Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 23:37:21
Sahi
Sahi sen büyüdün mü oğul,
Nerede o sapsarı ismin gibi Ekin saçların,
Nerede o öpmeye doyamadığım minik ellerin,
Kızdığında aniden suratıma indirdiğin şamarın...
Nerede o kısa pantolonun oğul, nerede kareli gömleğin...
Bize göre büyümüş.M...

ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 23:29:15

ne düşler kurdum
düşmeden önce
yarda yar üstüne
takatım yok yürümeğe
dilimden düşmez söz

ya gelsin
ya kalayım burda
yem olayım
kuşa kurda
emi
Kutluyorum sevgili dost.....Saygılar
Emi, @ramazan.efe
28.2.2009 18:53:36
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 23:25:29
Sevdanın yolunda ömür tükettim
Senin için,eşi dostu terkettim
Yazık oldu, gözüm yaşı akıttım
Yüreğimden vurdun,vicdasız bugün....................Ahmet Umut
Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 23:18:04
Bu güzel duyguları,öğretmen sevginizi,öğretmeninizi kutlarım saygılar
Öğretmenim, @Turan Yalçın
28.2.2009 17:54:10
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 18:45:11
Yüregin yüregime degmesin
Tutuluruz....
Durma öyle karsimda
Boyun büküp
Bakma bana öyle
Dudak büküp
Kandiramazsin
Seviyorum diyip
Dedim ya
Haramsin bana,,,,,,,,,,,,,

Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 18:43:39
Benim sevdam , asi rüzgarların sesi
Benim sevdam , üryan duyguların sevdası
Benim sevdam , gerdeksiz gecelerin sevdası
Benim sevdam ,Leyla-vü mecnun Ferhat ile şirin, Kerem ile Aslı gibi
Güzel sevda dizeleri...Kutlarım saygılar
Benim sevdam, @şair67
28.2.2009 15:17:27
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 18:41:49
Gönlünde,aşka sevgiye yer veren
Diliyle biber yerine,şeker söyleyen
Güzel yürekli insanların ülkesine...
Durmayıp, kanatlanıp uçalım hemen
Tıpkı ,zümrüt-ü anka kuşu gibi.
Bir gün ülkemizde böyle olur.....Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 18:38:27
Bence sevgi,barış,kardeşlik olduktan sonra dilin,dinin öne mi.ne?
Bütün dinler ,diller kardeşçe yaşamalı...
Final harika...Kutlarım saygılar
Sevgi ortak dilimiz, @lazhar
28.2.2009 18:22:01
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 18:02:21

Yoksa benden daha iyi mi davrandın onlara
Eeee neler neler oldu daha benden sonra
Anlat hadi anlatsana
Dinliyorum bak
Can kulağıyla.......
Sevgii Dağ gülü ,şiiri okurken gülümsedim.
Senden öce veye sonra birini sevmesinin öne mi ne*?
Hiçb...

İnan ki unuttum!!!!, @dağ gülü
28.2.2009 16:44:18
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:56:12
Günah keçisi müdürler
Herbir şeyden mesuldurlar
Tatil dahil okuldalar
Zahmetine zaman yetymez

Naz edemem tuz edemem
Halkın hakkını ödeyemem
Bana nesi hiç diyemem
Müdürüm ben zaman yetmez
Doğru söylersin,müdürlerde müdürlerin kahrını çek...

Müdür, @exani
28.2.2009 16:40:28
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:52:09

Karaya ak diyen kafa,
Benziyor mu sence aka,
İnanmam desen bin defa,
Ak sandığım karaymış.

Herkes inanmaz sanma,
Hak bildiğinden dönme,
Oğuzsoylum inanma,
Ak sandığım karaymış.

Güzel dizeler...Karaların ak olmad-sı dileğiyle..
Kutl...

ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:37:57
SÖYLEDİM ARIYA SENDEKİ FARKI
TARİFİ VERMEDİM O BENDE SAKLI
SEVDİM DİYE BANA O BALDAN TATLI
ONDAN DAHA TATLI BAL YAPAMAZSIN
BEN SENİ ARIYA BÖYLE ANLATTIM.

Bal gibi güzel duygu..Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:36:36
Yorgun anların
İçten çıkmalığında
Derin düşüncelere daldığım anlar
Kapatıp gözlerimi
Bütün gerçeklere
Yağan yağmurla ıslanırken
Ruhumun kirlerimden yıkandığını
İçimde duyumsuyorum…
Güzel ve anlamlı...Kutlarım saygılar
Duyumsamak, @Emine usta
28.2.2009 12:47:10
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:06:21
Gece gündüz yalvarırım,
Herkes gider ben kalırım,
Dert üstüne dert alırım,
Yaralıyım yaralıyım.

Mikat’inden giremedim,
Beyaz ihram giyemedim,
Bir kez lebbeyk diyemedim,
Güzel gönül dizeleri..soyadına uygun
Kutlarım saygılar
Yaralıyım, @Mustafa Yaralı
28.2.2009 15:38:53
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:05:07
Saçma sapan düşler gibi bende kelimelerdeyim
Ortalarda bir yerlerde değil en derindeyim
Öfke dolu ve ağlayan şiirlerde resimlerdeyim
Senle değil onla değil ben kendimde bile değilim

Ben sadece ve sadece şeytanın yerindeyim....
Neden bu öfke...

Şeytanın yeri, @hayriye
28.2.2009 15:09:57
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:54:35
Umut bir tek sen de
Affet…
Affet ne olur Allahım
Günahkar yüzümü sana dönüyorum.
Gönülden gelen dilek...kabul olur inşallah...
Kutlarım saygılar
Senli düşünceler, @x adamus
28.2.2009 13:38:18
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:48:43
O ezanlar okunur ahenkli seda ile
Beğenmiyen gitsin çanlı şehire
Söz anlatmak zordur böyle cahile
İnsanlara fitne eker bir cahil

İlahi kudrettir ruhlara huzur saçan
Ol RESÜL söyledi BİLAL okusun ezan
Beş vakit dinlesin Alaettin ozan
Ezanlar ...

Kör cahil, @alaettin usta
28.2.2009 11:53:11
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:03:42
Benim öğrencim eserimdir
Velim ise müşterimdir
Benim hedefim verimdir
Çünkü ben bir öğretmenim

Ya Hakk deyip ayakta duran
Hayat düzenini kuran
Dosdoğru hedefe varan
Öğrenci yetiştirmem lazım
Çünkü ben bir öğretmenim

Kutlarım güzel dizele...

Ben bir öğretmenim, @exani
28.2.2009 11:52:07
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:02:22
Nedir içimden sökülenler?.
Biliyor musun .?
Senden sonra sensizliğin..
Vurduğu yerdeyim.

Unutulanlar,unutanları asla affetmezler..Ama umut bitmemeli
Kutlarım saygılar
Virane..., @hezal
28.2.2009 11:45:55
ahmet umut
@ahmetumut
28 Şubat 2009 Cumartesi 11:57:15
Karnı aç yetimi düşünecekmiş
Bütün dertlerini çözdürecekmiş
Dünyadan göçerken güldürecekmiş
Faydası olursa bana haber ver

Mesleğiymiş asıl koyun güdermiş
Davetsiz sofraya hemen çökermiş
Göbeği şişince kıs kıs gülermiş
Faydası olursa bana hab...

Faydası olursa, @FEVZİ ÜLKER
28.2.2009 10:34:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.998
Şiir Okunma
608.326
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL