taş eyledik…, @AZAP
22.1.2014 14:59:43
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 21:26:32
Yahu Şükrü Bey, bu istida işini nereden buldun?Millet unutalı yıllar oldu.
Ellerine sağlık.Ben kabu ederim ver sen istidanı..Selamlarımla.
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 21:20:58
Ve aşk böyledir işte.Alırsın kalemi eline yok olan sevgiliye yazar durursun.
Kolay gelsin Yaşarcığım:Güzel bir aşk şiiri olmuş:devamını bekliyoruz.
Aşk(1), @GARİPYAŞAR
22.1.2014 20:45:39
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 21:18:52
Ve anneler en değerli varlıklarımız.Ellerine sağlık.
Selam ve saygılarımla..
Anneeeeeeeee, @Ak Yürek
22.1.2014 21:08:12
k.doğanay
@k-doganay
22 Ocak 2014 Çarşamba 11:27:46
Şimdi bir şiir yükledim.Ana sayfaya bakarken sizin şiirinizi okudum.
Teşekkürler Emine Çerçi.Selam ve saygılarımla
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2014 Salı 20:10:55
Gönlüne sağlık.Selam ve saygılarımla..
Zamansız bebek, @guleseryorulmaz
21.1.2014 15:55:32
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2014 Salı 20:09:28
Tükenmez Osman Kardeşim.Hiç biri tükenmez.
Güneşte balçıkla sıvanmaz unutma!
Selamlarımla...
Tükendi!., @KAFKASİ
21.1.2014 14:29:04
k.doğanay
@k-doganay
21 Ocak 2014 Salı 20:07:55
Bu eskiye özlem tadındaki güzel şiir için gönlüne sağlık.
Ayrıca üstteki resmin için de tebrikler.
Selam ve saygılarımla Ülkü Ahıska..
Böyle miydik eskiden, @gül peri
20.1.2014 12:29:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.798
Şiir Okunma
1.767.662
Yazı Okunma
185.942
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL