Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Gerçek Şair, İnsanlığın öğretmenidir.Robert Browning
HakanKurtaran

HakanKurtaran

@hakankurtaran Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Temmuz 2007'den beri üye
  • 20

Şiir Yorumları

HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 13:47:01
Bir rüzgar ılıklığında esen rüzgarın tadı gibi her yürekte bir Aşk vardır.Aşkın günahı olmaz suçu olmaz.O yüreklerin incisidir.Yüreğin sevgi ağıdır.
Aşksız sevgisiz beden sadece metaldir.Sevgiyle yoğrulmuş yüreklerin çığ gibi büyüyerek Barış ve sevg...

HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 11:53:55
Kadının özgür İdaresiyle, ikinici sınıf olmadığı,suçlu görülmediği horlanmadığı ve bazı çevrelerce kalıp altına alınmadığı günlerde gelecek.O zaman kadın-erkek diye değil İNSAN olarak değerlendirilecek.
Tebrikler Arkadaş...
HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:50:00
Erkeksen ölüme yiğitlik tasla
Nice sarhoş aymış, sen aymadın mı ?
Ölümü öldüren olmamış asla
Sağır sultan duymuş,sen duymadın mı?
==================0
İşte bu Hayatın Öz geçeği...
Bundan kurtulan olmamış...
İstker sulltan ol,ister Kral
mutlaka...

Ey nefsim, @Bayram Ali Bülbül
3.7.2008 10:32:01
HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:46:51
Çaresizlik içimi çok yakıyor
Oturup şurada bir ağlasam
Doya doya ağlasam diyorum
İçimi terk eden şelale dönse geri
==============
Yüreğinizin çaresizliği,hazanı mutluluğa dönsün.
Aşkın güzelliği hakim olsun tüm düşüncelerinize ..
Tebrikler...

HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:37:10
hani bir de
dilimden düşen her hecede sen olmasaydın
olmazdım "bile bile lades"
==
Bazen aşarı tutkunluk gerçekleri göstermiyor insanı .
Lades te yaptırıyor gol de attırıyor .
Tebrikler Çok güzeldi .
Yüreğinize sağlık .
Lades, @ANSIZIN
3.7.2008 10:17:49
HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:14:26
Bir ayrılık rüzgarı,deldi geçti gönlümü
Çağlıyorum her zaman, silemedim gözümü
Sana adamıştım ben, ah şu garip ömrümü
Ne onunla olurum, ne de onsuz yaşarım...
===
Aşksız yaşanmıyor Üstat ..
Seversin sevilmezsin sevilirsin..>Arkasından ayrılık ...

HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:09:42
eğilsene uzanayım
gövdene tırmanayım
==
Gel tırman en yüksek yere
Seni seviyorum de binlerce kere
Tebrikler Değerli Dost ..
Çok güzeldi ..
Ceviz ağacı (ı), @Adile Soylu
3.7.2008 09:54:15
HakanKurtaran
@hakankurtaran
3 Temmuz 2008 Perşembe 10:00:06
Bir kere Aşk bedene hakim oldumu dağda da gezsek bağda da gezsik hüsrede de kalsak
onun gizeminden kurtulamayız.
Yüreğinize sağlık .
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:19:09
Boğum boğum sewgide bunalmadıkça...
Özgürlüğe aşık olmadıkça...
==
Yüreğinize sağlık Değerli Arkadaşım .
Tebrikler ..
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:17:28
Bu Kadar

Bu Kadar

her şey rüzgar ve tül yüzünden
rüzgar böylesi esmese
tül bu kadar havalanır mı
tül öylesine ince efil efil
rüzgar ne kadar sert ve hoyrat
her şey böyle sefil

===
Yüreğine sağlık gizimli bir şiir olmuş..

Bu kadar, @Adile Soylu
2.7.2008 14:19:24
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:14:43
Hüzün melekleri güldü halime
Üç telli sazımı aldım elime
Yalnızlık melhemi sürdüm dilime
Sevdayla oynamak kimin haddine ?
===
Yüreğine sağlık Üstadım .
Çok güzeldi şiir .
Saygılarımla ..

HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:12:31
Kıvrım kıvrım dolambaçlı tenine dokunmak
Ve her seferinde sonsuzluğa ulaşmak…
Asılı zafer bayrakları zirvemin kıyısında…
Edepti koynuma aldığım,
====
Sevdalanmanın ve sevdiğine yakın davranmanın ayıbı olmaz bence.Birbirini isteyen seven kalpler...

Nasıl anlatmalı, @poetess
2.7.2008 15:10:32
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:09:56
Yine kara geceye inat beyaz düşlerdeyim.
Serde asilik var, yılmadım yorulmadım ayaktayım
==
Hep olumlu hep pozitif düşünmek lazım.
yoksa işin içinden çıkılmıyor .
Tebrikler
Asiyim ben, @banuhan
2.7.2008 15:11:44
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:07:47
Vergisi, çok algısı çok,
Geliri yok, gideri çok,
Marifeti hüneri çok,
Şu telefon şu telefon.
===
Telefon olmasaydı ne yapardık .
Zordu işimiz.
Ama şimdi istediğimiz kişiye ulaşıyoruz ..
Şu telefon, @Rabia BARIŞ
2.7.2008 13:37:18
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:01:35
yine cigaram yarımca
buğlu evrenin yalnızlığında
funda gezer
===
Yüreğine sağlık Değerli Dost
Çok güzeldi ..
Bir gün, @YAKAMOZ YILDIZ
2.7.2008 15:11:04
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 17:00:04
Hayat hapishanesinin
tiyatro sahnesindeyim
başrolde sen ve ben,
==
Hayat bir Tiyatro değilmi..
Bazen istemediğimiz şekilde davranmak zorunda kalırız .
Tebrikler ..
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 16:58:50
Muradım siteme dönmeyecek,
Her filim gibi mutlu bitecek,
Bu yazdığım sana son şiir olacak,
NERGİZ sonra solup gidecek....
===
Nergisler solmasın
Hüzünler dolmasın
Tebrikler Değerli arkadaşım
Çok güzeldi .
Gidiyorum, @manolya
2.7.2008 16:02:53
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 16:56:50
Kimi zaman, azgın dalgaların ak köpüğünde, yiten bir sevda,
Hasret olup, taşınır limandan limana, kırık bir sal içinde,
===
Bazen anılarda yaşar onlar .
Mutluluk bir rüzgar gibi gelip geçmiştir .
Tebrikler
Değerli Dost .
Hasret, @adalettr
2.7.2008 16:24:12
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 16:54:22
Bir var bir yoksun,
Sen;
Ne garipsin
====
Bazen garibleşir gizemleşir insan .
Yüreğine girdikçe çözülür
Tebrikler

Ne garipsin, @MASAL PERİSİ
2.7.2008 16:36:17
HakanKurtaran
@hakankurtaran
2 Temmuz 2008 Çarşamba 16:52:52
şiirlerimle hizmet vermekteyim
ne sen anlarsın bu duygulardan
ne de ben beni anlatabilirim...
==
Yüreğine sağlık Ayşe hanım .
Çok güzeldi ...

Çok kırgınım, @bluecould
2.7.2008 16:40:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
79.732
Şiir Okunma
727.123
Yazı Okunma
3.084
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL