Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 20:09:40
Aç gözlerini aç...
Hayır hayır götürmeyin beni..
Götürmeyin ben bir deli değilim ...
Ben bir deli değilim..
Değilim götürmeyin beni...
Götürmeyin....
BEN BİR DELİ DEĞİLİM..
Değilim....



işte budur!!!!!!!!!!!!!

sen herkezden akıl...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 17:12:53
Dünyanın bütün renklerini almışken sana bakan gözlerime
Şimdiyse eski siyah beyaz, sonu acıyla biten aşk filmleri gibi bakıyor hayata feri sönen gözlerim.
Hala pür dikkat sesini bekleyen kulak,kanayan bir yürek ve tükenmek üzere olan umudum var sad...

Git diyişin var ya, @Ahmet Moran
21.11.2011 22:47:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 17:11:47
Geceleri uyuyamam meraktan
İsterim derdimin dermanın haktan
İsteseydi bana verirdi çoktan
Yoruldum usandım tükendim artık.

Garip Ozan feryat eder ah eder
Paylaşanı yok ki tükensin keder?
Her gün içim yanar velhasıl kader
Yoruldum usandım tük...

Tükendim artık, @ekici
16.11.2011 16:23:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 14:25:43
Ahraz cümleler; top top oluşta da dökülür, dilimden
İplerimiz de, tahrip olmuş mahlûkların elinde
Allah için; sırtı düzgün bir kelime, çıkmıyor ağzımızdan
Ne gam, ne keder bizler de
Oynaşmadan çekilemiyen, gözler izde
Raflarda; ar ve hayâlar diz...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 13:54:18

Gölgelerinde hüküm sürerken yalnızlığım;
Kınalı dağlar bile, anlamaz bu öyküyü.
Yıldız kadar çok derdim, herkese dargınlığım
Artık kimse açmasın, büründüğüm örtüyü.

Hep gülerdi gözlerim, ağlasa da her şiir;
Benden çok daha özgür uçup da gide...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 13:00:37
Görüntüsü bozuk yan yatmış ama
Dünyayı tarayan köre bak hele
Cürmüne bakmadan batıyor gama
Belasın arayan, köre bak hele
-
Çenesi çok düşük sanki şakıyor!
İçi hep karanlık, öyle bakıyor
Dilinden adeta , kirler akıyor
Çok işe yarayan! Köre bak...

Çarpık insanlaşma, @Dosteli_
22.11.2011 12:40:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 11:52:22
Şarap büründürebilir en yoksul odayı
Mucizeli bir lükse
Virane olmuş odalar bomboş
Aranan anılar hep geride
Ve göze gösterir birçok yaşamın çizgilerini
Kızıl buğusunun yaldızı içinde
Batan bir güneş gibi bulutlu bir gökte
Derinleştirdi zamanı,...

İnat, @dost46
21.11.2011 09:43:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 11:31:08
Eline versem yüreğimi

Alıp götürsen benden

Bir daha geri vermesen

Ben ölsem sende

Kalbim seni unutur mu?


Bilmiyorum ey yar....


emeğine saglık canda can...saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 09:11:28
Geceler aşk kokmuyor diye mi bu kadar karanlık!...
Şimdi Geceler susar, biz konuşmaya başlarız.
Belki de bu yüzdendir gecelerin aşk’a vurması.
Aşk değil belki şap diye vuran suratımıza belli ki asksızlığımız,
bilmediğimiz yalnızlığımız... ...

Gece ve aşk, @mehmetkovancı
22.11.2011 02:12:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 09:10:24
Tukenisimizin ardindan ne yaz gelir oldu artik ,
Ne de sancimizi sevince donusturdu gunesin dogusu,
Simdi seni goturende bir bahardi,
Gulen yuzume olu topragi serpti...
Savrulan bir .... ASK’IN ardindan...
Sonbahar geldi...
...Ve Bitti
...

Savrulan ask..., @Yesim Sevince
21.11.2011 23:15:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 09:09:17
Tutuklu olan mutluluğumuzdu
Zindanların
Müebbet inde
Aynı raydaydı gidişatımız...

