Puhu rengi bir sarmaşık İşgüzarı yıllar Kiremit leşi gökyüzü Fıtratından sıyrılmış Kırlangıç kanadı Karınca yuvalarının bireyi dertler Çalışkan bir ölüm sunuyor
Ebabiller bastı şehri Aşınmış eller Taşlaşmış bacaklar Parmaklarında yıldırım küfeleri Uyuyunuz Uyuyunuz horozlar, Sabah şehri terk etti
Kafeinden kahvaltılar Öğle ve akşam yemekleri Kaya tuzu nefesler üflüyor insanlar Sızlıyor boynumun üstü Mavinin altı Mavinin altında zemheri patlıyor
Örümcek ağı bir zehir Karnımın duvarlarına peydahlanıyor Asit miydi kolumun içinde gezinen Ellerim neden bu kadar sert Ki yazdıklarım kağıtları parçalıyor Fermanı mıdır padişahın Yoksa cellatlara beşik mi kertildi Mutsuz günlerim Yahu her şey tamam da Ben kimim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çalışkan Bir Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çalışkan Bir Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzeldi girişi ve final ayrıdır ona daha fazla özen gösterilmeli becde ben şiir başlıklarına hep özen göstermişimdir çünkü okuyucuyu etkileyen ve çeken odur yine güzel yine anlamlı dizelerdi,eyvallah...
Finali gerçekten harika yapılmış bir şiir, her şeyi tadında bırakmak gerekli ki akıp gitsin kelimeler... nası başladı nası bitti dizeler anlayamadım çok akıcı olmuş... yüreğinize salık ...
Haklısınız keşke öyle olmasa ama Yunus Emre'nin dediği gibi "Kahrın da hoş, lütfun da hoş" şikayet edemez ancak şiir yazarız... Teşekkür ederim yorumunuz için
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
Değerli üstadım estağfurullah asıl ben sevgi ve saygılarımı iletiyorum siz kabul edin. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuzdan ötürü. Takibimdesiniz biliniz. Hayırlı günler dilerim.