ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
necva kıyak

necva kıyak

21.9.2008 19:55:25

Çay kokusu, keman sesi,
Kör adam, köz ve duman
Pörsük kırmızı bir aksam.
Kordonboyu’nda
Her şey bir o kadar anlamsız,
Bir o kadar hüzzam.

Kendimi katınca, değişiyor çehresi
Yarılıp içinden çıkıyor şehrin
Sönük bakışlı bir nar tanesi.
Ya da;
İzmir’i dişliyor, elinde tiner
Lağıma düşmüş bir tarla faresi.
Bin yıl eziyor yüreğim,
Bin adam kadar büyüyor çaresizlik.

İçtiğim çay değil,
Anılarını unutan şehirlerin
Anasız yüzü.
Deminde tas plaklar dönüyor.
İçimde bir yetim gülüyor.
Bir yetim gülerken
Olana bitene,
Bin yetim de sövüyor.
-----------------------------------
ha İZMİR ha İSTANBUL PARİS isterse dünyanın makyajla dediğin gibi kordonu süslensede kuytu köşelerde acılarla yanlızlık ve yoklukla yapayalnız köpek misali duruyorsa çocukklar kocaman gözleriyle konuşmasalarda sorguluyorlarsa eştsizliği bu lanet olsı kara dünyada sen çayını yudumlayamasın arkadaş bir düğüm kilitler boğazını nemlenir gözlerin görmek istemesen de yüreğinle baktığın gözlerin nemlenir kalkarsın sesizce çaresiz ve bezginseni mest etmez artık o makyajlı kordonun güzel büyüsü bozulur uzanır sihirli deynekle insan kurtarmak zor olsada okşar başlarınıellerin...
çook acıtı gerçekleri yansıtan kalemin



necva kıyak tarafından 9/21/2008 8:01:30 PM zamanında düzenlenmiştir.

necva kıyak tarafından 9/21/2008 8:08:42 PM zamanında düzenlenmiştir.


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.