Artık

Yeminleri mıhlıyorum sensiz gecelerime.
Kırılmadan kalemim,
İçimdeki kırılma noktasına beş kala
Çalma karaya dair ne varsa
Yazıyorum satırlara...

...

Gün çekilirken, @Canan Korkmaz
21.11.2011 15:11:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 09:06:10
Güneşi bekler gibi, arındırır her kinden,
Yangın yeri yürekler, sayı başlar yüz binden.
Sabır eden kazanır, örneği güzel dinden,
Bak kendinden geçiyor, delidir tümden deli,
İrem bağı kurulmuş, o aslında bir veli…

Kalbimi aşındırdı, çekme...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Kasım 2011 Salı 08:43:04
dağlara vurun yolu
çaltılık sağı solu
ardıç ağacım ulu
kalmasın soykalara

neredeyim ki
zamansız duru sular
bomboş salmışım
say İzmir marşı gibi



emeğine saglık abim saygımla..kutladım
Neredeyim ki, @ramazan.efe
22.11.2011 08:23:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 22:15:07
Yanlışları yıkmak için
Çabuk büyü çabuk büyü
Zirvelere çıkmak için
Çabuk büyü çabuk büyü

Büyü de dindir zulümü
Her gün yaşarız ölümü
Takip et benim yolumu
Çabuk büyü çabuk büyü



emeğine saglık nefesinle...taçlanmış..saygımlaaa
Çabuk büyü, @ çetin kabak
20.11.2011 17:51:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 21:57:18
Götür beni buralardan
Çekilmiyor kara sevda
Yürekteki yaralardan
Dikilmiyor kara sevda

Nere gitsem her yer yokuş
Bulamadım hiç bir çıkış
İşlenince nakış nakış
Sökülmüyor kara sevda



__çekilmilmiyor:((((________emeğine nefesine...kutla...

Kara sevda, @azaptar
21.11.2011 19:38:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 21:54:09
seninle sevdim
şerefine kaldırmayı badeyi,
özlemini yudum yudum içerken..
susmayı sevdim seninle,
gözlerin konuşurken susmayı..


geceyi düşünde,
ağlamayı döşünde,
ve hüznü gülüşünde sevdim
kim sever ki hüznü? işte ben sevdim,
hayalini t...

Seninle sevdim, @BOZOK KIZI
21.11.2011 19:36:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 16:42:44
Keşke seni hiç sevmemiş olaydım
Beni can evimden yakışın başka.
Sevdamız gönlümde yara açarken
Kalbimin içine, akışın başka.

Hayır aranır mı şer gelen yerden?
Onun sevdasıdır beni yok eden,
Yüzüme gülersin farkın ne elden,
Sevgiyle içimi yak...

Bakışın başka, @ruya_06
19.11.2011 23:37:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 14:12:51
Sayfalarda seni aradım
Boş gözlerle...
Düşüm oldun geceleri
Ürpertti mısralar
Adını derin işledim
Kalbimle oyaladım
Unutmam unutamam seni hiç
Bitmez



bit__mesin__deee___:)

emeğine sevgimle kutladım can ablam
Bitmez, @guler birsozu
21.11.2011 13:58:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 13:17:25
Bitti ümitlerim tükendi erken
Candan oldum canım deyip severken
Kaderde nasibim ayrılık varken
Halden bilir bir dost bulamıyorum

Bağrımda yaralar sızdı derine
Hayat zor gurbetin gariblerine
Gönül hasret kaldı sevdiklerine
Her zaman karalar b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Kasım 2011 Pazartesi 13:16:22
Geleceğim dersin garip ana’na,
Dalmışsın yalancı kendi dünyana.
Hep seni sorar, halın sorana,
Var git ellerini,öp bu bayrama.

Canım anam diye sarıl boynuna.
Tut ellerinden otur yanına.
Onsusuz gidilmiyor cennet yoluna.
Var git ellerini...

Var git bu bayramda, @Sami ASLAN
21.11.2011 10:56:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.486
Şiir Okunma
1.228.157
Yazı Okunma
112.502
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL