Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 20:06:29
sen ve benimde şiirlerimin içinde vardır. Çok hoş tebrikler
Sen....ben......, @enkisu
27.12.2008 18:48:36
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 20:05:39
Emeğinize sağlık. Tebrikler
Fark..., @aysegulguncan
27.12.2008 14:54:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 20:04:13
Fark attıran bir açlışma. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:37:46
Ustanın yüreğinden kalemine bu kadar şiir dökülmesi kadar güzel ne olabilir ki. Canı gönülden kutlarım efendim sayğılar
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:35:30

Süslü sevda bilmedim
nede ağdalı söz.
Omzumda ceketim
masamda rakım..

Gönlümü delse dedim
bana eflalı bir göz.
hem içer
_______hem bakarım.
Herkesin tarzıdır . sayğı duymak gerek. Tebrikler
Bilmek.., @melih_c
26.12.2008 12:54:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:32:33
Yüreğinize sağlık. Tebrikler
Bir ömüre değer, @Ermanulusoy
23.12.2008 23:42:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:29:13
Tebrikler
Sevgiliye sesleniş, @bilge_t
23.12.2008 23:44:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:28:53
Sanki bir Türkü gb geldi bana. Yüreğinize sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:28:02
Bekleme salonu
Telaşında yüreğim,
Her an biri çıkıp,
Buyurun o da sizi bekliyordu diyecek gibi...
Tebrikler
Beklemek...., @anilozdemir
23.12.2008 23:58:22
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:27:27
Köyün komşuluğu,köyün dostluğu ve düşmanlığı hep bir başkadır. kapın açılmasa arayanın olur yaaa şehirde öylemi ölsen kalsan kimse açmaz kapını Tebrikler
Köy, @ünal beşkese
24.12.2008 00:00:11
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 13:24:17
Tüm arkadaşlar zaten gerekli yroumları yapmış. Bize birşey bırakmamışlar. Okudun ,dinledim Allah ilhamınız bol sesinizi hep gür eylesin. Bırakmayın derim devam . Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 11:37:54
Ne yanan bir sevdanın ateşi,
Ne de bir güzelin tatlı busesi.
Bir torunun yoksa dünyada,
Gerisi boş gerisi yalan hikâyesi.
Çok güzel biz tamadık ama babam ve annemden bilirim bize göstermedikleri ilğiyi bizm çocuklara gösteriyorlar onların üzer...

Torun, @kartanefem
27.12.2008 09:46:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:29:56
Tebrikler
Şem'ine muhtaç ede, @kardelen26
27.12.2008 00:16:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:28:09
Kızın akibeti ne oldu
Bilinmez kara sevda çekilmez.
Kara sevda kara sevda
Araya ırkçılık girdi
Yaktın gençleri
Bu derece seven gence
Rahmet okunmazmı
Mekanı cennet olmazmı?
Ruhu şad olmazmı?

Kara sevda, @Tülay Aslan
27.12.2008 00:14:52
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:26:50
Ümit’im her kimse başına belâ,
Ne işin var senin onunla hâlâ?
Bir gün okunacak başımda salâ,
Yine de dünyaya aldanmaktayım.
Ustanın kalemi yazarda GÜZEL OLMAZMI . tEBRİKLER.
Aldandım, @ümit zeki soyuduru
27.12.2008 00:15:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:25:49
Zaman her şeyin ilacı derler ondan mı esinlendiniz. Tebrikler
Zaman ver, @RAHİKA/KARS.36
27.12.2008 00:16:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:24:25
masalsın benim için
yaşanamayan
yaşanılamayacak
ve
anlatılamayan
bitmeye mahküm
okunamadan sonu gelen
masaldın benim için
KIsa öz ve özel Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:23:45
İhanet içinde olanlara aydın diyemezler
Yaşayacak toprağı varsa def olup gitsinler
Vatanım tek parçadır ona göz dikenler
Dağlanacak o kem gözler bundan emindirler
Allah cc razı olsun. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
27 Aralık 2008 Cumartesi 00:22:23
Kafiyeli güzel bir şiir okudum.
Osmaniye’m, @ALİ KILIÇ
27.12.2008 00:17:41
cebirin defteri
@cebirindefteri
26 Aralık 2008 Cuma 11:52:13
Biz daha torun sevgisi tatmadık ama babamdan annemden biliyorumda onlar bize göstermedikleri özeni onlara gösteriyorlar. üzerlerine titriyorlar. Torun baldan tatlı diyorlar. Onun için sizi canı gönülden kutluyorum. Torununuzada babananneli sağlıklı h...

Torunum, @Tülay Aslan
24.12.2008 21:22:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.718
Şiir Okunma
932.128
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL