ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Gizzz

Gizzz

21.12.2008 02:06:59

bu gece çok kötü durumdayım.........aslında iyiydim........sonra güm........tepemde balyoz.........çok mutsuzlaştım.........aslında mutluydum..........gerçekten hatta şiirimi bile yazdım..........ama şimdi mutsuzlaştım............sonra şiirini gördüm..........ah abi sen benden betersin.........bişi arıyorsun ya da birini.........keşke birini değil de bir şeyi arasaydın.........valla aradığında hayır yok.........o dediğim bir şey o aradığın birinde olsa/ydı aratmazdı..........arardı.........

_____________

Günlerdir bu kalbim sensiz atıyor.
Gönlümde prenses sessiz yatıyor.
Aklımda hayalin umut katıyor.
Nerdesin sevdiğim seni ararım.

___________________________________hep derim giz(tabi kendi adımı kullanırım kendimle konuşurken) neden umuttan korkuyorsun........ya da nefret ediyorsun.........çünkü umut yalan.........umudum yarın ecelime engel olacak mı.........o zaman sevgilimin bana gelmesinde de işe yaramayacak........o zaman ne işe yarıyor.........güldürüyor mu beni .........hayır o da yok..........yaf ben akıllıyım neden onu yanımda dolaştırayım...........ama sendeki hayal sana umut veriyor.........benim dilimden bakılırsa yandın.........

_______________
Bırakıp gittiğin yanan külündü.
Bedenim yalnız ikiye bölündü.
O benim bir tanem hemde gülümdü.
Nerdesin sevdiğim seni sorarım.

____________________________________bir bayan olmama rağmen gülleri hiç sevmem..........çiçekleri sevmem aslında........sadece bir çiçeği seviyorum o da ooohhooooo en son yıllar önce yayladaydı.......geçmişim gibi geçti gitti............seninki gelir inşAllah..........

________________
O bana derman ruhuma aşıdır.
Her an arkadaş gözümün yaşıdır.
Kimse acımaz sevdaya karşıdır.
Nerdesin sevdiğim seni yanarım.

__________________________________bu gece bir program izledim........hani var ya Mahmut Tuncer.......bişiler bişiler........bi kız bi oğlana kaçmış..........sonra kızın babası affetmiyor.........ya adamlar gidip istememişler bile direk kaçmışlar............sonra af diliyorlar..........biz sevdik bilmem ne ettik..........yemişim böyle sevgiyi.........sevdayı..........sevgi ağlatmaz.......acı türünden..........acı varsa abi kaçacaksa..........merhem deva arama............ben annemi seviyorum ama o beni güldürüyor ben kardeşimi seviyorum ama o da beni güldürür ben dostumu seviyorum ama o da güldürür...........o zaman ağlatan acıtarak hangi sevgi............diyorya sanatçı bir ses......"nerede sevgi nere de aşk orası kör kuyu ben küçük bi taş"............böyle işte.........sevgi varsa sevgiye adam gibi gitmek gerekir.........kaçmak değil...........ha acıttı mı..........kaçacaksın..........bitti.............gerçek ağlatmaz ya da kanatmaz............

__________
Döngel ne olur uğrunda ölmeden.
Ellere inandın sorup bilmeden.
Sevmek suçmudur ettiğin kin neden.
Nerdesin sevdiğim seni bal arım.

Yıllarca sevdiğim affeder mertti.
Kırdığın gururun kayadan sertti.
Söyledim bunuda seloya dertti.
Nerdesin sevdiğim seni sanarım.

____________________________________-aneeeemmmmmmm.........burdan sonrasında feryat var..........niye yüreğin üzüldü..........niye üzülmüş..........ben de üzgünüm şimdi ama benimki çok beter..........aşka ne ağlanır ne de kanılır............benimki büyük dert bakma ........da yine de ben de dua edeceğim .........aradığın gelsin ya da sen bul diye.........inşAllah...inşAllah.............

________________

daim olsun kalemin..........






Şiir Bilgi


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.