(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN DOĞMADAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN DOĞMADAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba kardeşim.harika bir şiir ve şarkı sözüydü.kutluyorum.Sabır ve tevekkülle kapanan kapılar hiç ümit etmediğin bir anda tekrar açılır.sen farkına bile varmadan her şey hallolur.( Sabretmek öylece durup beklemek değil, ileri görüşlü olmak demektir. Dikene bakıp gülü, geceye bakıp gündüzü tahayyül edebilmektir. Allah aşıkları, sabrı gülbeşeker gibi, tatlı tatlı emer ve hazmeder. Ve bilirler ki, gökteki ayın, hilalden dolunaya varması için zaman gerekir. ) diyor şemsi tebrizi.kutluyorum tekrar bu güzel şiiri,selamlar.
Allah'tan ümit kesmek haramdır. Bu dünyaya imtihan için geldik. Çok zor zamanlar geçirenler, kedere boğulanlar, çaresiz kalanlar var. Hiçbir şey yapamıyorsak onlar için dua edelim inşallah. Ebedi âleme yüzümüz ak çıkalım. Duygulandım. Allah cümlemizin yar ve yardımcısı olsun. Yüreğine sağlık kardeşim.