Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
dertliyürek

dertliyürek

@dertliyurek Üye
  • 1 Şubat 2009'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 12:33:28
üstadim, saygilar, burda sanki benim duyami ele almis, soylenecek soz yok, gec okkudum bagislayiniz, cok yogun insanim, siir listeem aliyorum, gercekten hasrret usuyor bedenimiz ve ruhumuz buz ttuyor

siirdeki icerik sairleri, okuyu...

Üşüyen hasret, @KNİSK
16.11.2009 08:41:53
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 12:28:30
su siirdeki guzellige bak ya renklerle rax ediyor... ve icerikteki zenginlige
Gözümde tütüyor, @kemalakgül
16.11.2009 08:13:01
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 12:26:43
degerli ablam, o guzel yuzunuzden huzun ve guven akiyor, siirdeki bu derinlik ise yurekten fiskirmis, opuyorum bal tatlisi yureginizi... deger
*gurbet yolları*, @hatice değer
16.11.2009 08:37:45
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 12:09:45
ustadim, resimdeki sizmisiniz, heceli siirlerde usta kalemi tanittiginiz gibi selbest siirlerde de mukemmel siniz, bu arada sizin icinizdeki o guzellik yuzunuzemi vurmus.... ne tatli gulumseme oyle...
Sürerim..., @kadiryeter
17.11.2009 11:36:25
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 12:00:42
yinede ulkmeizle costuk savrulduk, ve sevdamizi yasadik, vatanimizla evunduk
Nereliyim, @ahmet umut
16.11.2009 11:42:45
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 11:53:01
cok degisik bir siir sitilik, hos icerikli ornek sunumlar, ve hosuma gidiyor boylesi yazilimlar.. cok ince ve derinden dusunmek gerekli
Rakkase, @Ali Ekber Hırlak
16.11.2009 11:47:40
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 11:49:05
anladik ustadim, bu kadina tutulmus butun siirlerde bu olduguna gore, yazdirana helal olsun
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 11:40:27
ustadim, yüreginize saglik, siirlerinizde ustaca emek ve duygu var, yureginizden opuyorum insan goz yasini yar icin akitiyorsa bilmiyor ise yaziklar olsun.
Sevenlerin yazısı, @RABATLI
15.11.2009 00:06:38
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 02:29:46
gönlümden gönlünüze naksetti, bu guzel sozler bizlerede ilham perisi oldu usta kalem, hocam, ellerinizden opuyoruz...
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 02:11:01
vay ustadim, bende kizima yazayim, kara kizima, kiskandim simdi hay Allah...
Ay benim kara kızım, @ramazan.efe
17.11.2009 00:31:52
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 02:09:39
dort dortluk mukemmel duygu iceriklik, manzara ile ahengle tans ediyor, kutlarim ustadem.
Renk renk sevdamm, @Nimet Vefa
16.11.2009 23:34:35
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 02:05:16
bu guzelede her sey yazilir, kutlarimustadimi, bir birinden guzel duygular sergiliyor, helal olsun yazdirana
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 02:02:08
her yil istanbula gider uc gun kalirim, ustadim bana Istanbulun askini animsatti, bu guzel duygulari kutluyorum. gonlumden naksetti gonul otagina.
İstanbul şehri, @RABATLI
17.11.2009 00:09:44
dertliyürek
@dertliyurek
17 Kasım 2009 Salı 00:32:28
ustadim, Allah kavustursun, iste siirde bir ornek
7+7=14 hece, kafiye ve ayak, buu resimdeki kiz gibi akici, guzel dolu dolu, ask kokan harika icerikli, derinlik ifâdesi ile butunlesmis, hos icerikli siir hocam.. ellerinize saglik
Seni istiyorum, @FİKRET SAĞ
16.11.2009 23:59:46
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 23:12:08
ic ice ahengiyle super icerik hos ve mukemmelll
Sonbahara doğru, @47nihal
16.11.2009 22:22:33
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 21:40:26
hocam, selbest tarzda anlamlari dolu dolu derinlik ifâde eden super gonderis, hiciv ve taslama gibi itam ve itaf gibi, her birisini icine almis dolud olu, nasihat tsk ederim..
Çok geç olsa da, @hacı ali
16.11.2009 21:15:22
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 21:37:38
kalbi oksayan, nakseden bir renk ile siir ahengini bulmus ustadim, kutluyorum, benimde kalbime su mor desenler naksetti bir den... gonul puanim size dost yurek
…...burgaç, @Ali SEL
16.11.2009 21:33:12
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:43:30
iste siir tadinda Yozgat li,,, super yureginize saglik....

saza dokulmeli, beyaz sayfalarda sakli kalmamami, Yot´zgat turkulerinina rasinda yerini almali
Kim mi o ?, @ümit zeki soyuduru
24.10.2009 00:21:10
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:39:47
ustademi kutluyorum, opuyorum yureginden...
dertliyürek
@dertliyurek
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:08:51
SIIRDEKI SIIRSEL OZELLIK ONEMLI; VE GUZEL HOS DEGILDE GERCEKTEN SUNULMUS ISIIR SOFRASINDAN TADILMALI
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
9.408
Şiir Okunma
18.994
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL