(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTLAR AĞLIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTLAR AĞLIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağaçlar uyuyor kuşlar uyuyor ben neden uyanığım.... pencereme vuran yağmur damlaları arkadaş oluyor bitmeyen yalnızlığıma bulutlar ağlıyor ayrılığın ihanetin acısına.....
Bana mutluluk verdi, şu kısacık ama çok anlamlı şiirin. Gerçekten insana değişik bir duygu, buruk bir haz veriyor; yağmurlu gecelerde, yağmurun sesini dinleyerek, ışıkları söndürülmüş odadan, yapayalnız olarak sokak lambalarına vuran yağmur damlalarını seyretmek. Duyguların kuşun kadar ağır bile olsa, mutluluk buluyorsun o yağmur damlalarında. Duygularınla var olasın sevgili Şairim.
ağaçlar uyuyor kuşlar uyuyor ben neden uyanığım.... pencereme vuran yağmur damlaları arkadaş oluyor bitmeyen yalnızlığıma bulutlar ağlıyor ayrılığın ihanetin acısına.....
Yer gülsün diye gökler ağlar şuphesiz. Ve gökler ağlalayınca da yer gülmez.
Ancak arada bir arada olanlara da ağlar gökler, Ayrılığın acısında höykünen ağlamaklı tonda yoldaştır yürekler, Ve kırkikindi yağmurlarının arkadaşlığının noktasında, Ağlayanla gülen bilinmez gökyaşlarının altında...