ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Feride Özmat

Feride Özmat

17.9.2006 21:11:55

PROTESTO...


Evvelki gün, 'Ellerin Söylüyor Sonsuzluğu' adlı şiirimi tesadüfen bu sitede, altında başka bir imzayla buldum. 'mçetinasker' rumuzlu Murat Çetinasker isimli kişi, şiirimin birkaç kelimesini eksiltip bir resmin üzerine yapıştırarak kendi imzasıyla yayınlamıştı. Site yönetimine derhal yazıp kendim ve şiir çalışmalarım hakkında detaylı bilgi verdim. Kısa bir süre içinde çalan kişi siteden uzaklaştırıldı.

Ancak bu sabah öğrendiğime göre Murat Çetinasker siteye geri alınmış ve Forum bölümünde yeni bir konu açılmış. Bu da demektir ki bu sitede şiirimin bana ait olduğu hala açığa kavuşmuş değil ve hala çalınan şiirimle ilgili yazılar yazılıyor, hala şiirin kime ait olduğu araştırılıyor.

Bu durumu protesto ediyor ve çalınan şiirim bana geri verilene kadar bahis konusu olan 'Ellerin Söylüyor Sonsuzluğu' isimli çalışmam ve Eksildi Artık Söz isimli kitabımda olanların dışında, internetteki sitelerde yayınladığım tüm şiir ve düzyazılarımı pasifliyorum. Ve bebeğimi geri alana kadar da başka şiir ya da düzyazı yayınlamayacağım internette.

Evet; benim bebeklerimdir şiirlerim... Benim duygularımdır, benim düşüncelerimdir, benim kelimelerim, benim kalemimdir... Ve çalınan bebeğimi geri istiyorum.

Ya sizin şiirleriniz sizin için ne ifade ediyor?

Sizin hiç bebeğiniz çalındı mı?

Çalıntı olaylarını yaşamayacağımız günler dileğiyle...


Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.