Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
iyi akşamlar sitedeki yazılar bölümünü zor gördüm eski hali daha güzeldi keşke öyle kalsaydı dedim saygılarımla
AYSE 09

AYSE 09

@ayse09 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 22 Kasım 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 20:40:42
siyaseti bırakalım ataya sadıkkalalım ne güzel dizeler tebrikler
Kan bulaştı, @ahmet umut
3.1.2009 19:56:28
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 20:37:53
güzeldi güzel ama
yürekler kan ağlıyor
yaradanım yardım eylesin
yazık değilmi bunca cana saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:28:54
şeker gibi tatlı saygılar
Çok tatlısın, @yüreksiz
3.1.2009 17:39:17
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:27:43
dört satırda anlatmışsınız saygılar
Belli belli, @Kederli
3.1.2009 17:42:21
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:26:15
bakarsan tabiki olur bağ bakamazsan bilki olur dağ ne üzüm verir nede dal saygılar
Bağcı, @ms-solmaz
3.1.2009 16:28:37
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:20:18
dua et her şey için dua et güzel gönlünüze sağlık
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:17:53
gelsen hatıra ne olur çok güzeldi dizeleriniz saygılar
Koynumda kal, @RABATLI
3.1.2009 15:30:38
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:15:37
kimler geldi kimler geçti daha geçecek saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:11:47
çok güzeldi mani tadında saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:09:44
kaleminiz susmasın daima yazsın saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:04:53
haykırdık ne mutlu türküm diyene saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 19:01:14
güzel dizeleriniz kaleminiz dert görmesin saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 18:56:18
gönlüne sağlık keşke anlasalar saygılar
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 18:54:13
her zorluk aşılır sevince saygılar güzeldi
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:57:51
dil sussada gönül suamaz güzel dizeler saygılar
Dilsiz geveze, @Hiç ve Suskun
3.1.2009 12:53:55
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:54:24
güzel olur yemesi hele sobada pişmesi birde beyense kobuğunu hoştu
Kestane, @Adnan ŞAHİN
3.1.2009 12:36:48
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:52:28
doru söz gönlünüze sağlık
Hamur, @ekremsama
3.1.2009 12:40:13
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:18:50
gönül sesiniz çok güzel saygılar
Vefalı kalbim, @Tülay Aslan
3.1.2009 02:04:01
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:17:37
akşam mutlu olanlara çok güzel evsiz barksızlara ise ölümden beter güzeldi dizeler
Akşam olacak, @GECE ŞAİRİ
3.1.2009 02:45:55
AYSE 09
@ayse09
3 Ocak 2009 Cumartesi 12:15:05
gözler vardır çağırır gözler vardır yaş akıtır güzeş şiir yazdırır saygılar
Gözler 8..., @meselci
3.1.2009 08:56:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
169.809
Şiir Okunma
3.099.092
Yazı Okunma
621.319
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL