ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Vicdan, saadet ve azaplarımızın ahirette de kaynağıdır. ROUSSEAU Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Neslihan YAZICILAR

Neslihan YAZICILAR

16.3.2007 12:11:14

Tülden kanatlarında seni taşır düşlerime albatros
Kutsal görevindendir kanatlarının gücü
Dağlara yaslanmış gibi başım
Çiçek açan çocuklar, çocuğa duran analar
Pike yapan bir kartal ve yelken takan yüreğim gibi
Bir avuç dünya, bir karış okyanus düşer
Siyahın üstüne iner ellerinden beyaz ipekli tüller

Merhaba Dostun Güzeli
Dizelerinde ki her anlam düşten, hayattan dem vurmuş.
Seçtiğim bölüm özellikle beni çok etkiledi.
Hani insanın ruhunu okşar, düşlere sürekler, düşünceye öteler işte tam anlamıyla bu bende ki anlatımı bu ama diğer dizelerle de birleşince daha yoğunlaştı.
Betimlemeyle verilen sözle işlenen ruhun deriniyle birleşince okumak keyif verdi inan.
Albatros benim en sevdiğim kuştur, seninle olan bu ortak yönlere yabancı değilim :)
Gece ve sabah kucaklaşmış dizelerinde.
Bense senin güzel dostluğunda…
Tebriklerimle canım.
Şiir okudum.
Sevgimle…

Not: En uzun kanat açıklığına sahip olan kuştur.
Albatroslar açık deniz kuşları olup suda uyur ve beslenirler. Ancak yumurtlamak ve kuluçkaya yatmak için karaya çıkarlar. Eşler birbirlerine son derece saygılı ve centilmendir. Saatlerce birbirlerine sevgi gösterilerinde bulunurlar.
Sevgi olan yerde güzellik vardır tıpkı şiirin gibi...





Şiir Bilgi

Öznur Karayumak

Öznur Karayumak

...


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.