Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 11:36:17
Sesini, kokunu yanımda hissetmek...
Bir gün ’Ben geldim!’ diye çıkıp gelmen bir anda
Hıçkırıklarıma karışan içimin mavzer seslerini
Susturman bir tek gülüşünle...
Hayatım/ızın tüm karanlıklarını parçalamak
Tek bir yumrukla...

Ama hepsinde
Se...

Sen, @Buse Söğütlü
6.2.2009 11:02:29
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 11:26:15

Al renginden utandı, boynunu eğdi bir gül
Açılmadı nedense bağımda beyaz sümbül
Nedense garip öter şen idi oysa bülbül
Hazan vurmuş güya, harap yine gül kırmızı

Cemilim bulur mu ki, ölmeden o güzeli
Görmedi ki doğup da, bu yaşınca gezeli
Um...

Kırmızı, @cemil
6.2.2009 10:30:07
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 11:23:07
At beni ateşe,yak kavur beni
Deli rüzgarlara,at savur beni
Ya kölen kabul et, ya at vur beni
Ben artık ben değil,sendim efendim
Bu sevgin eksik olmasın...
Gönül dizeleri...insanı alıp bir başka diyarlara götürüyor....kutlarım..saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 11:19:33
Evet insan olmak oldukça zor..hele güçsüz olmak daha zor....
Tek kutuplu dünya düzeninde mazlumların birleşmesi gerek..Her gün ülmektense ..direnmek insanca....
Dostum insan olmayanlara insanca karşılık vermek artık çözüm değil.
Yarınların daha iy...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:54:08
Hicranım…
Bilirsin, sensiz yaşayamayacağımı,
Hayatın zindan olup beni harcayacağını,
Aşkını yudum yudum içerek,
Hasretinle kavrularak,
Öleceğimi sanırdım.
Yanılmışım…
Gök sensiz de mavi.
Çiçekler sensizde açıyor.
Hayat sensiz de sürüp gidiyo...

Gök mavi, @Serap Saylam Şen
4.2.2009 20:52:58
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:51:13
Güzel gönül dizeleri...kutlarım saygılar
Nedendir bilmem, @*GÜLÜŞ-55*
4.2.2009 16:14:35
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:46:06
Ana yüreği...duygu dolu
Güzel dizeler..Kutlarım ssaygılar
Canım kızım, @mahperi1968
6.2.2009 09:21:44
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:26:58
Kabenin çamuru ile,
İnsanlık hamuru ile,
Muhammedin nuru ile,
Yoğurmuşum yüreğimi.

Aşkla yananlara doğru,
Hakk’ı ananlara doğru,
Dostu bulanlara doğru,
Çevirmişim yüreğimi.
Gönül dizeleri...gönlüne sağlık...kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:25:23
Anlatsam satır yetmez
Bendeki sevdan bitmez
Dumanım sensiz tütmez
Sen beni etme merak

Karayel senle yaşar
Sevgin yürekten taşar
Hasretin dağlar aşar
Sen beni etme merak
Yüreğine sağlık..çok hoş duygular..Kutlarım..saygılar
Merak, @Bekir Karayel
5.2.2009 12:21:07
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:24:12
Birgün mutlaka gitmek zorundaysan,
Hiç gelmemen ve gitmemen arasında,
Uzanan ince çizginin beni ne kadar,
Derinden yaraladığını farketmek zorundasın,

VE sen benimle ol her nerde isen;
Güzel gönül dizeleri...kutlarım..saygılar
Benimle ol., @fazile keleş
25.1.2009 13:55:24
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:22:53
Duyun bizi ey sırtı abalılar
Önü kabarıklar
48 bedenle seçilip 60 a çıkanlar
Bir kulak verin feryatlara
Kulağınız kesilmeden
Aklınızı başınıza alın aklınız gitmeden
Güzelm duygular...kutlarım..saygılaR
Duyurman bize, @fikretmalkoc
15.1.2009 16:12:03
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:17:45
Güzel ..yarını bekleyelim...kutlarım....
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:13:32
Bunun için-gönüldesin
Bazen gençsin-ya dedesin
Yanınızda –hep kalayım
Öğretmenim-neredesin

Ne dense az-öğretmenim
Sensin inan-canım benim
Eğitim bir gönül işi....bütün öğretmen ve eğitime emek verenlere selam....kutlarım..saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:10:34
Bir ömür taşlarla beraberim
Bana verdiği çoktur büyük küçük taşların
Yine biliyorum taştan olacak mezarım
Bir baş taşım olacak bir ayak taşım
Burada bitmeyecek taşlarla benim işim
Ben bu iki taş arasından yeniden doğacağım
Öldü diyenlere inat
...

Taşlar ve ben, @hasan gencay
5.2.2009 14:38:40
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:05:38
Dicle ve Fırat yangınuı söndüremiyor...
Aşk yangını söner mip? Kutlarım
Mavi bir düştüm, @umutadam
6.2.2009 02:56:07
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 09:02:43
Gel unut geçmişi şimdi
Görenler desin bu kimdi
Yok şiirdi yok resimdi
Yaktın olmadı olmadı

Şimdi çözdünmü hayatı
Baştan yazdınmı hayatı
Yıkıp bozdunmu hayatı
Kalktın olmadı olmadı

A..zade böyle yaşadın
Kaç yürekte çarpar adın
Koştun dur...

Olmadı, @ çetin kabak
6.2.2009 02:50:42
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 08:58:56

Kaç günlük ömür var bilmiyoruz,
Saatler sonra nefes alabilecek miyiz?
Hatalarımızın hesabını vere bilecek miyiz?
Ölümden sonrası için çabalamalıyız

Düşünme dostluk,iyilik yap...ölüm ha bugün ,ha yarın
nasılsa geleceğini biliyoruz.....Saygı...

ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 08:50:09
Artık küçüklede nasihat istemiyor,
Yaşayarak öğrenme diyorlar....
Güzel nasihaylar.umarım dinlerler....Saygılar
Küçüğüm, @emine erdem
6.2.2009 01:23:13
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 08:45:18

Affet beni askim
Sensiz yüzüm gülerse...
Affet beni bitanem
Sensiz uzakta nefes alirsam....
Affet beni sevgilim
Sensiz bir cicek koklarsam....
Affet beni hayatim
Sensiz güne baslarsam......
Affet beni canim
Sensiz sevdigimiz sarkilari dinl...

Affet, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
6.2.2009 01:06:51
ahmet umut
@ahmetumut
6 Şubat 2009 Cuma 08:41:08
Bir kadın sevdim
Sözlerinden ibaret bütün dünyam
Anavatanı çocuğumun
Ve benim bütün coğrafyam…
Var mı öyle bir kadın......Güzel anlarım...Kutlarım.

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
84.004
Şiir Okunma
608.330
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL