Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
20 Ekim 2008 Pazartesi 15:05:03
Emeğinize ve Yüreğinize Sağlık.
Bu yollar, @kocakurtsoylum
20.10.2008 14:20:15
cebirin defteri
@cebirindefteri
20 Ekim 2008 Pazartesi 15:04:07
Emeğinize ve Yüreğinize Sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
20 Ekim 2008 Pazartesi 15:03:12
Emeğinize ve Yüreğinize Sağlık.
Cennet, @sır
20.10.2008 14:54:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 03:02:13
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
Bukalemun, @bluecould
19.10.2008 01:03:47
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 03:01:47
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
Bir baktım, @feristah123
19.10.2008 01:06:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 03:00:54
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 03:00:07
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
Beyaz güvercin'im, @ceyhuni
19.10.2008 01:41:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:59:41
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
Yabancılık, @edebiyatciCASH
19.10.2008 01:42:23
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:59:22
Gğzel işlemişsiniz konuyu
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:58:37
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
O an, @susuz göl
19.10.2008 01:49:43
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:57:54
Yüreğinize sağlık.Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:57:16
Tebrikler
Hah hah ha, @neşter
19.10.2008 02:02:42
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:56:23
hoş ve güzel. Tebrikler
Adam mısın ? adam mı, @sairorhan
19.10.2008 02:09:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:55:54
cebirin defteri
@cebirindefteri
19 Ekim 2008 Pazar 02:55:24
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:43:36
Değerli site sakinlerimiz gereken ne varsa yazmış. Ben ise okumakta geç kalmışım ama okuyunca iyiki okumuşum dedim. Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ekim 2008 Cumartesi 18:32:33
Yaşamak güzeldir. Sevmek daha başka bir güzeldir. Tebrikler
__yaşayan ölü__, @((Ayşe))
18.10.2008 18:27:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ekim 2008 Cumartesi 17:47:26
Hicranı gamdayım ağlıyor özüm,
Sinemi söndürmez yağmurlu gözüm,
Gayrı şu feleğe kalmadı sözüm,
Azgın frat gibi coştum giderim.

Yüreğinize Sağlık tebrikler. ( Azgın fırat gibi olacak sanırım. )
Giderim, @Rabia BARIŞ
18.10.2008 16:30:09
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:57:08
Yalansız, riyasız, kutsi diller
Görmeye müştak o pak çehreni gözler
Veryansın âlemler, saçılsın cihana ilimler
Bedbaht ise gönüller, kapalıdır fenerler.
kutsi ,müştak yazarak galiba bilği hazinenizi ifade etmişsiniz. YEni gençliğe bunların anlam...

!!! bir rüya !!!, @simray
17.10.2008 22:38:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
18 Ekim 2008 Cumartesi 15:48:59
Emeğinize sağlık. Yorum yok.
Yürekten sızan nağmeler, @simray
18.10.2008 11:14:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.853
Şiir Okunma
932.594
Yazı Okunma
7.578
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL