(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNGÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNGÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve sende de dön dur hayat değirmen gbi öğüt içimi... gülümsemelerimi aynan sansan yanılırsın bir Haci bektaş sabri Veysel sevgisi taşısa da yüreğim insanım nihayetinde....
dönsün dursun sema<zen siz şiirler yazın ahkamlar kesin cafcaflı cümleler kurun olan biten yüreğimdedir,görebilirmisi niz? bir Turna kanatlanıp uçup gittiğinde kimi götürmüştür kanatlarının arasında bilirmisiniz? bilmeseniz bile ahkam kesersiniz birde şarkılara eşlik edersiniz....
ben payıma düşeni aldım sevgili şiir dostu... ve mükemmel anlatmışsınızbuınu. selam saygı ve muhabbetlerle kalınız efendim iyi geceler....
Sadece istediği koşulu sağlarsan kurtulursun elinden, sağlamazsan hadiii dön başa. ama şanslısın yinede hala bir ümit var, düşünsene kısır döngüde olduğunu...
Her yaşanmışlğın bir kirlenmişliği belirir ardına bakıldığında keşkeler belirir pişmanlıklarda gölgen aklanır aslında kalan kirlenmişliklerine saklı aslın pür neşe elbisen açılır beden çıkar tüm kirlenmişliği ile döner durur semazen tüm ruhun aklanmışlığına
İzninizle bu dizeleri çağrıştırdı dizeleriniz hernekadar sizinkilere kontras kalsada KUTLARIM .sevgi ve saygmla
Her yaşanmışlık alır gider bizi, ya da bizden birşeyler alır gider. Hüznün nehrinde yıkanınca arınır mı bilmem? deterjanın markası ne ? Hasreti solursun, dağıtırsın neşe, sonra gömülürsün bir zulme... her şey dökülür meydana... Tebrikler şairim:))))