BU SAATLERDE
Uyurken sokaklar
Zifirisinde gecenin…….. En çok bu saatlerde özledim seni Bu saatlerde günahkâr oldum Gecenin koynuna girip Sevişirken özleminle Ben en çok bu saatlerde susadım Esmer yüreğine Ve içtim anlar boyu Selvi boylumu Bu saatler yedi ömrümü Gecenin seyrinde Azaltırken hasretini Sen kokulu yastığım Eriyen is nefesim Bu saatte tövbekâr olup Yakardım yaradana Sen… Sen diledim Tüm günahlarıma tövbe Sığındım affedene Ben en çok Bu saatlerde sevdim seni Gece is.. Gece sen ... Bir günahkar.. Dileği sen dry |
Gül Bülbül,e; Bülbül Güle,e_ Kavuşsundur Dileğim_
Bülbüle sorarlar''kim yaraladı seni böyle? '.. cevap verir bülbül ''gül' ama niye 'size ne? ! '..Bilir aslında bilirde söylemez...çünkü bilirki, kimse başkasının acısı için inlemez...diline yâr dolanan yiğidin yarası dinmez...sevdiğini, gönül köşküne koyan er, onu ordan indirmez...canan severse candan, ebedi sevda olur...yâre baş koymayan er, ebedi bedbaht olur...gelmiş geçmiş sevdalar, bir tarafa atılır...bir çift güzel göz için, okyonuslar yakılır..geç bir sevda, insanı candan eder...erken yorulan yiğidi, canandan eder...canan ister er, de od,u her daim yansın...kendileri gitsede adları kalsın...yiğid olan aşk yolundan usanmaz...gül,ünki sadece naz, bülbül hiç susmaz...kanar durur gülün üstünde elleri...''beni sev'' der güle, unut gitsin elleri...gül sonunda aşka gelir, canan olur...bülbülün güle aşkı, pekte bi candan olur...kavuşmak yok bu dünyada bilirler...belkide bunun için mahşerde dirilirler...
gerçek aşkta masalın sonu olmaz...
ne kadar anlatsamda bu iş burda son bulmaz :)))
dileyelim gül bülbüle, bülbül güle yâr olsun...
bir sevda masalı olsun kavuşmayla son bulsun...
****TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA****