Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
28 Haziran 2008 Cumartesi 20:29:19
yürek burkan hayatın gerçeklerinden güzel bir şiir teşekkürler.saygılar.
Ayrılık..., @mahatma
12.2.2008 14:48:57
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2008 Salı 23:22:45
SEVĞİMİ
KAYBETTİM.
YENİSİNİ
ARIYORUM.
ESKİSİ
HÜKÜMSÜZDÜR....
güzel... kısa ...öz... yüreğinize sağlık.saygılar
Kayıp ilanı, @tala tonguç
20.6.2008 14:00:12
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2008 Salı 23:20:50
Bir gün bana dönersen
Ben eski ben değilim,
Yüzümdeki çizgiler,sana çok şey anlatır,
Gözlerimdeki hüzün inan seni ağlatır.
yüzümüzdeki bir kaç çizgi saçlardaki ak,gözlerdeki hüzün çok şeyi anlatır...bu şiiri yazan güzel yüreğiniz hüzün görmesin....

Bir gün bana dönersen, @rıfati
20.6.2008 14:28:37
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2008 Salı 23:15:05
Güller bahçesine yolum uğradı
Bülbülü mecalsiz ve hasta gördüm.
Hatırını soram dedim duymadı
Cevrini bitirmiş hep yasta gördüm.

Sevdiği kaybolmuş gözü yollarda
Kanadı kırılmış kalmış dallarda
Kendi de bilmiyor hangi hallarda
Ağıtlar yakıyor ...

***hep yasta gördüm***, @maskosu
24.6.2008 09:26:06
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2008 Salı 23:09:00
Dokunduğun güller bir bir soluyor,
Yüreğim vahaydı, bak çöl oluyor,
Ömrüm seninle artık zehir soluyor
Dokunma bana, ben bende kalayım,
Yanarsam ateşinle bırak, cayır cayır yanayım...

yürek yangısıyla yazılmış harika bir şiir tebrikler...selaml...

Dokunma bana, @kazım Doğan
24.6.2008 09:10:16
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2008 Pazartesi 18:55:05
Yok yok... Sen bana yâr olamazsın;
İyisi mi yalnızca arkadaş kalalım.
Sohbet, hoş, beş falan ara sıra,
Dostluğumuz bize artılar katar.
Yâren dahi oluruz da yâr olamayız...
Aslında bunu tahmin ediyorum,
Ve bilirsin; Tahminlerim hep tutar...
şii...

..., @ertugrul32
17.6.2008 13:00:44
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2008 Pazartesi 15:32:24
Hasretle geçmişi andığın gece,
Esen şu rüzgarı senden bileyim.
Bu sancıyla bitmez sandığın gece,
Kayan bir yıldızı sana dileyim.
tebrikler yüreğinize sağlık...
Bir dilek, @şair-i lale
9.6.2008 12:40:12
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2008 Pazartesi 14:40:25
Dallarına gülüşlerini sığdırmışlardı...
Bir saksıya verdim nazik dallarını...
Suskundular senin gibi...
Bir gülüşünle ömür boyu mutlu olduğumu
bu güzel dizeleri yazan yüreğinizdeki sevginiz hiç eksilmesin. saygılar..
Kar çiçekleri, @umut_adam
21.6.2008 16:04:49
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2008 Pazartesi 10:37:44
Umut adamın sözlerine aynen katılıyorum, nadide bir şiir anlamı derin manası güzel yüreğine kalemine sağlık.selamlar
Vav, @bozkırınşairi
22.6.2008 21:29:45
flycan57
@flycan57
22 Haziran 2008 Pazar 10:08:07
uzat elini ver ban yar...
son kez tadayım elinden ölümü...
yüreğinize sağlık,çok yürekten yazılmış bir şiir.elleriniz dert görmesin.selamlar saygılar.
Bir "ben " kaldım, @ararat04
19.6.2008 19:09:27
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2008 Cumartesi 20:55:28
Üzerek itmektedir, dünü buldum gözünde,
Yüzündeki gölgeler, mavi renkle buluşmuş.
Lütfunda kalbi geniş, gecemin gündüzünde,
Ezgin, ölgün taşlaşmış, bu yürek sevda bulmuş.

tebrikler sağolun....
106-bir harf, @Şahin Hanelçi
17.6.2008 17:34:29
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2008 Cumartesi 20:52:58
BIRAKTIM YASTIĞA MAĞMUR BAŞIMI
DERDİMİ YALNIZCA SEVENLER ANLAR
DURMADAN AKITTIM BU GÖZ YAŞIMI
OTURUP AĞLADIM SABAHA KADAR.

KAÇ KADEH İÇMİŞİM İNAN SAYMADIM
HALİMİ SEVDAYI ÇEKENLER ANLAR
HİÇ BÖYLE KOLAYCA SARHOŞ OLMADIM
RESMİNLE AĞLADIM SABAHA...

Sabaha kadar, @ADALETİN SESİ
21.6.2008 20:39:49
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2008 Cumartesi 01:08:19
Meydanı sığmaz korkularına
Çareli umutları her zaman çoktur
Sever ve vazgeçmez

yüreğinize sağlık ...kaleminize sağlık.saygılar..
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2008 Cuma 22:42:26
“Tıpkı bunun gibisin” demişti aşkım bana
Benzetmişti beni şekerdeki limona

Bazen tatlı , bazen ekşi demek istedi
İlişkimizi bence ne güzel özetledi

Böyle değil midir sizce de birliktelikler
Hep güle oynaya gitmez ki evlilikler

Limon şeke...

Limon şekeri, @cemil
14.3.2008 14:55:21
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2008 Cuma 19:02:46
yağmur yağmadan
güller açmadan
gel sevgilim gel
bahar geçmeden kısa ve öz sade güzel bir şiir olmuş elinize sağlık.
Yağmur yağacak, @ilgazo
16.6.2008 14:25:01
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2008 Cuma 18:25:36
yapayalnız bir şairi andırır zaman.
her bir an bir çığlık olur..
dolar beynimin atardamarlarından...
ömür mavi bir kuştur, ürkek,
dolaşır membasında seleserpe aşkın,
iyi haberler yüklenir dağlarından,
kıpkızıl kıyametlerde, gönül ülkemin
şimdi...

Hayal iklimi, @bozkırınşairi
4.6.2008 12:42:34
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2008 Perşembe 18:12:04
Şimdi sana son bi söz daha
Bana aşktan bahsetme gülüm

aşk kim sen kim.... son dize herşeyi anlatıyor yüreğinize sağlık.
..son söz, @ringa
17.6.2008 17:46:22
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2008 Perşembe 18:08:32
düşünürmüsün beni
rüyalarında şiirlerime dokunurmusun
yüreğimi yüreğimin yanıbaşına koyup
gülermisin yüzüme
düşünürmüsün beni
bitimsiz bir aşkta.

kimbilir belki oda düşünüyordur...yüreğinize sağlık...
Anlarmısın, @karbulutu
15.6.2008 00:53:56
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2008 Perşembe 12:39:01
Bir ana ve bir ağabey iki yaralı yürek.....işte hayat bu yine acımasız yine zor.Duyarlı yüreğinizle bizlerle paylaştığnız bu gerçek yaşam hikayesi için çok teşekkürler...Sevgili Özkan'a en içten dileklrimle acil..ama çokaçil şifalar dilerim.....saygı...

Hayat…, @rıfati
13.6.2008 09:51:18
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2008 Perşembe 10:45:09

Korktuk!
Çok korktuk.
Nesin sen Ey Felek?
Kimsin?

KİM SİN... sayfamda son yazdığım yazıdaki felekten bahsediyorsunuz..beni çok korkutuyor felek....yüreğinize sağlık.
Ey felek!, @Erdogan Babur
8.5.2008 13:31:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.843
Şiir Okunma
1.479.539
Yazı Okunma
66.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL