Bu sevgililer günü amma karışık, Üç yüz altmış dört gün küs bir gün barışık, Günümü olur dostlar candan sevmenin ? Ölümüne sever sevdiğine aşık.......!
Zekeriya TAŞGIN
Çilekeş
14/02/2016> S.00:25 -ANKARA
( TÜM SEVENLERİN SEVMESİNİ BİLENLERİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" AŞIK " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" AŞIK " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sevgililer günü amma karışık, Üç yüz altmış dört gün küs bir gün barışık, Günümü olur dostlar candan sevmenin ? Ölümüne sever sevdiğine aşık.......! insanlarda karmakarışık güzel sözler
Harika tespit 4 mısrayla özetlenmiş. Bizim kültürümüzde yeri olmayan ve tüketim çılgınlığını körükleyen, dolayısıyla yalnız yaşayanların, eşsiz kalanların bunalıma girdiği, belki de ağladığı bir gün.
Valla benim hiç umurumda değil. Haçlı kalıntısı adet, gelenek, görenek ve sloganların hepsine full karşıyım. Bizim kültürümüzden kaynaklanmayan bu tür ucuz adetlere hayran kalacak değilim. Benim için içi boş sloganların kafası boş insanlar tarafından yüceltildiği saçma bir günden başka bir şey değildir.
Sonsuz teşekkürler Emrullah hocam çok çok haklısınız hepsi para tuzağı hiç bizim kültürümüzle zerre kadar alakası yok ALLAH ıslah etsin çok sağ olun beğeni ve güzel yorumunuz için saygılar...
364 günde verilmeyen bir çiçek o gün gelse ne fayda malesef değeri değil yapmacıklığı meydana çıkar. seni bu senede bir gün sevdim kalan günleri yok saydım dercesine yüreğinize kaleminize sağlık hocam saygılar....