ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
İrfan Yılmaz

İrfan Yılmaz

21.1.2019 00:18:11

Sevgili Kardeşim: Sevda Doğan Karakaş,

Güne düşen şiirinizi, duygulu ve edebi kaleminizi, seçici kurulun değerli üyelerini tebrik eder başarılar dilerim.
Yıllar şiir; yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu şiirler ve edebi gücünü gözler önüne seren seçkin bir şiir olmuş.
Şiir: 6+5 = 11 hece ölçüsüyle ustalıkla kaleme alınmış, Giriş çaprazı abab kusursuz. metni tipik koşma akıcılığında.
Şiirde duygu yoğunluğu, ifade keskinliği ve gurgu gücünün yer yer şiirin edebi değerinin de üzerine çıktığı görülüyor ki bu durum da şarkı sözü veya türkü metni olarak düşünülen eserlerde ön planda tutulan kimi zaman vazgeçilmez bir tekniktir.
Şiir metni bu haliyle ister sanat müziği tarzında şarkı, ister halk müziği dalında türkü olarak bestelenmeye uygundur.
Şüphesiz her şiir için ''Efendim şunun şurası şöyle olsaydı , daha iyi olmaz mıydı?'' tarzında yaklaşımlar olabilir, ancak duygu yoğunluğu, vurgu gücü, imge etkisiyle kaleme alınan şiirden ziyade güfte olarak düşünülen eserlerde bu tür yaklaşımlar ikinci planda kalır.
Sonuç olarak güzel bir güfte- şiir güne düşmüş.
Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Kardeşimizin duygulu ve güçlü kalemini tebrik eder başarısının devamını dilerim.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
,

Şiir Bilgi

şiir yürekli

şiir yürekli

Yıllar


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.