KeşkeKeşkelerle İyikiler arasında savaşım uzun gecelerde gözlerimi kapadım çığlık çığlığa yüreğim git git artık dünumden bugünüm den. ellerim dipsiz kuyu tek bir şey yok tutunacak kapansın ışıklar bitti bu oyun. boş salonlarda yankilansin yalan dolu aşklar bitsin gitsin ne keskeler kalsın ne de iyikiler hayatımdan çaldıklarin hediyem olsun gün benim için doğsun uzattım ellerimi aydınlık günlere. . sen olmadan da yaşanır Kitlerim kapıları söylemez dilim bir Allah bilir yüreğimi senden önce de hayat vardı senden sonrada olacak.. |
senden sonrada olacak..''
Aferin... büyük gelişme var sizde. İşte budur... Hayat her daim devam ediyor.
Geçmişin üzerini çizin... unutun.. yaşamaya bakın. Dolu dolu yaşayın. Üzülmeye değmez hayat. Giden gitmiştir. Kim durdurabilmiş ki havada giden bir uçağı... Geri dönseydi babam dönerdi.. Giden gider... içimiz yansa da değişmez bu kural. Güzel, mutlu, huzurlu bu günler ve yarınlar bizimdir, çok zenginiz bu anlamda. Siz de öyle yapın. Mutluluk şiirleri de yazın, içinde bir tek hüzün olmadan. Düş olabilir mesela, ama güzel olsun düşler de.
Giden gitmiştir, hangi tren aynı anda geri döner ki gara. O trenin istikameti belli, geriye bakmadan ilerliyor varacağı istasyona. El sallamak düşer bize. Giden gitmiştir, biz kendimize bakalım. Hiç bir tebessüm kendimizdeki kadar bir başkasına yakışmıyor. Yani demem o ki, insan kendi varlığıyla mutlu olmayı , en önce kendisini sevmeyi bilmeyi. Bencillikten farklıdır bu durum. Kendisini sevmeyen, bir başkasını nasıl sevebilir ki? Mutlu etmeliyiz kendimizi. Kalbimize güzel iltifatlar etmeliyiz, karartmamalı, üzmemeliyiz onu. Çünkü en büyük sevgi kalbimizde başlar. Filozofça oldu, olsun :)