ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Kıyısız_deniz

Kıyısız_deniz

6.12.2015 08:06:38

Zan ile zanlıyı ayıramıyorsan o sizin gerçekten şiirden miskal bir sey anlamadığınız anlamına geliyor.

"Zansız zamanlar"
Temiz duygularla koşulsuz kaidesiz anlamı var bay luzumsuz.

Dikkat ederseniz sevgilinin düşen yaprakları çok sevdiğini
Ve şairin de kendisini tekrar sevsin diye kendisini yapraklara benzettiğini dile getirmiş.
Nereden çıktı meyve anlayamadım.
Bu da yine şiirden zerre bir şey anlamadığınız anlamına geliyor o da ayrı mevzu.

Raylar ve vagonlara gelelim şimdi
Raylar kokunu ulaştırmakta demişim.
Ray olmadan vagon gelir mi ? Gelmez ama siz bunu bilemezsiniz...

Ninnilere gelelim şimdi
Çocuklara esekli ninni dinletiliyorda neden türkü dibletilmesin ki
Ama benim anlatmak istediğim o değil.
Orada anlatmak istediğim çocuk ninnisi sağlığında ki türküleri sakladım sana... burada şiirden bir şey anlamadığınız yine çıkıyor ortaya.

Sizin yaptığınız şey yorum yapmak değil luzumsuz bir şey.
Yorum böyle yapılmaz.
Demişsiniz ki benden iyiyseniz amenna
Şimdi söylüyorum senin okuduğun harf kadar benim şiir okumuşluğum var.

Ben sadece yaptığınız şeyin yanlış olduğunu söylemek istedim
Kopyala yapistir değil bir ders vermeli insan

Ve benim için konu şiirse her şey mubahtır luzsuz bey...
Şimdi gidebilirsiniz...

Bir aadam tarafından 12/6/2015 8:23:09 AM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

Kıyısız_deniz

Kıyısız_deniz

Şimdi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.