Bir yaz mevsimi daha geçti, Hala kaderimdeki yaz/ını bekliyorum. Hiçe sayıyorum sensiz geçen zamanı. Etrafım kalabalık olsa da Volta atıyorum yalnızlığın deminde. Gecenin Aya olan hasreti gibisin yüreğimde. Yağmurun arkasından gök kuşağı Çıkar ya hani ara sıra. Çıkmanı diliyorum karşıma, işte öyle bir anda. Şafak sayan askerin doğan güneşi, Müebbet yemiş mahkûmun affı dilercesine.
Alın yazım, O kadar yalnızım ki! Sana o kadar çok ihtiyacım var ki! Eminim sende hiç görmediğin beni düşünüyorsun. İçten içe ah çekiyor, Elindeki çayı yudumluyorsun. Kim bilir belki de her gün karşılaşıyoruz, Bana bakıyor, gülümsüyorsun. Belki kalbim kadar yakınsın Belki de mutluluğum kadar uzağımda. Ya da bir çiçeksin ulaşılmaz denizin ortasında.
Helalim, Mutluluğum mu olacaksın Yoksa hüzün mü getireceksin gelirken. Kalbin denk mi acaba kalbime. Sakınıp kıskanacak mısın beni her şeyden. Ne zaman içeceğim aşk suyunu ellerinden? İlk kızımız mı olacak yoksa erkek evladımız mı? Yeşerecek mi dallarımız, Erecek miyiz mutluluk meyvesine?
Hasretim, Nerdesin?Takatim kalmadı bilesin. Umudum son demlerinde Elbette hayır vardır her şeyde Kavuşmamızı ertelemişse Rabbim Bırakmışsa bir başka bahara. Sen varsın ettiğim her duada. İcabet edecektir kulunun yakarışına. Kendine çok iyi bak olur mu? Sakın ben gelmeden umutsuzluğa kapılma.
Nasibim, Belki de gelecek bahara birleşecek ellerimiz. Belki de en kısa zamanda hasret biter. Sabredelim. "O" zamanı geldiğinde, birleştirecektir bizi. Elbet yeşerecek yine çicekler, Uçuşacak kelebekler gönül baharımızda. Ve yalnızlık mahkumuna af gelecek. Bitecektir tenhalıkta başlayan keder. Kimseden de medet ummuyorum. Çünkü bize Allah yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N a s i b i m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N a s i b i m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasibim, Belki de gelecek bahara birleşecek ellerimiz. Belki de en kısa zamanda hasret biter. Sabredelim. "O" zamanı geldiğinde, birleştirecektir bizi. Elbet yeşerecek yine çicekler, Uçuşacak kelebekler gönül baharımızda. Ve yalnızlık mahkumuna af gelecek. Bitecektir tenhalıkta başlayan keder. Kimseden de medet ummuyorum. Çünkü bize Allah yeter. .......Çok güzeldi şiiriniz beğeniyle okudum kaleminiz hep yazsın Murat bey kutlarım saygılarımla
Güzeldi dizeler sevda üstüne Biz de okuyor, kutluyoruz değerli kalemi ve yazan yüreğini Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
sayın arkadaşım çok değişik bir şiirdi.yazılış ve anlam bakımından.sevgilisini kaybetmiş veya hayalindeki bir sevgiliyi yaşatmaya çalışan onun uğrunda ölümü bile göze alan bir sevdalının şiiri.ama şimdi gerçeğin ta kendisi sensin diyorsun.peki bu sevgili gelmezse tüm gerçekler yok mu olacak.hayat bitiyor mu.hayat sadece ona mı bağlı.. Kutlarım.Şiir çok güzel di.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Çok teşekkür ederim bu anlam dolu yorumunuz için değerli Suzan Hanım. Hayat bitmez belki ama hayatın anlami başlar diyeyim :) Beğenen, yorum yapan gönlünüze sağlık. Selam ve saygılarımla.
Sevgili ustam, umutla beklemek yarını ve Yaradana sığınmak ne güzel. Çok güzeldi, büyük keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın...
Yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sayenizde Murat Kardeşim.Çok beğenerek gözlerim dolaştı mısralarında.Yüreğinize,duygularınıza emeğinize sağlık.
Belki de gelecek bahara birleşecek ellerimiz.
Belki de en kısa zamanda hasret biter.
Sabredelim.
"O" zamanı geldiğinde, birleştirecektir bizi.
Elbet yeşerecek yine çicekler,
Uçuşacak kelebekler gönül baharımızda.
Ve yalnızlık mahkumuna af gelecek.
Bitecektir tenhalıkta başlayan keder.
Kimseden de medet ummuyorum.
Çünkü bize Allah yeter. .......Çok güzeldi şiiriniz beğeniyle okudum kaleminiz hep yazsın Murat bey kutlarım saygılarımla