ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Alem-i Sır

Alem-i Sır

2.5.2010 03:43:34

SEN YOKSUN!!!!

Dönmeyeceksin bana = Biliyorum dönmeyeceksin
Tutmayacaksın elimden eskisi gibi = Tutamazsın artık istesen de elimden benim
Gezmeyeceğiz beraber sokakları = Sen olmazsan da ben kendim gezeceğim!
Duymayacaksın sesimi = Bende senin sesini duymayacağım
Korumayacaksın beni başkalarından = Beni yaratanım korur başkalarından!
Bakmayacaksın yeşil gözlerime = Yinede yeşil kalacak gözlerim benim!
Sevmeyeceksin artık sen beni SEVMEYECEK… = Bende seni sevmeyeceğim!

Şimdi başkasının hayatında olacaksın = Sen, benim hayatımdan çıktın!
Onun ellerinden tutacaksın = O da senin ellerinden
Onunla gezeceksin sokakları = O da seninle gezecek o sokakları
Her an onu düşüneceksin = ..de acaba o da seni her an düşünecek mi!..?
Saatlerce onu arayacak onun sesini duyacaksın = O ise senin sesini duyacak mı!..?
Onu koruyacaksın kötülüklerden = ..de senin bana yaptığın acaba ne türden!..?
Onun gözlerine bakacaksın sevgiyle = Bana baktığın gibi bir sevgiyle mi!..?
Sen artık onunla mutlu olacaksın = Diyorum da, acaba oda seninle mutlu olacak mı!..?
Sen beni değil onu SEVECEKSİN. = Öyle mi? Sevecek misin, gerçekten ve gönülden!..?

Ne güzel.. = Evet, ne güzel! Değil mi, ne güzel! Bunlar olabilse ne güzel!

qöçmen kızı = Alem-i Sır
* * * * * *
NOT: Bu güzel, içten ve duygularınız ile yüklü şiirinize ben değişik bir şekilde “Mısra karşılığı bir mısra ile yorum yapmak istedim” umarım bir hata yapmadım ve beğeninize sunarım. Saygı ve sevgilerimle, selamlar olsun size!

Şiir Bilgi

Gözdenur İLETİR

Gözdenur İLETİR

SEN YOKSUN!!!!


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.