ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Entellektüel-41

Entellektüel-41

13.1.2012 00:12:47

Merhaba Hayrunnisa hanım...
Yine farklı ve anlamlı dizeler yüreğinizden satırlara dökülmüş...Bu kez sanırım biraz neşeli tarafınıza rastlamış...

Hüzünlü değil fazla...yine de göz yaşları içinde yazdığınızdan ve okuduğunuzdan eminim...Bu hüzünler,aksine svginin yüreğe pompaladığı yaşama sevinci...moral ve mutluluk dolu...

Kimi zaman yüreğimiz sulu sepken...deli dplu...pupa yelken bulutlarda uçar...

Hiç bir şey umurumuzda olmaz...dünyayı bir pula satarız...hiç bir şeyin sevgiden ve aşktan öte kıymeti yoktur...

İşte öyle bir şey der ya şarkılar...bunun adı aşktır aşk...Nitekim dizelerinizde de ne güzel betimlemişsiniz:

Bırakmam seni,göz göre göre..!
Sensizlik bana , ölümdür gülüm,
Tutunduğum dalımdın tek varlığım
Vuslata eremem, sensizim gülüm…

Sensizliğin ölüm olduğu bir sevda...ne güzel...ne anlamlı...bütün varlığın fada edilebileceği onurlu...değerli bir sevgi...satın alınamayacak...göz ardı edilemeyecek bir aşk....

Saklı bahçelerde gizledim seni ,
Kimselerin ruhu duymadan
Mutluluk gözyaşlarım akıp giderken
Kollarına alıpta uyut aşkımı…

Burada da bir nebze kıskanma var...daha fazla sevmenin verdiği gayretle ...hem göz yaşı içinde sevmek...hem de kıskanmak...kıskanmak sevginin yangına benzinidir....

Canımdan öte candın tenimde.!
İçimde kanayan yaralarımdın
Dolup taşarken, sevgin içime;
kalbe doğan güneşim,kara sevdamdın.,

ve sevginin doruğa vurduğu satırlar....canımdan öte olabilmek...sevmenin ötesinde...İşte bu daha fazla sevmektir...aşkın yaraladığı hicranla...özlemle...hasretle...hem sevinmek...hem de acı ve elem çekmek...

Ben sana derya olup akarım.!
Verirsen ellerini tutar kalkarım
Bülbül figan eder, yürekler ağlar;
Unutulmaz asla, sevdalar.


Ve final....Ona akmak...onda fani olmak...kendini unutarak O olmak...Onun sayesinde hayata tutunmak...her şartta...her durumda onu hatırlamak...unutmamak...işte bunun adı kara sevdadır....

Dizeler sesle birleştiğinde eser estetik ve sarmal hale gelmiş...Naif...duyulu...anlamlı...yürekten tebriklerimi gönderiyorum değerli kalem...her daim mutluluk ve vuslat içinde olmanız temennimle...saygılar...

Şiir Bilgi

siyahgecem

siyahgecem

BIRAKMA ELLERİMİ


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.