(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika kafiyeler,harika sözler,harika şair hepsi birleşince (olağanüstü)...başka söze gerek yok bence, Kutlarım Ayfer bu arada bestecilerde yarışma başladı şiirin varsa oy veririm bana bildir...Benim şiirimde yarışmaya alınmış (SU GİBİ) İsimli şiirim bilgine...Görüşmek dileğiyle...sevgiler...
Değerli dost inanın yorumunuz beni çok duygulandırdı, inanın ben heceyi yeni öğrenen bir şair çırağıyım elimden geldiğince, dilim döndüğünce bir şeyler karalamaya çalışıyorum.Sizin gibi değerli şairlerimizi beğenisi beni kamçılıyor, sağolsun varolun.. Saygılarımla Ayfer Yaba
Sevgil şair... Harika dizelerdi;hem şekil,hem üslûp,hem de seçtiğiniz konu;hepsi ayrı ayrı güzeldi.. İlk kez okudum sizi;hep okuyacağım bundan böyle zevkle...
Şiiri yazmak kadar okuyup anlayabilmek de bir sanattır. Bu sanatın ustası ise duygulardır. Şiiri anlamakta zorlanan ve güzel diyenlere şaşıran dostum. Ben de senin sözlerine şaşırdım doğrusu. Çünkü şiir çok güzel. Her yönüyle kursursuz bir hece şiiri. Yazan yüreği kutlarım. Sevgilerimle.
Böyle saçma sapan eleştiri olmaz. Donanımlı olan, kültürüne ve beynine güvenen adam şiiri satır satır alır ve gereken eleştiriyi edebi kurallara uygun şekilde yapar. Sizin yaptığınız ise sadece şarlatanlık.
Sizin sorununuz ne? Baktım da,herkese yerli yersiz ve oldukça tutarsız yorumlar yazmışsınız! Ben bir Türkçe öğretmeniyim ve emin olun hem ben,hem de burdaki pek çok insan sizden çok daha fazla biliyor Türkçe'yi ve kuralları! Kaldı ki;siz daha Türkçe sözcüğünün özel isim olup baş harfinin büyük yazılması gerektiğinden bile habersizsiniz... Tuhaf!
Yaşam bıçak sırtı, yüreğim yara,
Kendime güvensem, artık kaç para?
Vuslata umut yok, düşmüşüm dara,
Gönül defterimi, dürüyor hasret.
harikasınız tebrikler .
beğeniyle okudum