ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
ECE AYKAN

ECE AYKAN

1.3.2018 11:57:17

"Can suların!"
"Can tanelerimiz"
C.....
B.....
E.....

Küçücük yüreklerinde kocaman yürekler taşıyan devler...

Ne desem, nasıl anlatsam ki...
Avucumuza bir damla su olarak dökülürler, büyürler, sığmaz olurlar avuçlarımıza…
Bazen bizi bize gösteren aynamız, arı, duru bir göl…
Bazen bizi bizle vuran gem almaz, set vurulmaz aşkın, taşkın bir nehir…
Bazen de sadece bir avuç kadarına bile dünyaları, tüm mavilikleri sığdırabilecek kadar umut dolu, sevgi dolu…

Ne çocuklarımla büyüdüm adım adım…
Yaşlarından çok büyük olduklarından mı bilmem, onlar oldu çoğu zaman can yoldaşım…

Görüyor ve biliyorum ki; senin içinde öyle…

Dilerim;
Yolları da, bahtları da açık ve ayakları taştan uzak olsun inşaAllah…

Ömrüne bereket “özgür ruhum”
Özgürlüğünce sevdiğim güzellik…


Sevgiler sana… En büyüğünden en küçüğüne öptüğüm yüreklerinizce…

Şiir Bilgi

ikibaharınvalsi

ikibaharınvalsi

Can Sularım


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.