ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
yaban böceği

yaban böceği

18.1.2011 00:08:21

Şiirinizi okuyunca inanın ki çevremi, bulunduğum ortamları iyiden iyiye yargıladım. Hani hepimizin çok iyi bildiği bir söz var ya! ''Davul bile dengi dengine'' derler...Bu ifade; aşk, dostluk, arkadaşlık gibi duygusallığın her boyutunda geçerli. Fitnelik,fesatlık kalıbı iyice yerleşmiş toplumun ruhuna…
Kim ne derse desin o meşhur felsefenin dediği gibi; ‘’gözleri önde olan yaratılmışlar avcıdır.’’ İnsanoğlunun da gözleri öndedir ve hırsları, bencilliği bu yüzdendir. Kendi çıkarları uğruna diğer yaşamlar onun için hiç önemli değildir.Niçin insanlar öldürülüyor, savaşlar niçin yapılıyor! Bize düşen görev düşünme yeteneğimiz ile insanlık ile özdeşleşen ve adına erdemli yaşantılar denilen güzelliklere yelken açabilmek, içgüdüsel dürtülerimizle mücadele edebilmektir…
Karşılıksız kalan duyguların, fedakârlıkların da bir sınırı olduğu unutulmamalı. İnsanın yılgını deveden beter olur derler. Empati ki ben bunun adına ahlak diyorum hiç aklımızdan çıkmamalı, insanlara saygılı olmalıyız. Saygı göstermesini bilmeyenler asla saygı göremezler…
Gençlik yıllarımdan aklımda kalan özlü bir sözü de burada paylaşmak isterim; ‘’ Sevmek güzeldir seviyorsa eğer sevdiğin, sevilmek güzeldir seviyorsan eğer seni seveni…’’ Ne mutlu böyle anlayışları kendisine şiar eden gönüllere, ne mutlu özüyle sevebilenlere…
Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Nalan hanım. Dost kalbinize gönül dolu selam ve saygılarımla…

Şiir Bilgi

nergiz-z

nergiz-z

YALAN AŞKLAR


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.