Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
10 Ağustos 2014 Pazar 15:21:53
Enfes bir şiir daha okumanın hazzını yaşadım sayfanda kardeşim.En kalbi sevgi dolu selamlarımı bıraktım sayfanıza
batu_41
@batu-41
10 Ağustos 2014 Pazar 15:18:59
NEFESİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ ŞAİRE.ÇOK GÜZEL DİZELERDE OKUMAK VE DİNLEMEK HAZ VERDİ...TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM GÖNÜL SAYFANIZDAN
batu_41
@batu-41
9 Ağustos 2014 Cumartesi 10:25:19
Duyarlı yüreğini kutluyorum değerli şairim..Mevlam ıslah eylesin..İslam devletlerinin başı olmasından dolayı,başsız sürüyü çok köpek dağıtırmış üsdadım..Güçlü bir islam devleti gerek..Dilerimki mevlam bu ümmetin başına yine TÜRKÜ HAKİM KILSIN
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
9 Ağustos 2014 Cumartesi 10:22:26
Değerli hocam önce şöyle kendimize bir baksak diyorum..Dünyayı düzeltmeye,dizayn etmeye insan önce kendinden başlamalı değil mi..Ne kadar riya,ne kadar yalan,ne kadar iftira varsa neden neden hep bizde..Kardeş kardeşe düşman oluyor..Aynı kıbleye yön...

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2014 Cuma 23:33:57
UNUTTUK

Büyüğü, küçüğü, tanımaz olduk,
Bayramda öpecek, eli unuttuk,
Köyleri bırakıp, şehire dolduk,
Seksenlik anayı, köyde unuttuk.

Sevgiyi, saygıyı, rafa kaldırdık,
Kendimizi yalan yere kandırdık,
Ut hayayı, hırsızlara çaldırdık,
Çıplak...

Unuttuk, @Coşanoğlu
8.8.2014 03:02:08
batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2014 Cuma 00:35:49
Şir dediğimiz yaşadığı ile değil ortak yaşananları güzel edebi bir dille insanlığın kanayan ortak yarasını terennüm ederek sunanlardır değerli dost..Yine güzel bir şiir düşmüş gönül sayfana gardaşım..Selam sevgilerimi bıraktım gönül sayfana
batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2014 Cuma 00:34:20
Şair dediğimiz yaşadığı ile değil ortak yaşananları güzel edebi bir dille insanlığın kanayan ortak yarasını terennüm ederek sunanlardır değerli dost..Bizimde yaptyığımız bu olsa gerek..Selam sevgilerimi bıraktım gönül sayfanıza
Damla damla, @bestikoc
7.8.2014 22:34:27
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2014 Perşembe 17:19:53
Tebrik ediyorum usta kalemi canı gönülden..Emeklerin değer görsün değerli şairim
Ne gerek var, @Sivaslı Remzi
7.8.2014 04:08:29
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2014 Perşembe 16:56:17
Yüreğine emeğine bereket emeklerinin değer görmesi dileklerimle
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2014 Perşembe 16:36:21
Usta kalemine o güzel yüreğine sağlık değerli şairim

batu_41 tarafından 8/8/2014 12:28:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Al da git..., @ÜNSÜZ ŞAİR...
7.8.2014 02:43:33
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2014 Perşembe 13:45:45
Şairin gönüldeki terennümü çizgi çizgi yol almış gönül ummanından yarin sahillerine..Yüreği güzel dost ellerine nefesine sağlık..Harikaydı..
“diyordun”, @zaralıeren
7.8.2014 12:13:58
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2014 Çarşamba 15:21:15
EY NAMERT....

Sanma muhtaç olurum katına konağına
Onurunu çiğneten kul olamam arkadaş.
Aç kalsam da el sürmem kapının tokmağına
Ben senin eşiğine yol olamam arkadaş...

Sen ki saçı uzunun sözüyle şekillendin
Toprağın sade idi şimdi ise kille...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2014 Çarşamba 14:45:39
ellerinize sağlık hocam
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2014 Çarşamba 14:15:38
Ellerine yüreğine sağlık değerli hocam..Sevgiler bıraktım gönül sayfana
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2014 Çarşamba 14:14:26
ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİLİ HOCAM..SELAM SEVGİLER BIRAKTIM GÖNÜL SAYFANA
batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2014 Salı 18:14:03
O sımsıcak gözlerine ,
Baldan tatlı sözlerine ,
Gül damlası yüzlerine ,
Dargınım YÂR ben dargınım.

İnciterek öpmediğim ,
Hor görüpte itmediğim,
Sevdan yakar bitmediğim ,
Dargınım YÂR ben dargınım.

Hem Bahar'ın yaz'ın oldum,
Eylül Ekim gü...

batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2014 Pazartesi 18:53:45
ELLERİN DERT GÖRMESİN TAVİZ YOK VALLA...
Üzgünüm, @S.SAMYELİ
4.8.2014 00:07:08
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2014 Pazar 19:54:53
O GÜZEL İHLAS DOLU YÜREĞİNİZE BİN SELAM OLSUN DEĞERLİ HOCAM..ELLERİN DERT GÖRMESİN DİLERİM..TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM GÖNÜL SAYFANA
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2014 Pazar 14:11:48
MALESEF MALESEF..BENDE BU İŞE HERGÜN KAFA YORUYORUM DURMDAN KENDİME BU SORUYU SORUYORUM...SAHİ BİZ NEYİN PEŞİNDEN KİMİN İÇİN KOŞUYORUZ..LAF AÇILINCADA SEL OLUP COŞUYORUZ...ANLADIMKİ AZİZİM MECHULE KOŞUYORUZ...
PROFÖSÜRÜDE,,,DİNCİSİDE,,,DİNSİZİ ZATEN...

batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2014 Pazar 00:32:00
Duyarlı yüreğine b,in selam gardaşım..İnanki bende şaşırıyorum kime ne yazam kime acıyam bilemez oldum..Mazlumlar garibler silahsız,savunmasız,bi-çare bebekler ateş ve barut fıçıları içinde en son teknoloji ile onları soykırıma tutuyorlar...


Her...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.376
Şiir Okunma
3.866.459
Yazı Okunma
82.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL