ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Senin bardağını kırdıkları vakitde,komşunun bardağı kırıldığı kadar sakin olmalısın! Epiktekos Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
pastav

pastav

26.12.2007 00:45:29

çok güzel bir şiir okudum ... başlangıçta yaratılan aşkın vücut bulması ve devamında yaşanması ve kabulü görünüyor. şiirn kendini net ve ortaya yalın koyan tavrı akıcılığı bozmamış. Şair yarattığı durumun bilincinde ve buna çok hakim.

bir kere tanıdın mı beni ,
gördünmü yüzmü ,
zar zor denk düştümü bakışların bakışlarımın üstüne;
bundan sonrası benim artık.

Bundan sonrası aşk.
(buradaki o aşkın başlama ve kaçınlmaz hali çok iyi ve net verilmiş, okadar yalın ve devetkar olmuş ki evet bundan sorası aşk dedirtiriyor)

Gezinip tüm çıkıntılarımda ,
derin ucurumlarımın dar yollarında ,
dönüşün olmadığını anlayıp bir damla korku karışmadıysa terine ,
bundan sonrası benim artık.

Bundan sonrası aşk.

(bu yaşanmışlıktaki içselliği çok beyendim, birinin kollarında ''çıkıntılarında'' gezinmek ve bunu bu kadar iyi ifade edebilmek. şiir bütünlüğü koruyor ve büyütüyor durumu. Bir ritüel gibi.)


Keskin bir kıvrılış saçlarımın dalgaları,
sen gemisiz takasız,
atılıp kaldıysan aralarındaki ağlara,
bu teslimiyet bu hoşbulmuşluk yakıştıysa sana ,
bundan sonrası benım artık.

Bil ki bundan sonrası aşk...


(şiirin sonu kesin bir mühür. Evet yaşadığım bu ve bu aşk. ''Bil ki bundan sonrası aşk...'' diyerek şiiri büyük bir kesinlikle bitiriyor.

imgeler ve nlatım ses uyumu güzel...

keyifle okudum ve geceyi böyle bitirdiğim için mutluyum. kutlarım devamı ile....


Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.