Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
dertliyürek

dertliyürek

@dertliyurek Üye
  • 1 Şubat 2009'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 11:52:35
GERİ VERİN YILLAR!



HAYAT DENEN SÜREÇTE BİZDEN ALDIKLARINIZI
YAŞAMA ADINA BİZE SORMADAN,BEDENİMİZDEN
RUHUMUZDAN GÖNÜLLERİMİZDEN HER EŞYİMİZDEN,
NE OLUR GERİ VERİN YILLAR!

GÜLÜŞLERİN SAHTELİĞİNDEKİ DOSTLUKLARI
YAŞANTIMIZDAKİ SOĞUK DAVRAN...

Geri verin yıllar!, @ayvalıklı
3.11.2009 11:08:56
dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 11:33:22
yüreginize saglik kardesim, hos icerikli haz aldim... sozler okkali ve agir, derinlere dalinmis..
dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 11:02:37
kardesim hos icerikli hecesi dort dortluk bir siir okudum, yureginize saglik... bes arti bes puan size bu gonlumden naksetti, bu ne guzel duygudur ki insana yazdiriyor...
dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 09:36:29
Aşka hasret adam
Bir şeyler bekliyor
Bu sessiz kumarda kaybetse de
Ses verecek yüreği
Uçurumun başında
Dünyalar onun olacak…

kaderin onune gecilmiyor, askmi ac bizlermi....
dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 09:17:02
Kazim bey, yureginize saglik, Nostaji oldu asklar da simdi, anlamli ifâdeli... ne guzel ifade, ah be asklar, yuregimdeki tas plaklar, kutlairm ustadim..
dertliyürek
@dertliyurek
3 Kasım 2009 Salı 09:00:07
Bize verilen yasaklı pembe rüyalarda,
Şeytana gülümseyen insanlar bıraktık ağlarken cehennemlerde
Nefesleri aşk kokan sevgiliyi kelepçelere vurup,
Kanatmak müebbetlerde sızılı sancıların korkularında
Ve hesabın sadece Allaha korkma...


Dege...

dertliyürek
@dertliyurek
2 Kasım 2009 Pazartesi 10:14:45
BAYILIPTA DÜŞÜYORUM

merhametin yokmu senin
keşke beni sevmeseydin
aşkın ile deli ettin
mecnun oldum geziyorum


çok nazlıdır bilemedim
gönlüm den hic silemedim
murat alııp gülemedim
nazından ben beziyorum


zülfüne bağlandım kaldım
se...

dertliyürek
@dertliyurek
2 Kasım 2009 Pazartesi 01:15:13
CANAN SEN KIY DESENDE

dünya umrumda deyilki aşkın var bende
benim aklım fikrim kitlendi hep de sende
benim içimdesin yarim bedenim de tende
hiç kıyamam canan sen bana kıy desende

benimlesin gece ruyamda gündüz hayalimde
hep yanımdasın zaten...

dertliyürek
@dertliyurek
2 Kasım 2009 Pazartesi 00:34:22
Cümle âlemi yakan,
Nice ocaklar yıkan,
Beni öksüz bırakan,
Gözlerine hayranım.
ustadim, burda bir protestom var, soyle denile bilirdi

O ilâhi Hakk*in nurudur o gozler, bir goz guzel olmakla nice ocaklarmi yikiyor, cumle alemimi yaki...

dertliyürek
@dertliyurek
1 Kasım 2009 Pazar 23:14:28
YARIN ELİNDE

Koynumda bu sevda, boynunu eğer
Çektiğim cefalar, dilin elinde
Kem sözler canıma, ok gibi değer
Ser sefil oluşum, yarın elinde

Acı poyraz esti, dalımı büktü
Irgaladı teni, yaprağı döktü
Hasret yağdırdı, yanıma çöktü
Ser sefil...

Yarın elinde, @zaralıeren
18.10.2009 13:44:57
dertliyürek
@dertliyurek
1 Kasım 2009 Pazar 22:28:35
CANAN SEN KIY DESENDE

dünya umrumda deyilki aşkın var bende
benim aklım fikrim kitlendi hep de sende
benim içimdesin yarim bedenim de tende
hiç kıyamam canan sen bana kıy desende

benimlesin gece ruyamda gündüz hayalimde
hep yanımdasın zaten...

dertliyürek
@dertliyurek
1 Kasım 2009 Pazar 01:48:52
SENLİ DİZELER





Karanlıkta duran yar, verdim sana al ışık
Bu yürek sensiz olmaz, gönlüm sana alışık.

Gözlerimden bellidir, gönül sana sevdalı
Hazana uğramadan çiçek varken sev dalı.

Bahçeye çıkmaz gülüm, çalışmaz boşta gördüm
Ben ca...

Senli dizeler, @RABATLI
1.11.2009 00:09:32
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 18:51:26
KARA SEVDALIM OF


bu senede BEN de gizli gizli ağlarım
gurbetmi yazıldı da bilmem kaderim
yollarımı bekliyor yine karasevdalım
ne yapar bilmem kara sevdalım of

ayırdı da yarden felek denen zalım
kerem oldum yanarım perişan halim
bir adan ...

Kara sevdalım, @aşık komani
29.10.2009 20:10:50
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 16:48:26
üstadem yureginize saglik,,, antolojide de yayinladinizgaliba siiri okudum, eleriniz dert gormesin..
Ana/dolum alev alev, @onurumsun
26.10.2009 00:15:59
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 16:09:58
Pİrin dergahına/ varayım nefsim..6+5=11
Açtığın yaraları/ sarayım nefsim....7+5=12
Kör olan vijdanım / yalvarıyor bak....6+5= 11 hece
Pirin nur cemalin // göreyim nefsim...6 +5=11

Sohbetine bende / dahil olayım...6+5=11
Daha nekadar / cahil...

Nefsim, @ozankoman
30.10.2009 00:10:15
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 15:53:49
Sana Yemin

Çıplak bırakıp duygularımı
Attım masmavi denizlere
Kıyıya vuran dalgalar
Tenim gibiydi, bembeyaz
Alıp götürdü hayallerim
Sonsuzluğu tattığım tenine

Utandım
Kapattım ellerimle
Namahrem yerlerimi
Göremez
Dokunamaz senden başk...

Sana yemin, @onurumsun
4.9.2009 00:23:50
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 15:50:48
BENİ....

Al eline, kaş altına nakışla,
Gözlerine sürme diye çek beni...
Acıma sevdiğim, tek bir bakışla,
Yüreğinde dar ağ(a)cına çek beni...

Damar eyle yeşil, yapraklarına,
Sonbaharda döktür, ayaklarına,
Kuraklaşmış gönül topraklarına,
İl...

dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 01:43:57
Sen Ağlama Göz Nurum

Yanar dağın üstüne gönül tahtı mı kurdun
Sen ağlama göz nurum ben yerine ağlarım
Volkan patlar bilirsin boşa kendini yordun
Sen ağlama göz nurum ben yerine ağlarım

Ah edersen sesini içe salıp yanarım
Gömülürüm tenine da...

dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 01:39:59
Kıyıya vuran....

Karadeniz yine sen kokuyor, sen
Dalgalar bir beste, kıyıya vuran
Denizin tuzları ten kokuyor, ten
Köpükler gül deste, kıyıya vuran...

Gözlerin körfezden derin mi derin
Bir Konya ovası, gönlümde yerin
Meltem rüzgârımsın o k...

Kıyıya vuran...., @oktayzerrin
29.10.2009 16:00:30
dertliyürek
@dertliyurek
31 Ekim 2009 Cumartesi 01:35:33
degerli üstadim aslidna biraz caba gosterilse 6+5 hece ile daha mukemmel olur... bir zamanlar bende karisik yaziyordum, sonradan bu hece lezzetini tadinca artik yazamaz oldum, hece ve kafiye birde uyak olmadan ayaklarini bulmadan yazami...

En acı(veda-vakti), @ozankoman
30.10.2009 22:43:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
9.429
Şiir Okunma
18.994
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL