Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 16:01:50

Kurdoğlu hevesi bırak uzansın,
Yüreğin yıllarca ateşe yansın,
Alemler her türlü renge boyansın,
Her çeşit bedene közlerimiz var.

Gönül dizelerini,gönülden kutluyorum
Saygılar dost
Gözlerimiz var, @ahmetkurt
27.4.2009 13:14:34
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 14:46:51
Türkülerimiz,ezgilerimiz.....
olamsaydı nasıl yaşardık....
Güzel dizeler..Kutlarım sayghılar dost
Ezgi sesleri, @cemil
27.4.2009 09:50:04
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 14:28:58
bir çocuk
yanıbaşımızda
çöplükte karın doyurmakta
biri potansiyel terörist
yani etnik hükümlü
birinin kolu kırılır copla
birinin başı vurulur yasal dipçikle


Buda bizim gerçeğimiz......
Duyarlı yüreği kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 14:27:05
Billur gibi temiz pak
Güneş gibi parlak Hak
Muhammedi bir ahlak
O olmaya çalıştım

Çalışan gönül muradınan ere inşallah
Güzel dizeler..
Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 14:24:36
Sevda denen tezgâhın, kıymetini bilirsen,
Hasretinle yanarken, gül yüzünü çevirsen.
Böylesine bir sevgi, artık bir çağ devirsen,
-----Gül kokulu büyâ’sın, nisvan olma bir daha,
-----Nemlenirse gözlerin, biçilmez ki bir paha!


Nemli gözler yak...

ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 14:16:07
Hüzün özlem...güzel yorum
Kutklarım dost saygılar
Sensizim şimdi, @umut_adam
22.4.2009 00:21:09
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:28:28
Leyla mecnunuyla, düştü çöllere.
Ferhat aslısıyla, uçtu göklere.
Onların aşkları, kaldı bizlere.
Benim her şeyimsin, güzel meleğim.

Türkmendağlı şair, kulun kölendir.
Nadide çiçeğim, hüznün nedendir.
Canım sana feda, gel gönlüme gir.
Güllerd...

Benim güzelim., @türkmendağlı
26.4.2009 21:24:28
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:18:51

Bulutlar ağlar belki, ama güneş hiç sönmez,
İçimdeki yarayı, kanatsan da durmadan.
Bil ki kırgın bu yürek, artık sana hiç dönmez.
Anlayıp yaptığını, yüreğini vurmadan.

Arkama döndüğümde, yalnızım bir de baktım,
Yıllarım geçti boşa, bahar ned...

Sonbahar, @güney rüzgarı
26.4.2009 20:20:32
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:17:20
Bebekte Tevfik Fikret saray sanki aşiyan
Büyük şairimiz o gönüllerde yaşayan
Arnavutköydür bizi mutluluğa taşıyan
İstanbul gülümsüyor gülistanlar içi

İstanbulu gördüm ...Aşıyanı görmek isterdim...
Güzel tanıtım..güzel dizeler..
Kutlarım saygı...

ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:14:50
Sensiz bir gün daha geçti ömrümden,
Bir gün, bin yıllık özlemdi sanki.
Kuşlara seslendim, anlatın dedim,
Gözlerim yaşlarla doldu inan ki.

Güzel gönül dizeleri...Kutlarım saygılar dost
Hasretlik, @zaloğlu
26.4.2009 11:18:11
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:13:43
Haçlılar dokunamadı HASANKEYF..
Her zalime kale oldun HASANKEYF..
Türkülerde kalacaksın HASANKEYF..
Suları mesken yapmak istiyorlar.


Tarihi mirası korumak gerek
Duyarlı yüreği kutlarım saygılar
Şikâyetim var, @AhmetÇelik
26.4.2009 00:40:32
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:11:15
PANCARI TÜTÜNÜ YASAKLADINIZ
FİLİP MORİSLERİ KOLLADINIZ
ÇİFTÇİYİ KÖYLÜYÜ HAKLADINIZ
KUTLAYIN BUGÜNÜ BAYRAMINIZ SİZİN

TÜPRAŞ PETKİM DEMİR ÇELİKLER
SATTINIZ YABANCIYA BİRER BİRER
HA SİZİN HA ELİN NE FARK EDER
KUTLAYIN BU GÜNÜ BAYRAMINIZ SİZİN
...

Üç ekim, @cansever
24.4.2009 16:22:38
ahmet umut
@ahmetumut
27 Nisan 2009 Pazartesi 12:06:17
İster bahçıvan ol isterse bağcı
Ayrımcılık yapma solcu ve sağcı
Sakın demesinler bu adam yağcı
Adam gibi adam ol güzel dostum

Daima dik yürü başın dik olsun
Alnın açık yüzün her an ak olsun
Tertemiz ol için dışın pak olsun
Adam gibi adam ol ...

Güzel dostum..., @Babacan24
27.4.2009 00:00:22
ahmet umut
@ahmetumut
26 Nisan 2009 Pazar 21:17:31
Senin için iyi bir baba,benim için iyi bir dost....
Sevginiz daim olsun.....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:40:30
Dostu anamak güzel duygu..
Güzel dostluklara selam olsun...
Kutlarım saygılar
Ferhat sayım, @İhsan POLAT
23.4.2009 12:11:43
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:38:56
Sevin sevine bildiğince
Dertlerimle bırak beni
Bir daha görmekmi asla
Gönlümü kapattım sana


Sevginin isyanı......
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:37:42
Kadındır,anadır
Yüreği yanadır
Üretkendir canandır,,
Umarım bir gün kadınlarımızda kadınca yaşamanın,eşt olmanın nimetlwerinden tam olarak yararlanır....
Kutlarım saygılar




Kadınım, @beyhan doğan
23.4.2009 12:30:58
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:33:28
Ulusal egemenlik birliğimizin ölçüsü.
Başka düşünce yok izimiz bizim.
Ülkümüz demokrasi ülküsü
Başka çare yok izimiz bizim.


Bunıu anlasalar......
Başka yolumuz yok.....
Bu yol çağdaşlık,aydınlık,özğürlük....
Bu yol..M.Kemal..yolu....Kutlar...

İzimiz bizim, @Kahraman VARDI
23.4.2009 12:27:39
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:30:07
adamdan sayılmadı varlığı
geçmişi yargılandı ilkin
sonra iki yanı keskin
bıçak ağzına geldi dili
ölüsüne bile saygı duyulmadı
düşünceleri tekmelenirken fukaralı


Bu şiir için ne yorum yazsam diye düşünürken....
Aklıma büyük ozan Mahsuninin...

Kemik, @Cömert Yılmaz
11.4.2009 21:51:15
ahmet umut
@ahmetumut
23 Nisan 2009 Perşembe 12:19:44
Her gece nice kadınlar ağlar....
Kimi dertten ,kimi sevdadan...kimi evlat hasretinden
Kadınlar ağlamasın,yürekler dağlanmasın
Kutlarım saygılar
Bir kadın ağlamakta, @fatma.naz
23.4.2009 06:40:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.939
Şiir Okunma
608.262
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL