Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
iyi akşamlar sitedeki yazılar bölümünü zor gördüm eski hali daha güzeldi keşke öyle kalsaydı dedim saygılarımla
AYSE 09

AYSE 09

@ayse09 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 22 Kasım 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 21:29:21
sitem dolu dizelerdi
güzeldi saygılarımlasınız
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 19:10:45
hasret özlem di dizeler
kutlarım saygılarımlasın
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 19:09:09
evet ya kadınlar çileli hep
ne güzelde anlatmışsın
saygımlasın can
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 19:07:07
çok güzel anlatımdı
saygımlasın can
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:25:00
çok güzel anlatımdı
evet komşulardan haberimiz yok ne yazık ki
saygımlasınız
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:14:56
gönül sesinizi güzel anlatmış dizeler saygımlasınız
Yaşam sebebimsin, @Keskinsirke
20.11.2014 09:21:28
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:11:48
rabbim selamete çıkarsın
saygımla
Vay bana, @KIRLANGIÇ_1
20.11.2014 09:40:16
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:10:21
bir hepimizin varacağı yer esas mekanımız
güzeldi anlatım
saygımlasınız
Ağlamayın, @KANGALLIMUSTAFA-2
20.11.2014 10:06:01
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:07:47
çok güzeldi anlatımın
çok güzeldi dizeler
saygılarımla
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:03:45
yine güzeldi dizelerin
kutlarım saygı sevgilerle
Sen ve ben, @Minos
20.11.2014 00:00:09
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 10:02:17
yine ustacaydı dizeler kutlarım
saygılarımla
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:59:21
kutlarım iki ustayı
saygılarımlasınız
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:55:35
güzeldi dizeler hüzünde olsa
kutlarım saygımlasınız
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:53:25
güzel di gönül sesinizden dökülen dizeler
saygılarımla
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:51:36
güzeldi kutlarım yazan kalemi saygılarımla
Dön gel ömrüme, @SEMA DAAĞLI
20.11.2014 00:24:20
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:49:24
çok haklı dizelerdi ne denir
saygı duyuyorum yazan kaleme
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:47:38
Canıma doysam da geçsem geçemem
Engin bulutlarla göçsem göçemem
Ecel şerbetini içsem içemem
Allahım..Allahım... Sen beni daya
Adıma diyorlar ağlayan kaya...

çok güzel anlatım dı gönül sesini dizelerde
saygımlasınız
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:45:58
gönül sesinizdi
kutlarım saygımlasınız
Sensiz ölemiyorum, @Ayvazım Deniz
20.11.2014 00:55:33
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:43:54
güzeldi dizeler güzeldi gönül sesiniz
saygımlasınız
Haberin olsun, @Hasanyılmaz
20.11.2014 01:18:14
AYSE 09
@ayse09
20 Kasım 2014 Perşembe 09:41:34
güzeldi kutlarım
*.* hep sev beni, @Şebnem Örs
20.11.2014 01:55:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
169.877
Şiir Okunma
3.099.529
Yazı Okunma
621.366
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL