ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
yetim ali

yetim ali

18.7.2011 01:47:30

Şöyle der bir düşünür..."dünyanın en uzun yolu,kalp ile beyin arasındadır "Şairemiz de,her ne kadar beyinlerden silinmeye çalışılsa da,asla yürekten silinmeyen sevdaları betimlemiş...ve,son dizelerde de bu gerçeği,şiirin kalbine koyuvermiş...
"bittiyse bu aşk dediğim gibi
neden inandırmaya çalışıyorum bittiğine beni
neden silemiyorum gözlerimden gözlerini
neden anlıyorum kandırdığımı kendimi "
insanoğlu böyledir işte,kandırır kendini ve hep yüreği sevdalısındadır...sosyal ve psikolojik bir realite,mısraların sonunda betimlenivermiş...hem de ustaca...baştan son dizelere kadar,neden ve niçinler dizilip,inkar edilemez gerçek dillendirilmiş finalde...
tebriklerim,temaya hakim olup,neden ve niçinlerin finalini,sosyal ve psikolojik bir gerçek olarak betimlemenizedir...selamlarımla...

Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.