Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 22:03:43
Susmak şaire zul gelir.Bırak kalemler konuşsun ve aynen duygular açığa dökülsün.
Güzel anlamlı ve biraz da hüzünlü bir şiir olmuş.
Kutlarım Şükran Hanım.Selamlarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 22:00:58
Yar adına yazdığımız güzel şiirlerden birini daha okuduk.
Ellerine sağlık Kadri Bey.Sevda kokan bir şiir olmuş.
Selam ve sevgilerimle..
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:34:13
Ve hayat çoğu zaman ıslak geçer.Güzel ve anlamlı duygularcdile gelmiş.
Kutlarım Kahraman Bey.Selamlarımla.
Islanmış, @Kahraman VARDI
13.3.2015 19:29:23
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:32:40
Şiir,söz,müzik çok güzel olmuş.Kutlarım.
Selamlarımla...
Rebabın iniltisi, @Demir Mutlugil
13.3.2015 15:48:53
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:31:07
Bu Doktorların da Allah ne yokluğunu versin ne de ellerine düşürsün?
Zor işimiz Kardeşim.Hele gönül doktorlarıysa vay gele halimize!..
Acıklı bir şiir okuduk.Ellerine sağlık Mehmet Bey.Selamlarımla..
Doktor, @Mehmet Kılıçel
13.3.2015 14:27:48
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:28:48
Güzel şiirlerin yazarı Melek Tiryakiyi kutlarım.
Yazan ellerine sağlık.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:27:24
İnşallah bir günde kimseler gelmez.Gerçekler gelir.
O zaman bu fakir şair de mutlu olur.Güzel bir şiir olmuş.Kutlarım şair.
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:25:37
Acıklı bir sevda şiiri.Ama gönlünden geçenleri dökmüşsün.
Güzel bir şiir olmuş.Kutlarım Erhan Bey.
Selamlarımşla kal.
Lanet olsun, @ERHAN DOĞANAY
13.3.2015 12:54:19
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:24:09
Şair ve Şiirin Ölümü de çok acıklı olmuş ama güzel olmuş.
Yazan gönlüne sağlık Elif Keskin.Zevkle okuduk.
Selamlarımla kal.
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:21:32
Coşariye bu güzel deyişler için teşekkürler.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Dön diyenlerdenim, @cosari
13.3.2015 12:40:04
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:17:16
Sevda üzerine yazılı güzle ve anlamlıu sözler.
Kutlarım Ahmet Kardeşim.Ellerine sağlık.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:13:16
Mevsim Bahara Erince her şey değişiyor.
Toprak bile canlanıyor.Bu güzel şiir ve anlamlı mısralar için kutlarım.
Selamlarımla Osman Bey..
Bahara erince, @osman aksoy
13.3.2015 14:25:58
k.doğanay
@k-doganay
13 Mart 2015 Cuma 19:10:29
Kadınlar Gününde kadınlarımız için yazdığın bu güzel şiir yerinde olmuş.
Kutlarım seni.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
12 Mart 2015 Perşembe 19:22:38
Güzel dua için bizde Amiin diyoruz Rasim Yılmaz hemşerim.
Selamlarımla..
'' dua '', @RasimYılmaz
12.3.2015 18:56:58
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:45:29
Maalsef öyle.Çoğumuz insanlara güvenini kaybetti.
Bu da çok acıklı bir olay.Her şeye karşı olan zihniyet,
iyiye,güzele ,emanete de karşı.O yüzden kimse kimseye güzenmiyor.Fakirin yüzüne de kimse bakmıyor.
Allah korusun cümlemizi.Ellerine sağlık.Se...

Ben suçluyum, @Murat Kaya
9.3.2015 19:16:36
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:42:20
Güzel bir müzik ve seslendirme eşliğinde güzel bir şiir okuduk.
Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle..
Gidiyorum…, @mehmetmacit
7.3.2015 13:55:59
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:39:44
Tebrikler Sedat Bey.Bu güzel şiir için kutlarım.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:38:32
Mimoza'da hayatı ve yaşamı yakalamak ne güzel.
Kutlarım sizi.Ellerinize sağlık.Selamlarımla..
Mimoza, @Songül Bulut
11.3.2015 15:06:26
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:35:13
Bütün ömür geçti gidiyor işte.Şiir ve videoda güzel olmuş.
Tebriklerimi sunuyorum.Selamlarımla Alacalı Kardeşim.
Geçti bu ömrüm, @batu_41
11.3.2015 15:11:23
k.doğanay
@k-doganay
11 Mart 2015 Çarşamba 19:33:48
Fırat'a Allah rahmet eylesin.Sana da bu güzel ağıt şiir için
sevaplarını versin.Ellerine sağlık Tahir Görenli.Selamlarımla..
Yandı yüreğim, @Tahir Görenli
11.3.2015 14:29:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.849
Şiir Okunma
1.768.003
Yazı Okunma
185.975
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL