Denizin dibinde incilerle taşlar karışık bulunurlar. övülecek şeyler de kusur ve yanlışların arasında bulunur. mevlana
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
8 Mart 2013 Cuma 17:15:39
SAĞDECE DİNLİYORUM VE İÇTEN İÇE İNLİYORUM
Ukalayım..!!, @S / ÂYE
8.3.2013 14:16:37
batu_41
@batu-41
7 Mart 2013 Perşembe 15:53:50
Hasretlikler yaksa bile içimi
Her kararım sensin, yaptım seçimi
Bozulsa yüreğin şekli, biçimi
Gözyaşı yarenden kalan olamaz
Olursa inan ki, vebali bizim

Doğru dersin gardaşım zira suç tek taraflı değildir..Yüreğin ve kalemin daim olsun
Kalansız bölme, @Dosteli_
7.3.2013 15:37:26
batu_41
@batu-41
7 Mart 2013 Perşembe 15:07:47
Bir patika önümde ilerliyorum
Yol ayrımında bir levha
Sağda aşk solda mutluluk
Aşka dönüyorum yönümü
İlerledikçe ne ağır bir koku
Genzimi yakıyor her adımda

.Yaşamın kesitleri şerit gibi biçiyor
Acımasız bir hayat,koşulsuz bir sevda
Diyork...

batu_41
@batu-41
7 Mart 2013 Perşembe 00:57:43
Yüreğin ve kalemin daim olsun değerli kardeşim.Yine güzel bir serzenişti.Mısra mısra.Gönülden kutlar saygılar sunarım
Alev ikindisi..!!, @Tuana Çelik
6.3.2013 21:39:12
batu_41
@batu-41
7 Mart 2013 Perşembe 00:10:08
GÖSTER AŞK ELİNDEN ÇEKMEYEN’Mİ VAR GARDAŞIM..Yine harika bir şiir yüreğin ve kalemin daim olsun selam dualarımlasın herdem
N’olursun, @ASIKLUZUMSUZ
7.3.2013 00:00:15
batu_41
@batu-41
6 Mart 2013 Çarşamba 20:41:28

O buğulu gözlerin bil ki ateşten deniz
Düşmeden eriyorum mum gibi sıcağında.
Sana hasret yaşarken, sararıp soldu beniz
Bir canım var onuda Hak alsın kucağında.

Zifiri gecelerde uzanınca yatağa
Gözlerimi kapatsam sen gelirsin düşüme.
Sinemde...

Arzı halim, @Mihriban81
6.3.2013 20:37:46
batu_41
@batu-41
6 Mart 2013 Çarşamba 20:11:18
Sevmiyorum vedaları sevmiyorum ayrılıkları
Acıklı filmlerden de uzak dururum
Akan yaşlarıma kimse şahit olmasın diye
Ama sen bir başkasın her şeyimde varsın
Hüzünlerimi mutluluklarımı
Kısacası ben anlatılanı değil
Gerçek beni tanıyansın

Hüzü...

Seher yeli, @NURCAN CANDAR UYGUR
6.3.2013 19:30:38
batu_41
@batu-41
6 Mart 2013 Çarşamba 18:04:11
Dışım kor, içim buz; titreten ayaz,
Sevgine aç susuz, etsem de niyaz,
Bir kıyamet, sanki üstümde enkaz,
Bıraktın, arınmaz, senin yüzünden.


Hayat bir şemsiye, teller mi döndü,
O kurulan düşler, koynunda söndü,
Bu dünya yolunda, aşkın tek yön...

batu_41
@batu-41
5 Mart 2013 Salı 23:49:32
Bir babanın evladına vereceği altın öğütlerdi hocam kutlarım...

Altın olan adın gümüş edersen
Sakın gitme denen yola gidersen
Namert ellerinde koyun güdersen
Beni temelimden yıkarsın oğul...!!

Doğru yolda yanlış adım atarsan
Helal kazancına...

Oğul, @Osman NURANİ
5.3.2013 21:04:22
batu_41
@batu-41
5 Mart 2013 Salı 23:41:19
Güzel yüreğinize ellerinize sağlık dost kalem saygılarımla
Bayram, @NAZMİ ŞENUSTA
5.3.2013 22:01:41
batu_41
@batu-41
5 Mart 2013 Salı 20:34:55
Öyle be gardaşım öyle valla,insan bir kere birini sevince unutması çok zor..Şiiri daha okur okumaz inanki hani birtürküden der İKİ DAMLA YAŞ SÜLÜDÜ işte öyle yüreğimden koğtu derinlerden..SENİ SEVEN ÖLDÜ GEL GEL...Helal olsun sana
Sev desen de sevemem, @S / ÂYE
5.3.2013 19:53:54
batu_41
@batu-41
4 Mart 2013 Pazartesi 15:35:04
Hece hece şiir yüreğin daim olsun değrli kardeşim.Selam saygılarla
Dur gitme, @Nilüfer Sarp
4.3.2013 14:05:46
batu_41
@batu-41
4 Mart 2013 Pazartesi 15:24:12
Kurduğun imgeler acıların içinden süzülmeşcesine sayfaya aks etmiş kalemden İşte gitmelerin bıraktığı büyük tahribat bu olsa gerek değerli kardeşim.Yürekten kutlarım
batu_41
@batu-41
4 Mart 2013 Pazartesi 02:59:05
Aşkın yalın ve deli haliini yaşamış şairim bahta çıkana değil yüreği yakana bakmak lazım dost kalem.geç karşılaştık ne yazıkki burda..Tesadüfen gördüm merhaba can dost
On altı eylül, @kulhilmi
4.3.2013 02:14:38
batu_41
@batu-41
4 Mart 2013 Pazartesi 01:49:51
GLENAY'a aynen katılıyorum vallahi söyleyemesekte aleni iç dünyamızda vaz geçemediğimiz yaşımız ne olursa olsun unutamadığımız yanımız AŞK'tır mehmet kardeşim.
Yüreğin ve kalemin daim olsun
batu_41
@batu-41
3 Mart 2013 Pazar 20:46:14
Evet kardeşim hayatın tecellisi işte birgün itirazım var desekte tecelli edecektir.Mevlam oraya hazırlıklı gidenlerden eylesin.Hak mafiretinden mahrum bırakmasın tümm inan kullarını.İnşallah imanlarımız doğru yolda olurda hesap günü mahçup olmayız
batu_41
@batu-41
3 Mart 2013 Pazar 20:13:52
Yaralı gönlümün sensin muradı
Öyle bir sevda ki dolmaz miadı.
Sevda tepesinde ettik biadı
Ant içip verdiğin sözün değişmiş.

zamanın değiştirmediği ne kaldıki değrli kardeşim.Usta kaleminde yine hecenin dersini okuduk selam saygılarımlasınız
Değişmiş, @Mihriban81
3.3.2013 20:10:28
batu_41
@batu-41
3 Mart 2013 Pazar 20:11:32
Yine YÜKSELİ yükselmiş gönül sayfasında gönülden teşekkür ediyorum güzel paylaşım ve hisli şiirin için gardaşım..

Bırak benler onun olsun
Gül vaktinde açsın solsun
İçinize sevgi dolsun
OLun sıralı sıralı...
Yaralı, @yükseli66
3.3.2013 19:39:15
batu_41
@batu-41
3 Mart 2013 Pazar 20:02:31
Hep şöyle diyorum kendi kendime bu dünya'da aşk hep acı çekmek mi acaba ? soruyorum yıllardır.Kerem niye yandı..?Mecunun çöle ne diye düştü..Ferhat kayaları nasıl yardı..Züleyha gözlerini nasıl kaybetti yusufun bir dokunuşu ile geri nasıl kazandı..Ya...

İnat etme..!, @S / ÂYE
3.3.2013 14:47:12
batu_41
@batu-41
3 Mart 2013 Pazar 19:52:13
Vallahi ne yazacağım bilmiyorum bazı duygular gün oluyorki hissediliyor ve paylaşılıyor kardeşim.Yüreğin acı çektiği mısra mısra aleni ortada sabırlar diliyorum..Yaşanmışlıkların arkasında bıraktığı bir yıkıntıyı görüyorum tuısunami misali..

Ben...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.797
Şiir Okunma
3.869.234
Yazı Okunma
83.125
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL