Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:37:33
Şarkı tadında bir şiir okudum.
Acılar canıma, @Mustafa Göktekin
12.11.2008 22:10:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:36:22
Tebrikler
-başlıksız-, @ttttark
12.11.2008 22:13:57
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:35:36
Vallahi billahi, kimseye demem
Sanki tanımıyormusun’ki beni.
Yıkılıp kalsamda, yine gam yemem,
Böyle daha fazla,yıkarsın beni.
Hadi be yüreğim,hadi de bana...
Bak bir ömür verdim senin uğruna,
Yad eller delirmiş desede bana,
Sen beni bilirsin...

cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:34:18
Sevgi,
Sevginin doruk noktasında bitermiş,
Ve bitermiş bütün dostluklar
Aşklar bitermiş...
Bu kısmı yetti.
-başlıksız-, @almılabike
12.11.2008 22:15:06
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:33:11
Emeğinize sağlık.
Minhü-minhüm, @nahvet
12.11.2008 22:17:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:32:27
Taifte kalmasın yolların ucu
Seriyye komutan seçer gibi gel
Cehennemden taştı ümmetin suçu
Kaderden kadere kaçar gibi gel
Tebrikler
-başlıksız-, @mehmedim
12.11.2008 22:20:45
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 22:30:05
Seni seviyorum
Yeni gün için gözlerimi yummadan önce yakarıyorum
Yollarımız bir daha kesişsin diye
Her seferinde bir damla gözyaşı akıtıyorum
Yüreğimdeki sevgin yeşilliğini yitirmesin diye.
Sevgi adına çok hoş
Sonunda, @FaTiHz
12.11.2008 22:23:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 18:53:33
Büyük saygı duydum candan sevene
Yaşarken kendimi sardım kefene
Olacak olursa bir şey bahane
Sevgi deryasına daldım sayende.
Sayende detirtene teşekkürler,sizede tebrikler
Sayende, @ahmet ekici
12.11.2008 18:44:46
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 17:50:45
UZAK

Dalgaların sesini duydum .
Dün gece odamda yalnız,
Ve yine seni düşünürken…

O kadar uzaktı ki kıyıya vuruşları
Hem de çok uzak
Sen gibi…
Sana dokunamadığım,koklayamadığım gibi…

Sanki yüreğim akıyordu kıyıya doğru,
Kaybolan seni bu...

Uzak, @burze
12.11.2008 09:57:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:16:57
Nerede bitecek bu yalnızlık,
Nerede bitecek bu çaresizlik,
Ne zaman bitecek bu boşvermişlik,
Hangi anda, hangi zamanda,
Hangimizin ölüm çığlığı duyulduğu anda???
Çok hoş çok güzel. Yalnızlıklardan uzak dostlarla sağlıklı ve huzurlu günler dileri...

Nerede bitecek?, @askın_kelepcesi
30.10.2008 11:24:54
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:14:28
Eşe ve yuvaya bağlı olmayı güzel işlemişsiniz. Tebrik ederim.
ömür sihrimiz, @canözümm
8.11.2008 12:59:12
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:09:50
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:03:32
Belki doyamadan pembe dünyaya
Koparacak onu acımasız bir el.
Belki de bir sevgili onu alacak,
Aşkını anlatan bir dal olacak.
Tebrikler
Son yaprak, @halenur
12.11.2008 03:13:27
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:02:00
Yeni doğan gün sevgiler sana
Yarın yine misafirim unutma!
Beni her zaman
Dünden daha güzel ağırla
Bana güven, nankörlük etmem asla
Hep teşekkürlerimi sunarım sana
Yarın yine beni sevgilerle
Hayırlarla karşıla...
Daha nice yıllar ....
Her gün...

cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 07:00:24
çığlıklar kulaklarda delercesine
agıtlar yükseliyor derin sesizlikte
acı hüzün müjdesinde
yalan dünya haydi gülümse!!!
Yine sen kazandın...
Tebrikler
Yine sen kazandın, @susuz göl
12.11.2008 04:07:18
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 06:57:59
Eski yeni dökülmeliydi
Paylaşılcaktı yaşanılanlar
Seneler geçmişti aradan
Anılarda hatıralar

Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 06:51:13
Allah cc razı olsun. Cenabı Allah cc her müslümana nasip etsin. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Kasım 2008 Çarşamba 06:49:25
Kargaya vermişler güzel haberi,
Kakaların müthiş bir ilaç diye;
Denize edermiş o günden beri,
Şu insanlar kalsın hep muhtaç diye...
Tebrikler
-başlıksız-, @ekremsama
12.11.2008 06:43:01
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Kasım 2008 Salı 19:18:26
Herkes kendine göre delidir. Tebrikler
Efendim, @ çetin kabak
9.11.2008 22:35:02
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Kasım 2008 Salı 19:14:38
Tebrikler
Mum, @cosari
11.11.2008 14:15:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.673
Şiir Okunma
931.908
Yazı Okunma
7.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL