çocukların tüm hayallerini elinde almak mı? yoksa zorla dayatıp da tüm halkı ağlatmak mı? daha da bir elzemdi iblise kuytu köşelerde hepsi de pir-i pak sofu ruhlu kimselerdi ayakları kaydırılıp da tek tek ortadan yok edilen mikrop kaplı tüm alanlarsa hala kuşatma altın da ya tüm şehitlikler de beklerler her sabah en erken oraları sanki analarımızın bir ağlama duvarı olmuşsa tüm umutların bir bir yok oluşta koyup da gidişinden
hep panik sarıp sarmalıyor hem içimizi hem de tüm dışımızı kör ebe oynuyoruz sanki de aydınlık günlere inat taş hendek ve çukur içinde yüzdürüyoruz derimizi kurşun yağmuru yağışlı taş sokaklarda itler sarmış her bir yanı kuduz dişleriyle bir bir canlar eritilmekte masum ve günahsız biçimde şehitler hiç ölmez ya oysa nefesleri o anda kesik bir sessizliktir çöküntü
saygı sevgiden mahrum kalmışlarsa bu insanlar vur kaç misali ezilirler ayak altın da kim vurmuşa dönmüş bir anda yürekler asla kar bile pis kokuyu alamıyor kör vicdanlardan sokaklar yalnız onca kancık taşlara rağmen kaypak dağlar yıkılıyor durmadan kasabaların başına çaresizlikte açılıyor yaratana eller yoksa tüm bu kasıtlar ve hainlikler dönmelere bayram mı
hakka riayet etmiyor artık hiçbir kimse kul olup kalıyor yalancı adreste haçlı çanı kuruluyor her anda tepemizde kurguları geçiriyorlar beynimizden pis kokuları hiç gitmiyor ki burnumuzdan
kardeşliğe kök sarmış nice bağ bahçeleri yıktılar nice anılar kayboldu çirkin yüzlerden mıh gibi çaktılar göğsümüzün ortasına savaşı engin dağların kardelenleri vuruldu gelinliğiyle kıpkızıl hurafeler uçuruldu güvercin yerine barış adına bir türlü özümüze dönemeyiz bu dönek yollarda
umutlar sustu sessiz sessiz ağlıyor gün her yer de çok karanlık be can sadece Türklere hasmıdır şehit olmak kurban dünya olmuş Türklere şehitlik için mekan her yanda Türk var her yanda oluk oluk akıyor kan heyecanlar tıkalı sevinçler kayıp sevgi yine tatilde bu insanları anlamak ne mümkün ırgat olmuş beyinleriyle
yutkunamıyorum bilen içim ve dışım ile manyakça bir sükut içindeyim şehitler’im gözlerimin önünde toprak olurken kırılası şu ellerim ise böğrümde sımsıkı bağlı tüm ülkeyi sarmış sis bulutları kıyılarımız da yatıp da duran minik bebeler varken dağ ayıları geldi aklıma kendine karışmayana dokunmayan bunlar insan değil ayı bile olamazken nedir ki arkalarındaki güruhlar topuk topuk bu güruhlar nereden ısmarlama ki aslı astarı bizden kopuk…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Tüm bunlar bir hikmet midir sence… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Tüm bunlar bir hikmet midir sence… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu an yapılan sadece sadece açılım teranesi ile gelen ASKER ve POLİS soykırımıdır....
Terör örgütüne taaa meclis içinde propaganda yaptıran kim?
Valileri operasyon yapılmayacak diye susturan kim?
Ve hala yüzleri kızarmadan ortalıkta cirit atan kim?
Yazık hem de çok yazık. Türk tarih sayfaları arasın da zaman gelecek herkes görecek ki, en kirli sayfalar bu dönem olacak... Ve yanan yüreklerin yıkılan yuvaların hesabını Allah Kahhar adı ile soracak.
Aslı astarı bizden çooook uzakta olanların karşısında dik durmayı beceremeyen ekabir takımına ne demeli bilemiyorum. Onlara ne demeli, onlara geçit veren ve alkış tutanlara ne demeli? Bu daha vahim. Rabbim sonumuzu hayr eyleye. Kalemin daim olsun üstadım. Muhabbetle...
Yüreğinizden akan nehir hiç kurumasın Sevgililerimle kalemin daim olsun efendim yürekten kutluyorum çok güzel dizelerdi bir solukta okudum kaleminizin mürekkebi hiç kurumasın saygılar diliyorum tüm şiir seven yürekler
değerli dost yüreğine sağlık; it izinin at izine karıştığı şu tozlu dumanlı günlerin birliğimize sarılmamız hiç gevşememiz gerekli kılıyor, geçecek gardaş biz dövüşe dövüşe dirilmiyormuyuz varmı pabuç bırakmak bu ne idüğü belirsizlere...selamlarımla
değerli kardeşim.vatan ve millet sevgisini anlatan harika bir şiirdi.Kurtların olduğu yere çakallar giremez.habire karşıdan uluyup dururlar.ama yanaşıp ta bir halt yiyemezler.türklüğü reddeden ,türklüğünden utananı türk milleti içinde barındırmaz biraz vakitlide olsa ayıklar onları.türkün şanı şerefi yakar kurutur onları. Sanıldığının aksine bizler(Türkler) asla ırkçı değiliz eğer Naziler,İngilizler,Ruslar,yunanlılar,kürtler,er meniler, gibi ırkçı olsa idik Türkiye cumhuriyeti topraklarında tek bir rum ermeni süryani kürt arap yaşayamaz Türk olma onurunu onlara vermezdik. Türk olmak bir onurdur bu yüzdende Türkiye cumhuriyetinin bütün vatandaşlarının bu onurdan nasiplenmesini istediğimiz için Ne Mutlu Türküm diyene diyoruz. Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam,SELAMLAR.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık diş güçlerin entrika ve oyunlarını anladıkta bu vatanın ekmeğini yiyip bizim vergilerimizden maasları ödenen zavallıların bu ülkeye ihanetini anlayamıyıorum ve alamada cok zoruluk çekiyorum ar haya fukarası bu şeytanlaşmış imsanların şerrinden ALLAH'a sığınıyorum...
Duyarlı yürek sesinizi kutlarım değerli Kadri hocam. Yüreğiniz kaleminiz var olsun, yürek sesiniz hiç susmasın, gök kubbede hoş seda olsun diliyorum. Sevgi ve muhabbetlerimi iletiyorum…
yutkunamıyorum bilen içim ve dışım ile manyakça bir sükut içindeyim şehitler’im gözlerimin önünde toprak olurken kırılası şu ellerim ise böğrümde sımsıkı bağlı tüm ülkeyi sarmış sis bulutları kıyılarımız da yatıp da duran minik bebeler varken dağ ayıları geldi aklıma kendine karışmayana dokunmayan bunlar insan değil ayı bile olamazken nedir ki arkalarındaki güruhlar topuk topuk bu güruhlar nereden ısmarlama ki aslı astarı bizden kopuk…
duyarlı yüreğin dert keder görmesin saygılar gönderdim değerli kalem...
Yüreğinizden düşen ateş topları bizi de yaktı geçti üstadım...Kırılası eller,kırılası kafalara ne demeli bilmiyorum.Hiç bir şey yapamamak ve sadece oynanan oyunu bir şey bilmiyor gibi seyretmek ,ahlakın insanlığın adaletin yerlerde süründüğü ,küçük çocukların yaşlıların en önemlisi 1500 yıl yanyana sırtsırta Çanakkale'de savaştığımız kardeşlerimiz dediğimiz insanlarla bir zamanlar Osmanlının güvendiği Ermenilerle yaşadıklarımızı yaşamış olmak nasil bir yürek yarası nasıl bir cinnet belirtisi bilmiyorum.Rabbim herkese ama herkese durup düşünme biz nereye gidiyoruz diye bir daha düşünme fırsatı versin.Bizi bir birimize katan o illet gerilla topluluğunun adını bile anmak ağır geliyor bu ülkeye yaşattıkları olacak gibi değil...Ancak bir ülkede adalet,ahlak ve insanlık kalmamış ise elbette Rab kendimize getirmek için böyle iç ve dış düşmanlarla bizi sınava alıyor demek sanki daha dogru gibi geliyor...Ne zaman titreyip kendine gelecek bu necip millet....Kaleminiz çok değerli Üstadım..Kutluyorum.Rabbim sağlık ve afiyet versin.Saygılarımla...
kardeşliğe kök sarmış nice bağ bahçeleri yıktılar nice anılar kayboldu çirkin yüzlerden mıh gibi çaktılar göğsümüzün ortasına savaşı engin dağların kardelenleri vuruldu gelinliğiyle kıpkızıl hurafeler uçuruldu güvercin yerine barış adına bir türlü özümüze dönemeyiz bu dönek yollarda
yüreğinize emeğinize sağlık hocam ilhamınız bol yürek sesiniz daim olsun kutlarım güzel bir eserdi ...
yutkunamıyorum bilen içim ve dışım ile manyakça bir sükut içindeyim şehitler’im gözlerimin önünde toprak olurken kırılası şu ellerim ise böğrümde sımsıkı bağlı tüm ülkeyi sarmış sis bulutları kıyılarımız da yatıp da duran minik bebeler varken dağ ayıları geldi aklıma kendine karışmayana dokunmayan bunlar insan değil ayı bile olamazken nedir ki arkalarındaki güruhlar topuk topuk bu güruhlar nereden ısmarlama ki aslı astarı bizden kopuk…
Kadri Hocam yüregine saglık günümüzün çok açık bir özeti şiirin finali yazılacak çok şey varken nutkumuz duruyor hırsımızdan Allah hainlerin mekanını kahhar cehennemi eylesin Şehitlerimize rahmet Miletimize sabır diliyorum Cuman mubarek olsun selam ve dualarla
yoksa tüm bu kasıtlar ve hainlikler dönmelere bayram mı
hakka riayet etmiyor artık hiçbir kimse kul olup kalıyor yalancı adreste haçlı çanı kuruluyor her anda tepemizde kurguları geçiriyorlar beynimizden pis kokuları hiç gitmiyor ki burnumuzdan ................................... ......................................
Duyarlı yüreğin ve mahir kalemin var olsun üstat selamlar saygılar.
Sevgili şairim bu güzel ve anlamlı şiirinize yorum olarak bir şiirimden bir dörtlüğü mü yazarak saygılarımı sunuyorum.
Her karanlık gecenin bir aydınlık sabahı vardır. Belli ki bu Allah'ın Türk'e bir sınavıdır. Tarih boyunca bu iş hep böyle olmuştur. Türk'e, en büyük hançeri koynunda besledikleri vurmuştur .M.Y. Saygılarımla...
yutkunamıyorum bilen içim ve dışım ile manyakça bir sükut içindeyim şehitler’im gözlerimin önünde toprak olurken kırılası şu ellerim ise böğrümde sımsıkı bağlı tüm ülkeyi sarmış sis bulutları kıyılarımız da yatıp da duran minik bebeler varken dağ ayıları geldi aklıma kendine karışmayana dokunmayan bunlar insan değil ayı bile olamazken nedir ki arkalarındaki güruhlar topuk topuk bu güruhlar nereden ısmarlama ki aslı astarı bizden kopuk…
yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey
yoksa tüm bu kasıtlar ve hainlikler dönmelere bayram mı
hakka riayet etmiyor artık hiçbir kimse kul olup kalıyor yalancı adreste haçlı çanı kuruluyor her anda tepemizde kurguları geçiriyorlar beynimizden pis kokuları hiç gitmiyor ki burnumuzdan
kardeşliğe kök sarmış nice bağ bahçeleri yıktılar nice anılar kayboldu çirkin yüzlerden mıh gibi çaktılar göğsümüzün ortasına savaşı engin dağların kardelenleri vuruldu gelinliğiyle kıpkızıl hurafeler uçuruldu güvercin yerine barış adına bir türlü özümüze dönemeyiz bu dönek yollarda