ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Mevlüt GÖZDE

Mevlüt GÖZDE

28.11.2013 15:51:25

Deftere şiir düşmüş, kokusunu ta dünden aldım ama, tembellik, atalet neden sinmiş ki bu kadar üzerimize bilinmez. Dost'un hoş görüsüyle...

Çok şiirlerini dinledim okudum biliyorsun ama, bu şiirde tam bir profesyonel montaj havası vardı diyebilirim Ahmet. Resim ve fon seçimi o kadar yakışmış ki şiire...

İlk kez bir şiirin neresinden başlayayım yorumuma diye uzun uzun düşündüğümü görüyorum.

Şahaser bir şiir sayfası var ki karşımda, tablo gibi izlesem de olur, gözlerimi kapatıp bir şarkı/ türkü gibi dinlesem de... Videosuna bakıp bir film izler gibi seyretsem de değer mi, değer bu şiir çocuk...

"Koku" deyip geçmemek gerekir bence de. Zamanın küllerine karışırken ne çok değerlerimizi bırakırız geride kim bilir. Kâh anıların çocuksu tebessümleriyle kokar, kâh yakın geçmişin acı tatlı anılarıyla anımsarız ya dünü, dünün kokusunu, "bu ben miyim" dediğimiz bir ben'le, ya da "nerede, nasıl, niçin' dediğimiz geçmişin toz duman küllerinde ararız bu kokuyu. Ama v/akit dönülmez akşamın ufkuna merdiven dayamıştır artık, elde sadece kokusu kalır dünün, dünden elimizde kalan biz'in...

Eğer günün şiiri seçilmeseydi, hakkı yenilmiş bir şiir diyeceğim bir şiirdi işte.

En iyisi şimdi noktayı koymalı, susmalı, dinlemeli bu kokuyu...

Misk-i amber kokuyor çünkü bu sayfa şiir adına, edebiyat adına.

Eyvallah değerli kardeşim eyvallah !

Tebriklerim, selâm ve saygılarımla.

Şiir Bilgi

e d i b / a h m e t

e d i b / a h m e t

"k o k u ,,


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.