Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Gerçek Şair, İnsanlığın öğretmenidir.Robert Browning
HakanKurtaran

HakanKurtaran

@hakankurtaran Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Temmuz 2007'den beri üye
  • 20

Şiir Yorumları

HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:33:20
yol kenarında hayrat çeşmesi
çiseleyen gözlerine...
güneş sevsin seni

YÜREĞİNE SAĞLIK.
FARKLI BİR YORUMDU SATIRLAR...
Su ol yan hüzün, @sevil-ay
8.6.2008 02:44:20
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:31:49
Geri gel desem, bir düşün desem?
Dönüp de sevgimi geri ver desem?
Sevgisiz kalmamı ister miydin ki?
DUYGULAR ÇOK GÜZEL DİLE GELMİŞ.
TEBRİKLER...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:29:53
Kalbi sevgi ile dolu
Bir dost arıyorum
Arıyorum da
Parmağımla sayıyorum
İNŞALLAH O DOSTU BULURSUN DEĞERLİ DOST...
Tebrikler...
Birini arıyorum, @lisefen
6.6.2008 21:43:58
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:27:30
Yorgun düşmüş pencereme.
Acı gerçeği kabul ettim bir kere
Ömür geçiyor ağlarken bu kedere.

ÇOK GÜZELDİ.... Değerli Şairem.
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:25:21
İnsanların duygularını,düşüncelerini,yaşayışını ve kalıba sokarak tek tip insan yetiştirme siyasetine
lanet olsun...
Siyasetin pisliği almış başına gidiyor..
Tebrikler..
Depğerli Dost..
Yürekten Tebrikler..
Basamak, @necva kıyak
8.6.2008 01:23:41
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 21:19:47
Sesime ses vermez dağlar..
Ezgime müzik olmaz sazlar..
Yüreğimde ki azaran yaralar,
GÜLŞEN’e inat hergün delice kanar
Tebrikler Değerli Dost..
Çok güzeldi...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 20:35:14
Ruhumdaki yangın sarar evreni
kor gibi ateşi Güneş’i haşlar
------

Ruhundaki yangının kor ateşi Güneşe haşlayacak kadar olması
Yürek yangınlarının hiç durmayacağını gösterir.
Tebrikler...
Güneş'i haşlar, @Yakuti
8.6.2008 03:18:02
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 20:21:36
Bir gamlı hazan vakti canım al ; Sevişirken !
Ey konca gülüm, sen ; baharım ol hazanımda.

Değerki Üstadım,
Harika bir şiirdi...Aruz vezniyle yazılan....
HakanKurtaran
@hakankurtaran
8 Haziran 2008 Pazar 20:13:30
Değerli Dostum
Annenizin on torunu sizin 8 yeğeninizolduğuna göre
iki tane çoçuğunuz var.
Allah uzun ömürlü eylesin..
Bilmece, @kazım Doğan
8.6.2008 19:19:53
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:32:35
Değişmeyecek mi bu vicdanlar, bu koku zevki?
Neden para etmez hala bizlerin alın teri?

Bu Ülkede Emeğe saygı yok.Sosyal Adalet sadece yasanın satırlarında
ve karşılıklı ilişkiler ve dayanışma çok zayıflamış.
Böyle bir durumda altın TER para ...

HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:23:10
Gerçek hayatta yitirmemeniz dileklerimle ..
Şiiriniz çok güzeldi.
Tebrikler...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:20:35
Sakın şikayetçi olma benden,
Huzur-u mahşerde nasıl cevap veririm yoksa ben...

Yaşanacak daha çok güzel günle var .
Hüzünlerin yerine mutluluk alması dileklerimle ..
Tebrikler...
Ölüyorum, @Leyla Atik
6.6.2008 23:32:02
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:18:36
Sahi
Sen benim sevdamdın
Sevdam diyemeden kaybettiğim.


TEBRİKLER....
Yüreğinize sağlık..
Sahi, @çigdem
7.6.2008 01:14:09
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:16:55
Cevizlisinin tadına doyulmaz ama,
Fıstıklısı daha da bir şahane
====
Ne diyelim tatlı tatlı bize yemek düşer.
Tebrikler...

Baklava, @deryaxderya
6.6.2008 00:43:32
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:15:33
Dipsizim,
Varlığım kör bir kuyu.
Ben yittim,
Al artık içimdeki bu korkuyu!..

Tebrikler ..çok güzeldi...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:13:51
Hasret vurur acimadan
Hersey toz pembe gözlerde
Kavak yelleri eser akillarda

SEven kalplere her an Hasret vurabilir..
Hasret hüznü yazdırır.
Tebrikler ..
Çok güzeldi..
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:11:23
Herşeye rağmen paylaşılamassın
Ah eşsiz istanbul..
Bu koskoca şehirde neler olmadı ki...
mutsuz olanlar mutlu olanlar,
acı çekenler,Rüya gibi yaşayanlar ..
Tebrikler...
Ah istanbul, @begonvil
7.6.2008 02:26:33
HakanKurtaran
@hakankurtaran
7 Haziran 2008 Cumartesi 07:05:56
Sakız kokusu sinmiş tenim
Rakıya dost sol elim
Dudağımda sigara yası
Hüzün bastığım gençliğim

Her seven yüreğin geçtiği devreler..
Tebrikler Mate .Çok güzeldi..
Yaz, @mate
7.6.2008 03:55:31
HakanKurtaran
@hakankurtaran
4 Haziran 2008 Çarşamba 06:54:08
Aptal, şaşkın ve ürkek,
Yüreğimde sevdan,
İşte öyle___
Sevdalı yüreğinizde Çiçekler Açsın..
Tebrikler ...
İşte öyle., @roz_anna
4.6.2008 00:44:18
HakanKurtaran
@hakankurtaran
4 Haziran 2008 Çarşamba 06:50:01
umutsuz bir vuruş gibi
kalbinin kendini bitirdiği yansımasız ateş altında
Değişik ve etkileyici bir tarz farklı satırlar...
Tebrikler Şairem...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
79.618
Şiir Okunma
726.949
Yazı Okunma
3.084
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL