Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
hicbitmez

hicbitmez

@hicbitmez Etkin Üye
ŞairYazar
  • 27 Mayıs 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 20:13:08
Çıktığımız yolda
Gururla yürüdüm senin kolunda
İncitmedin
Kırmadın
Sen bana gerçek sevgiyi verdin

cok güzel duygular
hic bitmeyen bir sevgi bu.
emegine saglik.
sonsuz sevgilerle.
Gerçek sevgi, @nejla&
4.6.2009 17:36:02
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 20:07:17
HASRETİM ŞAHLANDI GÖKLERE ERDİ
YAĞMURLU, BULUTLU MEYVALAR VERDİ
SONUNDA NAĞMELER MURADA ERDİ
ŞARKIMIZ SÖYLENDİ, DİLLERE DÜŞTÜM

sonunda murada erdinmi sorun yok.
sarkiniz hic bitmesin.
güzeldi.
yüregine saglik.
Düştüm, @ALPAGO
4.6.2009 19:56:47
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 20:04:47
Kendi kendine yaşa ki yaşayasın,
Hayatını başkası için yaşamayasın,
Kendin ancak kendin için olmasın,
Kimseyi kendinden üstün saymayasın..

kendinle barisik olmali insan
ama tek kendimiz icin olursak asla mutluluklari yasayamayiz.
hayat payla...

İnsanız, @caniyisever
4.6.2009 17:57:45
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 17:07:32
İyilerin kaderi ok gibi uzağa atılır
Eğeriler yay gibi el üstünde tutulur
Benim çektiklerimde inan unutulur
Senden ayrı kaldığıma üzülmem

cok sitemli bir siir.
ama evet cekilenler unutulur.
üzüntüler senden uzak olsun.
yüregine saglik.
sevg...

Üzülmem, @Adnan ŞAHİN
4.6.2009 14:03:14
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 17:01:24
Güneş gibi doğdum günlerine
Eminim güneşin yeniden doğacak,
Sabahların yeniden olacak,

bence günes sensin
hic batmayan günes.
giden karanliga gitmistir.
cok güzel bir siir.
emegine saglik.

Yokluk, @Lavinya86
4.6.2009 16:09:36
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 16:51:09
Atam,neslim,soyum gider izinden
İman dolu kalbim yanar közünden
Gün olup çıkarsam eğer sözünden
Bağlarımı yaktır,Ya Resulallah

cok güzel bir siir.
Atanin izinden gidenler azalmista olsa,
ne mutlu türküm diyene.
tesekkürler.
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 16:45:03
cok mükemmel bir siir.
insanin yüregine isler gibi sözler.
resimde harika.yüregine saglik.
sevgiler.
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 16:39:04
bir intikam hırsı sardı
bir de yaşama sevinci

yasama sevinci intikam hirsini yenmeli.
yenmesi gerekir.
hayat güzel.
siir de cok güzel.emegine saglik.
sevgiler.
Kara birgün, @cem savaş
4.6.2009 16:29:32
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 15:55:34
niye çalışır çabalarsın
neye yarar ot gibi yaşam
apartman,yat,kat niye ki…
al apartmanı..al katı…al yatı
isteyene ver


evet bencede neye yarar ot gibi bir hayat.
maddiyata sarilip sevgisizlik olacaksa.ottanda anlamsiz olur insan.
cok güze...

Felek, @Cemal Erkoç
25.4.2009 00:00:30
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 15:51:59
ölüm hedefteki gelecek
nasıl,nerede olacağı o da belli değil..
evet belli degil,ama siir cok harika olmus.
yüregine saglik.
saygilar
Sâki, @Cemal Erkoç
4.6.2009 00:00:28
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 12:35:15
güzel bir siir.

Sevdanın kitabı hep hasret yazar,
Kavuşmaktan yana hiçbir bölüm yok...

sevenler kavussun.
yüregine saglik.
Yok..., @VeliBOSTANCI
4.6.2009 12:19:04
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 12:29:27
Kalbin bulur doğru yolu
Öğrenirsin sağı solu
Haykır madem için dolu
Saklama hiç aşk saklanmaz...

süper.bencede asiksa insan haykirmali.
yüregine saglik.
sevgiler.
Aşk saklanmaz, @ceyhunaltunkas
4.6.2009 09:28:09
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 12:26:39
Düşme; düşmüşü hiç kimse kaldırmaz.
göller ve çöller izleri saklamaz.
Yalancılar; yalanı yasaklamaz.
gerçeğe sırt dönüp ömür geçirdim.

dünya bu yüzden bozuk.
düsene el verilseydi toplum dagilmazdi belkide.
cok güzel bir siir.
tesekkürler...

Ömür geçirdim, @AhmetÇelik
4.6.2009 02:46:53
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 12:06:02
Aleykümselam...
resim harika.
siir güzel.
emegine saglik.
saygilar.
Allahın selamı, @Rifat KAYA
4.6.2009 07:44:22
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 12:03:21

sadakatin bittigi yerde saygida olmaz.
asil olan insan zaten ihaneti kendine yakistirmaz.

güzel özlü bir siir tesekkürler.
saygilar.
Kim sâdık?, @kadiryeter
4.6.2009 09:48:45
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 09:22:55
Evliyim dedimde kaşını çattın
Öyle bir baktın ki sinemi yaktın
Göğsüme acı bir pranga taktın
Sende üzgünsün bende üzgünüm..

üzülmekte güzel bazen.
güzel bir siir.
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 09:19:56
cok harika bir siir.
Sağ kalır da dönersem ben
Çalsın davul, zurna, saz
Şimdi yol ver, gideyim ben
Yolculuk var anla biraz..

insallah dönersin gidecegin yerden.
yüregine saglik.
Anla biraz, @Ozan75
4.6.2009 04:52:48
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 09:14:44
Güneş doğacak mı bilemiyorum

Sevgi tohumunu toprağa verdim
Bunca emek verdim didindim durdum
Yeşerir mi bir gün bilemiyorum...

emin olki sevgiyse ekilen yeserir.
cok güzel yüregine saglik güzel dost.

Bilemiyorum, @hoşkelam
4.6.2009 00:35:09
hicbitmez
@hicbitmez
4 Haziran 2009 Perşembe 09:06:59
aglamak güzeldir.
eger aglayabiliyorsa insan duygulari tertemiz kalabilmis demektir.
güzel bir siir tesekkürler.
hicbitmez
@hicbitmez
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:43:30
cok harika bir siir büyük bir keyif ile okudum.
sevgiler.
Esaret zincirleri, @flycan57
24.5.2009 21:42:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
59.659
Şiir Okunma
768.975
Yazı Okunma
63.548
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL