Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 23:53:24
DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR YOLDA SON HIZLA İLERLİYOR İNSAN
EN ZORU GERİYE DÖNMEK
İLERLERKEN...
EMEĞİ, YAZAN KALEMİ KUTLARIM
ÇOK SAYGILAR
Gidenler gelmiyor, @esmerefsane
12.11.2009 14:54:54
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 22:39:38
Çok etkilendim
Yüreginize kaleminize saglık
Saygı ve sevgiler
Affet kırat, @Tülay Aslan
10.11.2009 11:37:58
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 21:37:03
Çok güzel
Tabi çerçevesi ...Hüzün
Çok saygılar
Sevda çölüne, @aşık komani
12.11.2009 13:58:05
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 21:33:10
Hoşgelmiş ...
Güzel mısralar, coşmuş
Satırlarda çağlamış
Aşık komani de
Yazmış
ŞİİR...
Çok saygılar
Gülüm, @aşık komani
12.11.2009 20:14:02
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 19:50:52
Çok dogru
Ve etkili
Hüzünle bezenmiş
Her satır
Kutlarım
Çok saygılar,sevgiler selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 19:34:19
Çok güzeldi
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 19:29:43
Çok çok güzel
Çiçekler kadar güzel şiir kutlarım
Çok saygılar
Yasemin çiçekleri, @AYSE 09
11.11.2009 12:16:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 19:21:33
Gece kırğın nefese
...
Çok güzel
Kutlarım
Çok saygılar
Gece kırgın, @nilkurt
12.11.2009 04:25:19
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 02:33:44
Hayat devam etsin...Şunun şurasında zaten ne yaşadık ne yaşayacağız
Bari dolu dizğin, yazalım.Toprağın dibine çökmeden
Hani
Sen yazmasan
Ben yazmasam
Ne olur hal

Boş ver,dipte yazamayız
Hayal desen hepten,serap
Çökmeden dünya tepemize
Tozu...

Sökemiyorum, @Onur BİLGE
12.11.2009 02:22:49
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 02:17:16
Duygu yüklü
Her mısrasında, yaşamışlık dile gelmişti.Çok harika bir anlatımla
İnceden inceye nakış gibi işlenen bu şiire emek veren arkadaşımı
Kutlarım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 02:11:34
Kutlarım yürekten
Saygılar selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 02:08:04
VALLA ÇOK BEGENEREK OKUDUM
YÜREĞİNİZ GAM KEDER GÖRMESİN
ÇOK SAYĞILAR SELAMLAR
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 02:02:43
Yazıyorsun.Yürekten doğal,akıcı
şiir türkü tadında...Hani birde seslendirme olsa...Saz eşliginde dinlemek çok daha nefis olacak
Ben bir türkü sevdalısıyım.BİR ZAHİDEM LE YÜZ ŞİİR YAZDIM...Yani benim ilham kaynağım Türküdür.
Şiirlerin harika arkada...

Dostum,nerde, @aşık komani
12.11.2009 01:54:12
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 00:50:20
Yürekten kutlarım
Çok saygılar selamlar
İsimsiz şiirler 15, @karann
11.11.2009 17:15:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
12 Kasım 2009 Perşembe 00:44:58
Yürüdügüm yollarda asla geri bakmadım
...
yüreginize kaleminize saglık
Çok saygılar Yunus diyarına selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
11 Kasım 2009 Çarşamba 23:52:08
Çok güzel Aşık Komani
Çok saygılar
Halimi sormadın, @aşık komani
11.11.2009 20:51:53
guler birsozu
@gulerbirsozu
11 Kasım 2009 Çarşamba 23:48:48
Evlada yazılan şiir ler .Yüregimi yaralıyor
Hele böyle duygu yüklü olursa,daha çok hüzünlendiriyor
Yüreğine kalemine saglık
Çok saygılar
Özlem, @GÜLAY BİRKL
11.11.2009 21:14:44
guler birsozu
@gulerbirsozu
11 Kasım 2009 Çarşamba 16:06:36
Çok şahane
Kutlarım yazan kalemi
Çok saygılar
Nazlım nerdesin, @aşık komani
11.11.2009 13:57:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
11 Kasım 2009 Çarşamba 16:03:52
Sarhoşu çok güzel anlatmışsın
Şiir harika
Kutlarım
Çok saygılar
Sarhoşun hali, @Kangallı Mustafa
11.11.2009 07:38:41
guler birsozu
@gulerbirsozu
11 Kasım 2009 Çarşamba 06:08:56
Bakmakla, görmek açısında...Millet pozisyona kurban gitti
Ünlü merakı sardı meydanı
Şehitler unutulurken
Cephede
Kan kusan ana babalar
Yavrularını
Bu millete armağan etti
Kürsüye çıkan her sırtı peki de
Bu millet
Baba kabul etti
Sanki,tövb...

Yok başka vatanımız, @şair67
29.10.2007 21:45:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.201
Şiir Okunma
1.492.913
Yazı Okunma
36.664
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL