Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
22 Şubat 2010 Pazartesi 21:58:21
güzel di.kısa,öz ve özlü şiir.
KUTLUYORUM...........halilşakir
Gel benimle, @ayazgülleri
22.2.2010 21:08:25
halilşakir
@halilsakir
22 Şubat 2010 Pazartesi 20:13:29
çok çok güzel bir şiir.
anlam ve anlatımı mükemmel.
severek okudum.KUTLUYORUM.........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
22 Şubat 2010 Pazartesi 19:08:35
anlam dolu, sevda yüklü,anlatımı olağanüstü güzellikte
okuması haz veren şiir.TEBRİKLER...........halilşakir
Sigaramın dumanı, @meltem-35
22.2.2010 18:54:04
halilşakir
@halilsakir
22 Şubat 2010 Pazartesi 15:16:40
Anlam dolu,anlatımı olağanüstü güzellikte bir şiir.
Severek okudum..KUTLUYORUM..........halilşakir
Gece imlaları...!, @Sevgi Dündar
22.2.2010 14:14:20
halilşakir
@halilsakir
22 Şubat 2010 Pazartesi 15:10:49
Anlamlı ve güzel şiir.
TEBRİKLER...........halilşakir
Kırık tarak, @CigdemGüner
22.2.2010 15:08:54
halilşakir
@halilsakir
21 Şubat 2010 Pazar 23:29:51
Anlam dolu ve çok güzel şiir.
Severek ve hazla okudum.KUTLUYORUM.............halilşakir
halilşakir
@halilsakir
21 Şubat 2010 Pazar 23:27:23
Anlam dolu,sitemkar ve çok çok güzel.
KUTLUYORUM..............halilşakir
Sakın, @ela_lale
21.2.2010 22:42:24
halilşakir
@halilsakir
21 Şubat 2010 Pazar 23:25:04
Uyu uyu dedik hep yat yat uyu
Uyuttuk milleti bir ömür boyu
öğretmedik gençliğe, vatan ne millet nedir
Türke düşman oldu hem Türkün öz soyu...

Demiştim yıllar önce yazdığım bir millet uyuyo isimli denememde.
MANİLERİNİZ ÇOK MANİDAR DI.
BALYOZ...

Davulcu, @Halife Bozbayır
21.2.2010 23:17:09
halilşakir
@halilsakir
21 Şubat 2010 Pazar 14:32:18
Her zamanki tat ve lezzetinde.
Yine anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir okudum.
Severek okudum.KUTLUYORUM............halilşakir
Anlaşılamazsın, @ilhamialbayrak
21.2.2010 12:09:24
halilşakir
@halilsakir
21 Şubat 2010 Pazar 12:04:59
Anlam dolu,sevgi yüklü,anlatımı çok güzel şiir.
KUTLUYORUM.
Aynı frekanstan bir şiirimi paylaşmak istedim.
.......................halilşakir

*Ağlatmayın Sevin

Ağlarsa dünyâda bir yetim çocuk,
Titrer arş-ı âlâ, titrer kâinat! ..
Ağlatmayı...

halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 23:00:46
anlamlı ve çok güzel bir şiir.
KUTLUYORUM..............halilşakir
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 22:57:52
Ayakta alkışladığım bir şiirdi.
Duyarlı asil yüreği yürekten kutluyorum.
tam puan ve saygılar.........halilşakir
Bayrak, @Rabia BARIŞ
20.2.2010 22:00:16
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 21:17:39
çok güzeldi.
anlam dolu ve anlatımı mükemmel
bir güzel dörtlük okudum.............halilşakir
Yalnızlık.., @y@b@ngülü
20.2.2010 19:59:40
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 10:45:32
Yurdumuzun eşsiz köşelerinden birinin
sosyo-ekonomik yapısının
manilerle anlatılması çok anlanlı ve çok güzeldi.
Akılda kalması çok daha kolay.
KUTLUYORUM...................halilşakir
Manice (67-zonguldak), @UNALAN
20.2.2010 10:06:17
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 10:42:44
anlam dolu ve çok güzel bir şiir okudum.
TEBRİKEDİYORUM...................halilşakir
...........s e n..........., @AZAP
20.2.2010 09:31:55
halilşakir
@halilsakir
20 Şubat 2010 Cumartesi 00:20:11
Musıki tadında,akıcı ve ahenkli
anlamlı ve sürükleyici,
anlatımı mükemmel bir şiir.
Severek ve imrenerek okudum.
TEBRİKEDİYORUM..................halilşakir
halilşakir
@halilsakir
19 Şubat 2010 Cuma 21:23:21
anlam dolu ve çok güzel bir şiir okudum.
KUTLUYORUM................halilşakir
İhtilal beyannamesi, @Lâ
19.2.2010 19:10:11
halilşakir
@halilsakir
19 Şubat 2010 Cuma 20:11:58
anlam dolu ve çok güzel bir şiir.
TEBRİKLER...........halilşakir
Anmaktayım, @tugce_zp
19.2.2010 19:46:49
halilşakir
@halilsakir
19 Şubat 2010 Cuma 20:09:29
sekiz dizede bir kitap gibi olmuş.
Oku oku anlamı bitmiyor.
Sanat bu olsa gerek.
Akıl dolu bir şiir di.
KUTLUYORUM........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
19 Şubat 2010 Cuma 20:07:45
anlam dolu ve çok çok güzel bir şiir..KUTLUYORUM..............halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.473
Şiir Okunma
3.102.228
Yazı Okunma
43.959
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL