0
Yorum
3
Beğeni
0,0
Puan
1229
Okunma

Sensizliğimde doğmadı
doğmadı güneşim*
Seni yıldızlarda aradım,,
sustular- sustular
Ne yapacağımı bilmeden
Azgın dalgalara bagırdım...
-Çocuk ruhuyla aradım. aradım seni,,
Mehtabın karanlığında’
Gardan kalkan trenin arkasından.
Şöyle bir baktım_ baktım. haykırdım dünyaya...
O dünyada gözlerim. hep seni aradı,,
sen yoktun. sen yoktun artık
-
Ağlamayı değil gülmeyi istedim
Gülmekde yetmedi
Sen yağmur gözlüm
-
işte o zaman. birdaha öldüm,
sensiz olmaktansa ölmek
Ölmek mutluluk be gülüm.,,,,
-
Seni istedim istedim be gülüm
Sensiz olan gecelerimde
sensiz olan dünyamda
sensiz. sensiz olan bu hayatta
Ben çoktan küstüm. küstüm be gülüm.
-
Sensiz yaşamak varmı gülüm ?
Geriye ne kaldı artık sen söyle
Sen söyle be gülüm
SEN SÖYLE)
Kamil KARAAĞAÇ 05 /07 / 2015-67
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.