Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Elbette mühimdir çok sevmek.Lakin "hep sevmek" daha mühimdir.....La Edri
dördüncü cemre

dördüncü cemre

@dorduncucemre Etkin Üye
Şair
  • 11 Aralık 2008'den beri üye
  • Erkek
  • 16
  • 1967

Şiir Yorumları

dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Şubat 2009 Pazar 13:59:46
başınız sağolsun, metanet dilerim,
bunu diyebilmek bile başlı başına bir öz güven,
sevgi ve saygımla..
Babam, @derya4274
22.2.2009 11:50:55
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Şubat 2009 Pazar 04:37:09
İçine sığmıyor yüreğin,
belliki bir ondan vaz geçemeiş,gecemezsin,
içtendi, gönlünce olsun,
sevgi ve saygıyla...
Can yüreklim, @cemrem
22.11.2007 03:24:01
dördüncü cemre
@dorduncucemre
22 Şubat 2009 Pazar 02:40:22
son derece mükemmel
şiire boğdunuz ve bir nostalji,
ve her birinden dem vurulmuş üstadlar,

Nehirler boyunca kadınlar gördüm

Akşam yine toplandı derinde

Her gece böyle değilim

Mehlika sultan,

Bence şimdi sende herkes gibisin,

tekra...

Şiir kokulu sokaklar, @saba35
22.2.2009 00:03:41
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Şubat 2009 Cumartesi 23:07:38
sevda akmış mısralara,
yine kendinize has tarzınızla
sevdalanmış şiir,okuyanda şiire
yüreğinize sağlık,
selamla dua ile kalın
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Şubat 2009 Cumartesi 13:56:29
harika bir şiir
inceden sitem ,gizliden bir özlem,
hece hece işlemişsniz,
ilmek ilmek örmüş,
beğeniyle okuyorum şiirlerinizi
iyi yazıyorsunuz,
iyi ki yazıyorsunuz,
sevgti ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
21 Şubat 2009 Cumartesi 02:47:14
sevmek kolay değil
herkes sevemez hakedildiği gibi,
beklentisiz karşılıksız,candan sevmek,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
Sev beni, @hülya dinç
21.2.2009 01:46:33
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 23:45:52
yüreğinize sağlık,
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygıyla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 23:35:49
geleceğin gelmesini beklemek,
anlamlıydı, kutluyorum yüreği,
sevgi ve saygımla...
Yarınlar, @GÜLGÜN
20.2.2009 20:28:44
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 23:28:09
çok güzel bir hece, hece hece okudum,
usta/ca
özlemide sitemide işlemiş mısra mısra,
ve bu şiir sayfana çok yakışmış,
daim ol,
sevgi ve saygımla...
Görürsün sen !, @gülkurusu
20.2.2009 23:19:22
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 23:17:33
çok güzel bir şiir,
yüreğine sağlık,
unutma aşk kovaladıkça kaçar,
sana gelmesini bekle...
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 16:39:16
akıcılığı,yüklendiği anlam ile
ve güçlü imgeleriyle gerçekten mükemmel,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 14:16:42
sevgisiz kalmayın,
gönlünüzce olsun,
sevgi ve saygımla...
Sevilmek, @freya
20.2.2009 14:13:50
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 14:14:41
hayaller bir bir gerçek olsa
sevgiler karşılık bulsa
seven yürekler kovuşsa
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 12:54:14
hüzünlenmekte güzel
içten dizeleri kutluyorum,
sevgi ve saygımla...
Hüzün çiçeği, @Adile Soylu
30.12.2008 09:28:21
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 12:34:30
Karanlık odamdan süzülen ışık
Etrafında umut döndü bu gece
Kalem aşık kağıt aşık ben aşık
Ay şaştı yıldızlar güldü bu gece

içten yazılmış dizeler,
kutluyorum,yüreğine sağlık,
sevgi ve saygımla...
Bu gece, @Zübeyde TOPRAK
20.2.2009 12:29:36
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 12:28:55
özlemek,
o yakıcı istek,
ne zaman gelecegi belli olmayan,
birde geliveren ve insanı allak bullak eden
yüreğine sağlık,
sevgi ve saygımla...
Özlüyorum, @güldünya
20.2.2009 11:06:51
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 11:51:17
Belkide sessizliğimizi
sensizliğimizi alıyor şiir,
geceye düşünce yalnızlık
alınıyor kalemler yine ele,
çok güzeldi,
sevgi ve saygımla...
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 11:47:46
paylaşım için teşekkürler,
yüreğinize sağlık,
sevgi ve saygımla...
Deli bayram'ım, @sibel eylül
20.2.2009 11:34:53
dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 09:04:15
öncelikle hoşgeldiniz,
şiiri dikkatle okudum,
şiirde nostaljiye duyulan özlem ,
birde eski sevdalar ,melankoli,
şimdilerde bunanostaljik travma diyorlar
ama hep özledik ve özleyeceğiz siyah beyaz sevdalarıda, hayatlarıda,
galiba aşklar sevdalar...

dördüncü cemre
@dorduncucemre
20 Şubat 2009 Cuma 01:17:05
evet işte öyle bir şey sevda
sever ama sevmez
bilir ama bilmez
derinlerinlerinde saklıdır gizi
ne kadar uğraşsanız çıkaramazsınız,
gönlünce olsun,
sevgi ve saygımla...
Heybem, @KAMZE YILMAZ
20.2.2009 00:38:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
30.267
Şiir Okunma
40.945
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL